Η Peugeot σχεδιάζει το νέο 308

Η Peugeot σχεδιάζει το νέο 308

Με στιλ εμπνευσμένο από το πρωτότυπο Onyx και μια νέα πολυδιαμορφώσιμη πλατφόρμα, η Peugeot θέλει να μεταμορφώσει το μικρομεσαίο της χάτσμπακ

To επόμενο 308 της Peugeot θα είναι ένα «πολύ διαφορετικό σε σχέση με το υφιστάμενο 308», με νέα φρέσκια κοψιά που θα το φέρνει ευθέως αντιμέτωπο με το Ford Focus, το Opel Astra και το VW Golf. O υπεύθυνος προϊόντος της Peugeot, Λοράν Μπλανσέ, είπε στο Autocar ότι το νέο 308 θα πρέπει να μοιάζει περισσότερο με ένα τυπικό χάτσμπακ απ’ ό,τι το υφιστάμενο 308, το οποίο περιέγραψε ως υβρίδιο, κάτι μεταξύ σεντάν και χάτσμπακ.

Προγραμματισμένο για να ντεμπουτάρει στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, το νέο 308 θα είναι πιο σπορ και με ντιζάιν εμπνευσμένο από το πρωτότυπο Onyx, ειδικά στο εμπρός μέρος. Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Peugeot, Ζιλ Βιντάλ, έδωσε την πληροφορία ότι το τέλειωμα εμπρός θα προέρχεται από το Onyx, αλλά το νέο 308 θα επηρεαστεί σχεδιαστικά και από το 504 κουπέ επίσης.
 
Το νέο 308 θα είναι το πρώτο Peugeot που θα χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα EMP2 της PSA, παρόμοια σε είδος με την MQB της Volkswagen. Η EMP2 θα είναι επίσης πολυδιαμορφώσιμη και θα χρησιμοποιηθεί στα μικρομεσαία και οικογενειακά μοντέλα της PSA, που αποτελούν εξάλλου και πάνω από το μισό της παραγωγής των Peugeot-Citroen. Σημαντικό στοιχείο είναι ότι η EMP2 μπορεί να δεχτεί πίσω είτε ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων είτε ημιάκαμπτο άξονα.

Ο Μπλανσέ είπε ότι η νέα πλατφόρμα θα μπορούσε να δώσει στο επόμενο 308, ένα πιο στιβαρό πάτημα με τους τροχούς στις τέσσερις άκρες του αυτοκινήτου και μικρότερους προβόλους για πιο δυναμική εικόνα. Η τοποθέτηση του μοτέρ χαμηλότερα είναι ακόμη ένας λόγος για πιο επιθετική οδική συμπεριφορά, ενώ το νέο 308 θα διαθέτει πιο αιχμηρό εμπρός μέρος και με χαμηλότερο καπό απ’ ό,τι έχουμε συνηθίσει στην παρούσα γκάμα της Peugeot. Η συνολικά χαμηλότερη στάση του αυτοκινήτου θα βελτιώσει επίσης και τη θέση οδήγησης.
  
Η μείωση του βάρους είναι ένας ακόμη τομέας που έχουν πάρει πολύ στα σοβαρά στην Peugeot και στοχεύουν το νέο 308 να είναι περίπου 70 kg ελαφρύτερο από το τωρινό μοντέλο. Δίαιτα που θα φέρει το βασικό 308 να ζυγίζει περίπου 1.300 kg.
Το όνομα δεν προβλέπεται να αλλάξει, ως μέρος της νέας στρατηγικής στην ονοματοδοσία της Peugeot που στο εξής θα χρησιμοποιεί το «8» ως καταληκτικό νούμερο στα αυτοκίνητα των υφισταμένων αγορών και το «1» στις αναπτυσσόμενες αγορές.

[Πηγή Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube