node/35287

Επίσημο: Ανανεωμένο Audi A4

Τέσσερα χρόνια ύστερα από το λανσάρισμά του, το A4 B9 υπόκειται σε βαριά χειρουργική επέμβαση απ’ έξω, μικρές αισθητικές επεμβάσεις στην καμπίνα και σε ελαφρά υβριδοποίηση.

Με το A4, η Audi μας έχει συνηθίσει σε σημαντική αναδιάρθρωση στα μέσα του κύκλου ζωής του μοντέλου. Αυτό συνέβη με τις προηγούμενες γενιές, το ίδιο ισχύει και για το υφιστάμενο μοντέλο, το B9, το οποίο παρουσιάστηκε σχεδόν πριν από τέσσερα χρόνια. 

Τίποτα νέο, τότε. Αλλά αυτή τη φορά, ο ανασχεδιασμός είναι ζωτικής σημασίας για την αύξηση των πωλήσεών του που βρίσκονται σε ύφεση. Σε μια κατηγορία που επλήγη σφόδρα από τη μόδα των SUV, το A4 πούλησε μόνο 112.000 αυτοκίνητα στην Ευρώπη πέρυσι. Τη στιγμή που το 2016, οι πωλήσεις του υπερέβαιναν τις 160.000 μονάδες.

Η πιο ορατή αλλαγή είναι προφανώς το νέο πρόσωπο του Α4. Η οικογενειακή γερμανική μπερλίνα υιοθετεί μια χαμηλωμένη και πιο φαρδιά μάσκα, με πιο απότομες γωνίες σε κάθε πλευρά της. Τα εμπρός φανάρια εγκατέλειψαν το περίγραμμα του «ξαπλωμένου L» και σχηματίζουν μια αιχμή προς το καπό, ενώ υιοθετούν και νέα διάταξη στα γραφικά τους. Οι προφυλακτήρες ανασχεδιάστηκαν επίσης, με την έκδοση S line να έχει ένα μεγάλο κατακόρυφο διακοσμητικό. Στο πίσω μέρος, τα φώτα έχουν επίσης νέα εμφάνιση.

Audi A4

Ωστόσο, ο ανασχεδιασμός είναι πολύ πιο σημαντικός από ό,τι φαίνεται, καθώς, τόσο στη μπερλίνα όσο και στο στέισον Avant, το Ingolstadt έχει ανασχεδιάσει τα φτερά και τις πόρτες. Κάτι που είναι πολύ σπάνιο (και ακριβό) κατά τη διάρκεια ενός facelift στο μέσο του κύκλου της ζωής ενός μοντέλου. Η πλευρική νεύρωση μάλιστα αφαιρέθηκε, αντικαθιστώμενη από μικρούς «ώμους» στα φτερά, αισθητική αναφορά στο κουπέ Quattro.

Η έκδοση Allroad επίσης απασχόλησε σχεδιαστικά την Audi. Η νέα μάσκα συντίθεται πλέον από φαρδιές κατακόρυφες μπάρες, όπως συμβαίνει και στα πρόσφατα SUV της φίρμας.

Audi A4 Allroad

Εκεί στην Audi με τους ανασχεδιασμούς το παίζουν «όλα ή τίποτα»! Και εξηγούμαστε. Ενώ ο εξωτερικός ανασχεδιασμός συντελέστηκε σχεδόν εκ βάθρων, στην καμπίνα η εξέλιξη ήταν ανεπαίσθητη. Η μόνη αλλαγή που μπορείς να εντοπίσεις με την πρώτη ματιά είναι η νέα οθόνη 10,1 ιντσών αντί της προηγούμενης των 7”. Με λειτουργία αφής και με χειρισμούς τύπου smartphone, το νέο σύστημα συνδυάζεται και με προηγμένες φωνητικές εντολές. Αυτό είχε ως επακόλουθο την κατάργηση του περιστροφικού χειριστηρίου εις όφελος μιας… θήκης. Κατά τα λοιπά, τίποτα δεν άλλαξε, εκτός από τις δυνατότητες εξατομίκευσης με τα νέα πακέτα «design selection» και «S line».

