node/39708

Επίσημο: Ανανεωμένη Bentley Bentayga Speed

Με σημαντικές τεχνολογικές βελτιώσεις στον W12 κινητήρα των 635 ίππων.

Η Bentley ανανέωσε την Bentayga και τώρα παρουσιάζει επίσημα και την κορυφαία έκδοση Speed. Πρόκειται για την κορυφαία έκδοση του πολυτελούς SUV που φορά τον γνωστό μας W12 των 6 λίτρων. Ωστόσο ο συγκεκριμένος κινητήρας διαθέτει σημαντικές βελτιώσεις οι οποίες στοχεύουν στην μείωση της κατανάλωσης και κατ' επέκταση και στη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων. 

Πλέον ο W12 twin-turbo διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, ενώ παράλληλα όταν το αυτοκίνητο κινείται σε κατηφόρα δίχως ο οδηγός να πατά το γκάζι, το κιβώτιο απεμπλέκεται τελείως από τον κινητήρα αν έχει μέσα σχέση μεγαλύτερη της 5ης. Κατά τα λοιπά ο W12 αποδίδει 635 ίππους και ροπή 900 Nm σταθερά από τις 1.500 έως και τις 5.000 σ.α.λ., όπως και στο παρελθόν, προσφέροντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 km/h σε χρόνο 3,9" και τελική ταχύτητα 306 km/h. Για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα του ανταγωνισμού, η επίσημη τελική ταχύτητα της συγγενικής Lamborghini Urus που μέχρι πρότινος ήταν το ταχύτερο SUV είναι 305 km/h, ενώ της Porsche Cayenne Turbo S φτάνει τα 286 km/h.

ben

Η νέα Bentley Bentayga Speed εφοδιάζεται με σύστημα Torque Vectoring, ενώ προαιρετικά προσφέρεται σετ κεραμικών δίσκων, οι οποίοι είναι ελαφρύτεροι κατά 20kg σε σύγκριση με τους ατσάλινους και αντέχουν θερμοκρασίες μέχρι 1.000 °C.

Όπως σε όλες τις Bentayga διατηρείται το σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού, οι 8 επιλογές στυλ οδήγησης και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, όμως η ανάρτηση έχει πιο επιθετικό στήσιμο για καλύτερο κράτημα δεδομένου πάντα του όγκου και του χαρακτήρα της κατασκευής.

Επιπλέον, η λειτουργία Sport έχει επαναρυθμιστεί προσφέροντας καλύτερη απόκριση από τον κινητήρα, το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και το σύστημα Bentley Dynamic Ride, ενώ έχουμε και σύστημα ενεργών αντιστρεπτικών δοκών, οι οποίες ελέγχονται ηλεκτρονικά.

bent

Εξωτερικά, η Bentayga Speed υπακούει στις αλλαγές που είδαμε στην ανανέωση του μοντέλου, όπως παρουσιάστηκε επίσημα τον περασμένο μήνα. το ανανεωμένο μοντέλο έχει ελάχιστα κοινά μέρη με τον προκάτοχό του, υιοθετώντας τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα που εισήγαγαν οι Continental GT και Flying Spur.

Μπροστά βρίσκουμε ελαφρώς μεγαλύτερα διπλά φώτα matrix-LED οβάλ σχήματος που εκτείνονται προς τα μυώδη φτερά, πιο τετραγωνισμένη και όρθια γρίλια που καθορίζει τις γραμμές του καπό και νέο προφυλακτήρα με πιο δυναμικές γραμμές και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Επίσης, οι νέοι θερμαινόμενοι υαλοκαθαριστήρες με 22 ενσωματωμένα πιτσιλιστήρια στον καθένα εξασφαλίζουν ότι θα έχετε καθαρό παρμπρίζ.

inter

Στο πίσω μέρος που έχει φαρδύτερο μετατρόχιο κατά 20 mm, οι αλλαγές είναι πιο εμφανείς χάρη στα νέα, αμυγδαλωτά φώτα LED που παραπέμπουν στην Continental GT και διαχωρίζουν το SUV από προτάσεις του ανταγωνισμού. Οι πτυχώσεις στην πόρτα του χώρου αποσκευών είναι πιο έντονες με την ενσωματωμένη αεροτομή να αποτελεί συνέχεια των τονισμένων ώμων. Νέος είναι και ο προφυλακτήρας που πλέον φιλοξενεί την πινακίδα ανάμεσα στους μεγαλύτερους ανακλαστήρες και πάνω από τον διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Ειδικά η Speed διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις από το σπορ bodykit, τους τροχούς των 22 ιντσών, τα μεγαλύτερα σπόιλερ, τα διακοσμητικά φιλέτα από carbon, τη μεγάλη matrix γρίλια και τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό έχουμε σπορ καθίσματα με επένδυση από αλκαντάρα και τη μεγάλη έγχρωμη οθόνη των 10,9 ιντσών του νέου συστήματος infotainment.

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.