Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Volkswagen Golf GTI

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Volkswagen Golf GTI

Ο βασιλιάς των GTI επέστρεψε ισχυρότερος. Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με 220 ή 230 ίππους, με τις πωλήσεις του στην ευρωπαϊκή αγορά να ξεκινούν τον ερχόμενο Μάιο.

Μια εβδομάδα πριν από το επίσημο ντεμπούτο του νέου Golf GTI στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης, η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του, ανακοινώνοντας παράλληλα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Σε πρώτη ανάγνωση, αυτά δείχνουν πως η γερμανική εταιρεία έκανε την 7η γενιά του μοντέλου δυνατότερη και ταχύτερη από κάθε προηγούμενη.

Το νέο Golf GTI θα διατίθεται εξ αρχής σε δυο εκδόσεις ιπποδύναμης. Την βασική με 220 PS -εννέα ίππους παραπάνω από το τωρινό μοντέλο- και την Performance που αποδίδει 230 PS. Κινητήριος δύναμη και στις δυο εκδόσεις είναι ο 2λιτρος TFSI, με την VW να ανακοινώνει 35,7 kgm ροπής τόσο για απλό GTI όσο και για το Performance. Στάνταρ και στα δυο είναι το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, με το 6άρι ημιαυτόματο DSG να προσφέρεται έξτρα.

Σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία το απλό GTI επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 km/h σε 6,5’’, ενω η τελική του ταχύτητα φθάνει τα 246 km/h. Η έκδοση Performance από την πλευρά της είναι ένα δέκατο ταχύτερη στο 0-100 km/h (6,4’’) και η τελική της φθάνει τα 250 km/h. Το βάρος του αυτοκινήτου είναι στα 1.276 kg, με την VW να ανακοινώνει μέση κατανάλωση 6,0 lt/100 km και εκπομπές CO2 139 gr/km και για τις δυο εκδόσεις.

Όσον αφορά την εμφάνιση, το GTI διακρίνεται από την χαρακτηριστική κόκκινη λεπτή γραμμή που διατρέχει τη μάσκα και εκτείνεται και στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων, τον τραπεζοειδή μεγάλο αεραγωγό, τις γρίλιες στα φώτα ομίχλης και τις νέας σχεδίασης πολυάκτινες ζάντες των 17΄΄. Οι δαγκάνες των φρένων είναι βαμμένες σε κόκκινο χρώμα, τα πίσω φανάρια είναι τύπου LED και η εξάτμιση καταλήγει σε δυο στρογγυλές απολήξεις.

Ως είθισται, το κύριο χαρακτηριστικό στο εσωτερικό είναι οι καρό επενδύσεις στα καθίσματα. Από εκεί και πέρα τον σπορτίφ τόνο της όλης κατασκευής τονίζουν το flat bottom τιμόνι και οι λεπτομέρειες χρωμίου που περιβάλλουν σχεδόν κάθε τμήμα του ταμπλό, όπως, π.χ., το ηχοσύστημα, τον λεβιέ και τους αεραγωγούς.

Περνώντας στις διαφορές των δυο εκδόσεων, το απλό GTI εφοδιάζεται με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 314 mm εμπρός και απλούς 300 mm στους πίσω τροχούς. Η Performance αντίθετα διαθέτει αεριζόμενους δίσκους και στους τέσσερις τροχούς (342 mm εμπρός και 310 mm πίσω), ενώ εξοπλίζεται επιπλέον και με το νέο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, μπλοκέ διαφορικό (VAQ) με πολύδισκο συμπλέκτη, το οποίο εξελίχθηκε και θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά στα μοντέλα που βασίζονται στη νέα πλατφόρμα MQB.

Το νέο Golf GTI θα είναι διαθέσιμο σε 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα. Όπως προαναφέραμε, η διάθεσή του θα ξεκινήσει το Μάιο, με την τιμή του στην Γερμανία να ξεκινά από τα 28.350 ευρώ. Η έκδοση Performance αναμένεται να κοστίζει περίπου 1.500 ευρώ παραπάνω από την απλή.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube