Η Mercedes ετοιμάζει ισχυρότερη AMG GT με στόχο την 911 GT3

Η Mercedes ετοιμάζει ισχυρότερη AMG GT με στόχο την 911 GT3

Σε λιγότερο από τρεις εβδομάδες, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει το νέο αγωνιστικό της κατηγορίας GT3.

To μοντέλο αυτό θα βασίζεται στη νέα GT και σύμφωνα με τον επικεφαλής της AMG, Tobias Moers, θα αποτελέσει τη βάση για μια πιο σκληροπυρηνική έκδοση του γερμανικού supercar.

«Γιατί όχι;», απάντησε ο Moers όταν ρωτήθηκε για τις πιθανότητες μιας πιο hardcore βερσιόν της GT. «Μια έκδοση δρόμου του αγωνιστικού μας στην κλάση GT3 – μου φαίνεται μια πολύ καλή ιδέα.»

Η νέα έκδοση της GT θα είναι άμεσος ανταγωνιστής της Porsche 911 GT3, αν και δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει ούτε αυτόν τον κωδικό ούτε την ονομασία Black Series.

«Η ονομασία GT3 ανήκει σε άλλη εταιρεία», σχολίασε ο Moers αναφερόμενος, φυσικά, στην Porsche. «Θα βρούμε κάποιο άλλο όνομα.»

Ο Moers θέλει ένα σπορ κουπέ που θα διαπρέπει σε όλους τους τομείς: «Δεν θέλω να φτιάξουμε ένα dragster που θα είναι καλό μόνο για να κάνει τα 0-100 km/h σε 2,8¨. Αυτό που χρειάζεται είναι περισσότερη ισχύ, μικρότερο βάρος, καλύτερη αεροδυναμική και διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, αλλά ο στόχος θα πρέπει να είναι η καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο, η ευκολία στην οδήγηση και η εκπληκτική οδηγική αίσθηση

Με την GT να είναι ήδη 80 kg ελαφρύτερη από την SLS των 1.570 κιλών, το αφεντικό της AMG παραδέχθηκε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν υλικά όπως τα ανθρακονήματα ώστε να μειωθεί το βάρος κατά 80-100 kg.

Αν και δεν ήθελε να μπει σε λεπτομέρειες σχετικά με την ισχύ, παραδέχτηκε ότι ο τετράλιτρος V8 με τα δύο turbo μπορεί εύκολα να φτάσει τους 550 ίππους μια και «το μοτέρ αυτή τη στιγμή δεν είναι καθόλου πιεσμένο».

Η νέα έκδοση της GT θα διαθέτει επίσης φαρδύτερα μετατρόχια και αεροδυναμικά βοηθήματα για μεγαλύτερη αρνητική άντωση. Με το πακέτο αυτό, ο Moers υπολογίζει ότι θα κατεβάσει τον χρόνο της GT στο Nurburgring κατά 10¨, δηλαδή θα γυρίζει γύρω στα 7’20¨. Κι αυτό «με στάνταρ ελαστικά, όχι με ειδικές γόμες σχεδιασμένες να αντέχουν μόνο μερικούς γύρους». Σαν μπηχτή προς Ιαπωνία μεριά ακούστηκε αυτό...

[Πηγή: Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube