Η μελλοντική BMW i5 έρχεται το 2018

Η μελλοντική BMW i5 έρχεται το 2018

Με βάση τη μακριά «κινεζική» 5 Series, η BMW εξελίσσει μια επαναφορτιζόμενη υβριδική «5άρα» με άμεσο στόχο την κινεζική και την αμερικανική αγορά.

Στη Γερμανία, οι φήμες, συχνά αλληλοσυγκρουόμενες, σχετικά με το μέλλον της γκάμας «i» της BMW δίνουν και παίρνουν. Και σε κάθε περίπτωση είναι πιο γρήγορες από την επικοινωνίας της ίδιας της εταιρείας προς τον Τύπο, που δεν δείχνει να έχει και μεγάλη πρεμούρα για ανακοινώσεις του είδους.

Κατά τη γερμανική Autobild, το μελλοντικό i5 αναμένεται το 2018, με προτεραιότητα την αγορά της Κίνας και θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα που υποστηρίζει και την BMW 5 Series Long.

Η υποθετική i5 έκανε τη φημολογούμενη εμφάνισή της πριν καν λανσαριστούν οι i3 και i8. Από την άλλη, η BMW δεν φαινόταν να βιάζεται ανάλογα για μια τέτοια κίνηση και μάλλον αφουγκραζόταν, αν δεν το κάνει ακόμη, την αγορά και το πώς αυτή αντιδρά στα υφιστάμενα μοντέλα της οικογένειας «i».

Φανταζόμαστε όμως, καθώς όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά, ότι οι μελέτες έχουν φτάσει ήδη σε προχωρημένο στάδιο γι’ αυτή την i5. Για την οποία μάλιστα το γερμανικό περιοδικό έχει σπεκουλάρει, αν δεν έχει εκ των έσω πληροφόρηση, μπόλικες λεπτομέρειες στην τελευταία έκδοσή του. Και όσον αφορά το χρόνο λανσαρίσματος που οι διάφορες «πηγές» την τοποθετούν μεταξύ 2016 και… 2020, η Autobild ισχυρίζεται το 2018. Το ίδιο έχουμε αναφέρει κι εμείς όταν γράφαμε ότι η BMW ετοιμάζει αντίπαλο του Tesla Model S.

Όσον αφορά τη χρησιμοποιούμενη τεχνολογία, το γερμανικό περιοδικό εξηγεί ότι πρόκειται για ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα που κάνει χρήση της τεχνολογίας eDrive της BMW και που το έχουμε δει ήδη στo πρωτότυπο 5 Series GT του περασμένου χρόνου. Το θερμικό μοτέρ των 218 PS συνδυάζεται με δύο ηλεκτρoπαραγωγά ζεύγη, ένα εμπρός με 150 άλογα και ένα πίσω με 272, που αποδίδουν όλα μαζί σε ζεύξη 640 PS. Η αμιγής ηλεκτρική αυτονομία θα φτάνει τα 125 km.

Η μελλοντική i5, αν και αυτό δεν είναι επιβεβαιωμένο ότι θα είναι το επίσημο όνομά της, θα υποστηρίζεται από την ίδια πλατφόρμα που χρησιμοποιεί και η 5 Series Long, του μοντέλου που πωλείται στην Κίνα, και το στιλ θα είναι ένας γάμος αυτού της προσεχούς 7 Series με τη σιλουέτα της 6 Series Gran Coupé.

Το αυτοκίνητο θα διατεθεί κατά προτεραιότητα στις αγορές της Κίνας και των ΗΠΑ, με έναν όγκο παραγωγής 30.000 μονάδων ετησίως. Η τιμή του, σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό, θα είναι γύρω από τις €100.000.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube