Επίσημο: Ανανεωμένο FIAT 500L με 40% νέα μέρη

Επίσημο: Ανανεωμένο FIAT 500L με 40% νέα μέρη

Το αμφιλεγόμενης αισθητικής μεγάλο 500, που είτε το λατρεύεις είτε το μισείς, ανανεώθηκε και απέκτησε ακόμα πιο έντονη προσωπικότητα.

Έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από τότε που το χαριτωμένο 500αράκι της FIAT ανανεώθηκε σε 1.800 σημεία μέσα και έξω και τώρα ήρθε η σειρά του μεγαλύτερου 500L να φρεσκαριστεί με παρόμοιο τρόπο.

Παρόλο που η «ανανέωση» δεν είναι αυτό που θα λέγαμε εύληπτη, η FIAT λέει ότι το 40% των μερών που απαρτίζουν το αυτοκίνητο είναι νέα, ωστόσο πολλά από αυτά φαίνεται ότι βρίσκονται κρυμμένα κάτω από τις λαμαρίνες.

Το FIAT 500L 2018 φέρνει μαζί του κάμποσες στιλιστικές αναθεωρήσεις στο εμπρός μέρος, με ελαφρά ανασχεδιασμένα φανάρια με νικέλινες ενθέσεις, ενώ τα φώτα ημέρας LED από κάτω έχουν φωτεινή υπογραφή «0», υπονοώντας τα δύο μηδενικά στο «500». Επίσης, να αναφέρουμε τη μοντέρνα γρίλια, χαμηλά κάτω από τη μάσκα, που πρόκειται για ένα χρωμιωμένο δικτυωτό πλέγμα, σε μια προσπάθεια το μικρό MPV της FIAT να έρθει αισθητικά λίγο πιο upmarket.

To εξασκημένο μάτι στη μορφή του αυτοκινήτου θα ανακαλύψει ακόμη ότι το νυστέρι του στιλίστα-χειρουργού επενέβη και στη μάσκα του ψυγείου που απέκτησε πλέον μια οριζόντια χρωμιωμένη μπάρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το FIAT 500 MJT 1.3

Περισσότερες ενθέσεις νίκελ έχουμε στο πίσω μέρος, όπου τα φώτα οπισθοπορείας και ομίχλης τοποθετήθηκαν χαμηλότερα στον προφυλακτήρα. Αλλαγή θέσης που, κατά τη FIAT, δεν έχει να κάνει μόνο με το αισθητικό κομμάτι, αλλά και με την αποδοτικότητά τους. Όσον αφορά τη χρωματική παλέτα, το 500L 2018 διαθέτει 37 αποχρώσεις, καθώς και τρεις για την οροφή (μαύρο ματ, μαύρο γυαλιστερό και στο χρώμα του αμαξώματος), αλλά και δέκα παστέλ ή μεταλλικές αποχρώσεις, περιλαμβανομένου του νέου χρώματος Bellagio Blue.

Το ανανεωμένο 500L 2018 είναι διαθέσιμο σε τρεις τύπους, Urban, Cross και Wagon, ενώ φιλοξενεί πλέον και μια σειρά από νεωτερισμούς στην καμπίνα, αλλά δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε ομοίως με τη FIAT ότι πρόκειται για μια «ολοκαίνουργια καμπίνα». Λεπτομερέστερα, έχουμε καινούργιο σχέδιο στο τιμόνι με νικελένιες ενθέσεις, ανανεωμένο πίνακα οργάνων με δύο στρογγυλά «μάτια», εκατέρωθεν μιας ψηφιακής 3,5άρας οθόνης, και ανασχεδιασμένο λεβιέ ταχυτήτων, τοποθετημένο ψηλότερα από το προηγούμενο μοντέλο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Abarth 595 Competizione Auto

Κατά τα λοιπά, στην καμπίνα θα βρούμε 7ιντση οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων U-connect που υποστηρίζει Android Auto και Apple CarPlay. Επίσης, στην πιο «σκληροτράχηλη» έκδοση 500L Cross που κάθεται 2,5 πόντους ψηλότερα από τις άλλες εκδόσεις έχουμε νέο Mode Selector. Η ίδια έκδοση φορά πλέον δίχρωμες ζάντες 17” και νέους προφυλακτήρες με «γλίστρες» για πρόσθετη προστασία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το FIAT 500 0.9 TwinAir 105 PS MY2016

Στην περίπτωση που το στάνταρ 500L 2018 δεν ανταποκρίνεται ακριβώς στο στιλ σας, υπάρχουν 92 εντυπωσιακά αξεσουάρ της Mopar για εκτεταμένη εξατομίκευση. Τέλος, υπάρχουν πολλά έξτρα διαθέσιμα στοιχεία άνεσης και ψυχαγωγίας, μεταξύ των οποίων να ξεχωρίσουμε το ηχοσύστημα Beats με ισχύ 520 watt.          

Στο μηχανολογικό κομμάτι, κάτω από το καπό του ανανεωμένου 500L 2018, η γκάμα των βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει τον «παλιό» 1.400άρη T-Jet με 120 PS και τον επίσης «παλιό» 1.400άρη FIRE με 95 άλογα. Επίσης υπάρχει ο γνωστός 0,9 lt TwinAir με 105 άλογα και ο 1,4 lt T-Jet σε έκδοση bi-fuel (βενζίνη και LPG) με 120 ίππους.

Η πετρελαιοκίνητη γκάμα περιλαμβάνει δύο μοτέρ, το 1.3 MultiJet με 95 PS και το 1.6 MultiJet με 120 PS.

Περισσότερα για το ανανεωμένο FIAT 500L 2018, θα μπορέσουμε να σας πούμε σε δύο τρεις ημέρες, καθώς θα το οδηγήσουμε στην Ιταλία την προσεχή Πέμπτη.

[Πηγή FIAT]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube