node/42773

Έμμεση παραδοχή της Nissan για τον αντικαταστάτη του GT-R R35;

Με μία δήλωση του υπεύθυνου της φίρμας για την Αυστραλία, ανοίγει η κουβέντα περί αντικατάστασης του GT-R R35 από μία επόμενη γενιά, πιθανά την R36.

Το Nissan GT-R αποτελεί το «μεγαθήριο» της Ιαπωνικής εταιρίας στον κόσμο των σπορ οχημάτων. Όταν είχε πρωτοπαρουσιαστεί όλοι παραμιλούσαν με τις επιδόσεις και τα νούμερα που σημείωνε στο Nürburgring, τα οποία ήταν καλύτερα από τις αντίστοιχες προτάσεις πολλών κραταιών Ευρωπαίων κατασκευαστών. Μόνο που η υπάρχουσα γενιά, R35, παρουσιάστηκε το 2007, πριν από 14 χρόνια. Με αυτό ως δεδομένο και με τις ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων που θεσπίζονται, θα πρέπει κάπου να μπει ένα τέλος. 

Το θέμα, στην προκειμένη περίπτωση, είναι εάν αυτό το τέλος θα είναι οριστικό ή αφορά μόνο την υπάρχουσα γενιά. Εάν δηλαδή κάποια στιγμή θα δούμε ένα επόμενο GT-R, να συνεχίζει την παράδοση της Nissan. Σε αυτή τη συζήτηση έρχονται να ρίξουν λάδι στη φωτιά οι δηλώσεις του Adam Paterson, περιφερειακού διευθυντή της εταιρίας στην Αυστραλία.  

Σε συνέντευξη τύπου που έδωσε, αναφορικά με τη διακοπή των πωλήσεων στην περιοχή του, λόγω αυστηρότερων κανονισμών στις πλευρικές συγκρούσεις, ανέφερε πως αυτό «δεν αποτελεί το τέλος της ιστορίας του GT-R στην Αυστραλία». Αυτό λογικά θα μπορούσε να το ερμηνεύσει κανείς με το σκεπτικό ότι η Nissan θα ενισχύσει την πλευρική δομή του αυτοκινήτου. Λίγο αργότερα όμως, ο ίδιος συμπλήρωσε πως το GT-R έκδοσης 2022 «θα αποτελέσει το τέλος του κεφαλαίου, για αυτή τη γενιά». Το ίδιο και για τις εκδόσεις T-Spec και Nismo SV, ότι είναι «τελευταία φορά στην παρούσα γενιά του αυτοκινήτου που αυτές προσφέρονται στην Αυστραλία». 

Αφήνοντας προφανώς μία ανοικτή πόρτα για το μέλλον, ο Paterson έμμεσα επιβεβαίωσε πως δεν κλείνει οριστικά το κεφάλαιο GT-R. Βέβαια το πότε θα πρέπει να περιμένουμε αντικαταστάτη, εάν αυτός θα έχει τον εσωτερικό κωδικό R36, καθώς επίσης και τι κινητήρα (κατ’ ελάχιστο κάτι ήπια υβριδικό) θα κρύβει στα σπλάχνα του, όλα αυτά μένει να απαντηθούν.