Drako GTE: Ηλεκρική μπερλίνα με 1.200 PS

Drako GTE: Ηλεκρική μπερλίνα με 1.200 PS

Επιδόσεις και κράτημα υπεραυτοκινήτου με χώρους για τέσσερις επιβάτες.

H Drako Motors με έδρα την Silicon Valley παρουσίασε το νέο της μοντέλο Drako GTE - ένα πολυτελές τετραθέσιο ηλεκτρικό grand coupé περιορισμένης παραγωγής 25 μονάδων, με εντυπωσιακά τεχνικά χαρατηριστικά και επιθετικό στήσιμο.

Drako GTE

Η πλατφόρμα του Drako GTE προέρχεται από την Fisker. Τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (magnet hybrid synchronous motors) αποδίδουν συνδυαστικά 1.200 PS και 8.800 Nm rροπής (δεν είναι τυπογραφικό λάθος). Σύμφωνα με την εταιρεία, η τελική ταχύτητα του μοντέλου αγγίζει τα 332 km/h.

Η μπαταρία χωρητικότητας 90 kWh είναι τοποθετημένη χαμηλά στο πάτωμα και διαθέτει προηγμένο σύστημα ψύξης έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις συνθήκες οδήγησης σε πίστα.

Η αμερικανική εταιρεία περηφανεύεται για το κράτημα του GTE που ενισχύεται από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Öhlins, φρένα της Brembo με δίσκους carbon ceramic και ελαστικά επιδόσεων Michelin Pilot Sport Cup 4S διαμέτρου 21" για το δρόμο (Michelin Pilot Sport Cup 20" για την πίστα). Επιπλέον, οι αλγόριθμοι του συστήματος torque vectoring εξελίχθηκαν στο Nürburgring και ρυθμίζουν την κατανομή ροπής για κάθε τροχό (ανεξάρτητος ηλεκτροκινητήρας και κιβώτιο ταχυτήτων) πάνω από 1.000 φορές το δευτερόλεπτο.

Drako GTE

Σχεδιαστικά, το Drako GTE προδίδει τη συγγένειά του με το Fisker Karma, ιδιαίτερα από τις αναλογίες και τις ρευστές επιφάνειες του προφίλ. 

Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν οι μεγάλες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, τα επιθετικά φωτιστικά σώματα και το καπό από ανθρακονήματα. Στην ουρά βρίσκουμε μια ενσωματωμένη αεροτομή, λεπτά φωτιστικά σώματα και ένα διαχύτη.

Drako GTE

Στην καμπίνα όπου κυριαρχεί η πολυτέλεια, μπορούν να φιλοξενηθούν τέσσερις επιβάτες και οι αποσκευές τους χάρη στο μακρύ μεταξόνιο. Τα καθίσματα έχουν επενδύσεις από δέρμα και Alcantara με χειροποίητες ραφές. Μέσα από τον επιλογέα Quattro Manettino ο οδηγός έχει πρόσβαση στις ρυθμίσεις του οχήματος ώστε να μπορεί να προσαρμόσει στις ανάγκες του την κατανομή ροπής, τα φρένα και τον έλεγχο πρόσφυσης, ενώ υπάρχουν και τα προεπιλεγμένα προγράμματα Race, Track, Dry, Rain, Snow και Ice.

Η παραγωγή του Drako GTE θα ξεκινήσει σύντομα, με τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για το 2020. Όσο για την τιμή, κάθε ένα από τα 25 αντίτυπα θα κοστίζει πάνω από $1,25 εκατ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube