node/15445

Επίσημο: Νέο FIAT Toro 2016, πρώτη φωτογραφία και πρώτες πληροφορίες

H FΙΑΤ Βραζιλίας έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη φωτογραφία του νέου της pickup, του Toro.

Το νέο FIAT Toro είχε απαθανατιστεί πριν από λίγες ημέρες στη γραμμή παραγωγής, στο εργοστάσιο του Pernambuco στη Βραζιλία και τώρα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του online μέσω της πρώτης εργοστασιακής φωτογραφία και κάποιων αρχικών πληροφοριών.

Το μοντέλο που απεικονίζεται στη φωτογραφία είναι πιθανότατα από τα κορυφαία της γκάμας, καθώς διαθέτει φώτα ημέρας LED, προβολείς ομίχλης, αλουμινένια προστατευτικά χαμηλά στο αμάξωμα και χρωμέ διακοσμήσεις.

Η FIAT Βραζιλίας ήταν φειδωλή στην παροχή πληροφοριών, περιοριζόμενη στο να δημοσιοποιήσει ότι το μήκος του νέου Toro είναι 4,915 m και ότι η μεταφορική ικανότητά του φτάνει τα 1.000 kg συν πέντε επιβάτες που θα απολαμβάνουν «άνεση πολυτελούς αυτοκινήτου».

Εκείνο που μπορούμε να υποθέσουμε είναι ότι το νέο διπλοκάμπινο FIAT Toro 2016 βασίζεται με μια επιμηκημένη εκδοχή της πλατφόρμας του Jeep Renegade και θα είναι δικίνητο ή τετρακίνητο. Η γκάμα των μοτέρ περιλαμβάνει δύο κινητήρες: Ο πρώτος, ένας 1.8 16v E-Torq Flex με 140 PS, συνδυάζεται με 6άρι αυτόματο σασμάν που διατίθεται αποκλειστικά με την έκδοση 4x2. Ο δεύτερος κινητήρας της γκάμας, ένας  ντίζελ 2.0 16v MultiJet με 170 PS, συνδυάζεται είτε με 6άρι χειροκίνητο σασμάν για τις εκδόσεις 4x2 και 4x4 είτε με 6άρι αυτόματο ή με το αυτόματο 9άρι κιβώτιο της FCA αλλά μόνο για την έκδοση 4x4.

Το βραζιλιάνικων προδιαγραφών FIAT Toro θα διατίθεται με την τελευταία γενιά του συστήματος πολυμέσων Uconnect και θα υποστηρίζεται από οθόνη αφής 5” που θα ενσωματώνει ακόμη δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας και σύνδεση Bluetooth. Στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνονται ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή, ημί-δερμάτινη επένδυση στο σαλόνι, εμπρός φώτα xenon, premium ηχοσύστημα με subwoofer και αυτόματα φώτα και καθαριστήρες.

Τα διαθέσιμα επίπεδα εξοπλισμού, πάντα για τη βραζιλιάνικη αγορά, είναι τρία: Urban, Adrenaline και Country. Η βασική έκδοση θα διατίθεται με 16άρες ζάντες και θα φορά αποκλειστικά το 1.800άρι μοτέρ που σημειωτέον είναι διπλού καυσίμου (βενζίνης/μεθανόλης), ενώ η μεσαία έκδοση εμπλουτίζεται και με το μοτέρ MultiJet, αλλά με 6άρι αυτόματο σασμάν. Αυτές οι εκδόσεις διατίθενται μόνο σε set-up 4x2. Οπότε, όποιος ενδιαφέρεται για έκδοση 4x4, υποχρεωτικά θα χρειαστεί να επιλέξει και την κορυφαία έκδοση εξοπλισμού Country, με το ντίζελ μοτέρ να συνδυάζεται είτε με 6άρι είτε με 9άρι αυτόματο σασμάν. Αυτή η έκδοση πατά σε 18άρες ζάντες ελαφρού κράματος, διαθέτει διζωνικό κλιματισμό στην καμπίνα, ανάρτηση 4x4, Hill Descent Control κ.ά.

Η πλήρης αποκάλυψη του νέου FIAT Toro 2016 αναμένεται τις προσεχείς ημέρες με τις πωλήσεις να ξεκινούν στη τέλος του χρόνου ή στις αρχές του 2016. Προς το παρόν είναι άγνωστο αν το Toro, σε εξευρωπαϊσμένη μορφή θα έρθει στη Γηραιά Ήπειρο.

[Πηγή FIAT Brazil μέσω Ferd]

TAGS
node/39649

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

Η ταχύτερη έκδοση του Ford Puma βρίσκεται προ των πυλών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

H Ford ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα του νέου Puma ST θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου 2020 με ένα έξυπνο teaser που δημοσιεύθηκε στο Twitter.

Το βίντεο δείχνει τα στελέχη της Ford να δημιουργούν το soundtrack καθώς βλέπουμε πλάνα από το Puma ST να κινείται με γρήγορους ρυθμούς. Από ότι καταλαβαίνουμε η Ford Performance δε βλέπει την ώρα να παρουσιάσει το τρίτο της μοντέλο που θα σταθεί δίπλα στα Fiesta ST και Focus ST.

 

 

Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων του B-SUV της Ford αναμένεται να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων που στο συγγενικό Fiesta ST αποδίδει 200 PS και 290 Nm. Αντίστοιχες επεμβάσεις αναμένεται να έχουμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με πιο σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και ισχυρότερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Fiesta ST [video]

Αισθητικά, το Puma ST θα μοιάζει με την έκδοση ST Line, όμως θα έχει ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με σκουρόχρωμες εσοχές, νέα λαχανί απόχρωση, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, διαφορετική αεροτομή και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα δούμε σπορ καθίσματα της Recaro με το έμβλημα ST το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στη βάση του τιμονιού.

Περισσότερα για το νέο Puma ST θα γνωρίζουμε πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα του καθώς είναι πιθανό να ενταθεί η εκστρατεία teaser.

node/39645

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti Divo είναι έτοιμη για να βγει στους δρόμους μετά από 2 χρόνια δοκιμών εξέλιξης.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti ανακοίνωσε τις πρώτες παραδόσεις των Divo στους πελάτες της από το Atelier της στο Molsheim. 

Η Divo αποτελεί μια πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη έκδοση της Chiron με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο κράτημα και αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Το όνομά της αποτελεί φόρο τιμής στον Albert Divo, ένα γάλλο πιλότο και οδηγό αγώνων που εργάστηκε στην Bugatti για πολλά χρόνια.

Το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής 40 μονάδων με τιμή €5 εκατομμυρίων (προ φόρων), πρωτοπαρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2018 και έκτοτε έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες. 

Ο πρόεδρος της Buggati, Stephan Winkelmann δήλωσε: «Με την Divo ξεκινά μια νέα εποχή για την Bugatti - την εποχή του σύγχρονου coachbuilding.»

Bugatti Divo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti: Αυτή η συλλογή 6 αυτοκίνητων κοστίζει €35 εκατομμύρια

Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της Divo είναι έχει αρκετά πιο δραματική εμφάνιση σε σύγκριση με τη συγγενική Chiron - οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες, τα φώτα LED πιο λεπτά, το προφίλ έχει ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια, στην οροφή υπάρχει εισαγωγή αέρα τύπου Naca, η αεροτομή πλάτους 1,83 m είναι σταθερή, τα πίσω φώτα είναι κρυμμένα μέσα στη γρίλια και ο διαχύτης φτάνει ψηλότερα. Για την παραγωγή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε και η τεχνολογία του 3D Printing, προκειμένου να κατασκευαστεί το σύνθετο πίσω μέρος και η περίτεχνη τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όσο για τον κινητήρα, ο κεντρικά τοποθετημένος W16 8,0 λίτρων αποδίδει 1.500 PS (όπως και στην Chiron) στέλνοντας τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 2,4" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h. 

Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τους διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων που επέλεξαν οι πρώτοι από τους 40 ιδιοκτήτες της Buggati Divo, καθώς κάθε μοντέλο πέρασε από ειδικό πρόγραμμα εξατομίκευσης.