Audi A4

Όσον αφορά τον εξοπλισμό, η Audi δεν ανακοινώνει τίποτα πραγματικά νέο όσον αφορά τα οδηγικά βοηθήματα, με το Ingolstadt να δίνει μεγαλύτερη έμφαση στη συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου. Σε ορισμένες ευρωπαϊκές πόλεις, το Α4 θα είναι σε θέση να ενημερώνει τον οδηγό σχετικά με το χρώμα των φωτεινών σηματοδοτών, το οποίο μπορεί να δώσει το χρόνο πριν από το πράσινο! Η πρόσβαση και η εκκίνηση μπορεί να γίνει με smartphone.

Και κάτω από το καπό;
Το ανανεωμένο A4 αποκτά ελαφρά υβριδική δυνατότητα στα 12V, κάτι που μειώνει την κατανάλωση κατά... 0,3 l/100 km. Το σύστημα αυτό θα συνδυάζεται με τον τουρμποντίζελ 2.0 TDI των 136 και 163 ίππων (αντικαθιστώντας τον TDI των 122 και 150 PS) και με τον βενζινοκινητήρα 2.0 TFSI και στις τρεις εκδόσεις ισχύος του: 150, 190 και 245 PS. Η γκάμα των μοτέρ θα περιλαμβάνει επίσης ένα 2.0 TDI με 190 άλογα και ένα 3.0 TDI V6 με 231 άλογα. Προσώρας δεν ανακοινώθηκε καμία επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση. Βέβαια, όπως έχουμε ήδη γράψει, η πιο εντυπωσιακή αλλαγή στην γκάμα του A4 παραμένει η αλλαγή του κινητήρα στο σπορ S4. Μοντέλο που εγκατέλειψε το βενζινοκινητήρα προς χάριν του 3λιτρου τουρμποντίζελ V6 των 347 PS. Κινητήρας που, εκτός από 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα, χρησιμοποιεί και ηλεκτρικό συμπιεστή για να εκμηδενίζει τη χρονική υστέρηση του κλασικού τούρμπο.

Audi S4 Avant TDI

Στις περισσότερες περιπτώσεις, η Audi θα συνδυάζει την γκάμα των κινητήρων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων: Είτε με το 7άρι S tronic είτε με το 8άρι τύπου tiptronic. Και το σύστημα οδηγικών ρυθμίσεων «Drive Select» θα είναι στάνταρ με όλους τους κινητήρες ισχύος από 190 άλογα και πάνω. 

Όσον αφορά την ανάρτηση, εκτός από τη στάνταρ και τη σπορ διαμόρφωση, θα περιλαμβάνει δύο τύπους προσαρμοζόμεμενων αναρτήσεων, μία ας το πούμε άνεσης (με ένα πόντο μικρότερο ύψος από το έδαφος) και μια σπορ, χαμηλωμένη κατά 2,3 cm. 

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS
node/39672

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Η επόμενη διετία αναμένεται ιδιαίτερα παραγωγική για την γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Σάββατο, 08 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Με την γκάμα της αυτήν τη στιγμή να περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback και η επερχόμενη ναυαρχίδα DS 9 να προστεθεί σε αυτά στις αρχές του 2021.

Ωστόσο μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο επικεφαλής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε πως το πλάνο περιλαμβάνει έξι μοντέλα συνολικά. Χωρίς να το επιβεβαιώσει συγκεκριμένα, ο Alain Descat δήλωσε πως σαφώς θα ήθελε ένα τέτοιο συμπλήρωμα στην γκάμα.

Μάλιστα θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως μιλάμε για ουσιαστικά για δύο εκδόσεις του μοντέλου, μια συμβατική χάτσμπακ και μια με crossover χαρακτήρα. Το πιθανότερο είναι επίσης πως το μοντέλο θα βασιστεί στην νέα γενιά της πλατφόρμας EMP2, η οποία θα έχει χώρο για μεγαλύτερη μπαταρία άρα και συμβατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αντί μόνο για την plug-in δυνατότητα που έχει η σημερινή.

Όσο για το έκτο μοντέλο, αυτό όλα δείχνουν πως θα είναι ένα μεγάλο SUV. Αν και ο Descat δεν επιβεβαίωσε καθαρά ούτε αυτή την είδηση λέγοντας πως η γκάμα δεν είναι ακόμα αυστηρά αποφασισμένη, συμφώνησε πως «Ένα τέτοιο μοντέλο έχει ιδιαίτερο νόημα όταν μιλάς για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε παγκόσμια βάση».