node/28451

Η Scuderia Cameron Glickenhaus παρουσίασε το SCG 004S

Με 5λιτρο V8 biturbo και σασμάν με κλασικό χτένι το τριθέσιο supercar που ενσωματώνει όλη την αγωνιστική εμπειρία της ομάδας.

Πάνε 12 χρόνια από τότε που ο James Glickenhaus ζήτησε από τον Andrea Pininfarina να δημιουργήσει για αυτόν ένα αυτοκίνητο φόρο τιμής στην Ferrari P3/4. Βασισμένη στην Enzo, η P4/5 ήρθε 18 μήνες αργότερα, και θεωρείται από πολλούς η καλύτερη μοντέρνα δημιουργία του οίκου Pininfarina.

To 2011 η αγωνιστική ομάδα SSG (Scuderia Cameron Glickenhaus) αποφάσισε να κατέβει στους αγώνες και συγκεκριμένα στις 24 Ώρες του Nurburgring, με την P4/5 Competizione σε μια εξελιγμένη υβριδική πλέον εκδοχή. Η ομάδα συνέχισε την αγωνιστική της δραστηριότητα και τα επόμενα χρόνια, δημιουργώντας το υπόβαθρο πάνω στο οποίο θα μπορούσε να στηριχθεί επικοινωνιακά η προώθηση ενός αυτοκινήτου δρόμου. Το οποίο θα δημιουργούσαν από λευκό χαρτί.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το SCG 003 κάνει 6'42" στο Nürburgring

Το SCG 003C έχει πλέον αρκετούς τερματισμούς στις 24 Ώρες του Nurburgring και η ζήτηση είναι υψηλή για την εξωφρενική έκδοση δρόμου παρά την τιμή των $2 εκατομμυρίων και βάλε. Όμως στα σχέδια της εταιρείας πλέον είναι και το Le Mans, οπότε η ανάπτυξη είναι μονόδρομος. Καθώς η δυνατότητα παραγωγής της SCG είναι κάτω από τα 325 αυτοκίνητα το χρόνο, έχει στάτους «μικρού κατασκευαστή». Πράγμα που σημαίνει ότι απαλλάσσεται από διάφορους νομικούς περιορισμούς που αφορούν στις εκπομπές ρύπων και στις δοκιμές πρόσκρουσης. Ωστόσο, καθώς η εταιρεία θέλει ένα αυτοκίνητο που θα έχει δικαίωμα να αγωνίζεται στις κατηγορίες GTE / GTLM και GT3, έπρεπε να δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο με κωδικό VIN 17 ψηφίων, το οποίο θα είναι πληροί όλες τις αμερικάνικες προδιαγραφές. Αυτό κάνει με το 004S. Για το οποίο κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά αν είναι αυτοκίνητο δρόμου που θα εξελιχθεί σε αγωνιστικό ή το αντίθετο.

Το SSG 004S είναι ένα κεντρομήχανο υπεραυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Αμερική. Αν και ένα ημιαυτόματο κιβώτιο με paddles είναι διαθέσιμο προαιρετικά, εξάπτει τη φαντασία ο συνδυασμός του χειροκίνητο με κλασικό χτένι, σε συνδυασμό με τους 650 ίππους και τα 73 κιλά ροπής του 5λιτρου twin-turbo V8. Ο επιβλέπων αρχιμηχανικός του project είναι ο Olivier Thomas, στο βιογραφικό του οποίου ξεχωρίζει η McLaren P1. Το SSG 004S θα έχει τριθέσια διάταξη καμπίνας με τον οδηγό στο κέντρο, κάνοντας ακόμη πιο «αγωνιστική» την αίσθηση. Η εξωτερική σχεδίαση είναι, αναμενόμενα, εμπνευσμένη από τα πρωτότυπα LMP. Το πλαίσιο είναι ένα ανθρακονημάτινο μονοκόκ και ο κινητήρας θα στροφάρει ως τις 8.200 rpm.

Η τιμή υπολογίζεται στα $400.000 και για να πιάσετε σειρά απαιτείται τουλάχιστον ένα 10% προκαταβολή. Το πρώτο πρωτότυπο θα αρχίσει δοκιμές εξέλιξης στα μέσα του 2018. Σε 18 μήνες από σήμερα η Glickenhaus αναμένεται να παραδώσει στους πελάτες της τα πρώτα αυτοκίνητα μιας ειδικής έκδοσης 25 Founders Edition. Έχουν ήδη προπωληθεί, και οι συγκεκριμένοι πελάτες θα έχουν την τιμή να συμμετάσχουν ουσιαστικά στο πρόγραμμα εξέλιξης δίνοντας το δικό τους feedback στο εργοστάσιο.

Η εταιρεία θα συνεχίσει τις πωλήσεις του SCG 003 Stradale και είναι σε επικοινωνία με τους προμηθευτές της ώστε να αυξήσει την παραγωγή της σε 250 αυτοκίνητα τη χρονιά 2020-2021. Πριν από αυτό ωστόσο θα πρέπει να δημιουργήσουν ένα δίκτυο αντιπροσώπων, ενώ ένας στόλος από 004S θα αγωνιστεί για πρώτη φορά στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring το 2019. Ενώ την ίδια χρονιά θα είναι διαθέσιμη η αγωνιστική έκδοση και σε προδιαγραφές GT3 και GTE/GTLM.

TAGS