node/32219

Δοκιμές αντοχής για τη νέα BMW 3 στην «Πράσινη Κόλαση»

Η 7η γενιά του μοντέλου  κάνει τις τελευταίες δοκιμές σεταρίσματος στο Nordschleife - Οι τελευταίες πληροφορίες για τους κινητήρες και τις εκδόσεις.

Η επόμενη γενιά της BMW Σειράς 3 περνά τώρα από τα τελευταία, κρίσιμα στάδια δοκιμών στο Nordschleife. Παραδοσιακά, οι δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση» αποτελούν πραγματική δοκιμασία για όλα τα μοντέλα της BMW και όχι μόνον. Η πλήρης ανανέωση της ανάρτησης, του συστήματος διεύθυνσης, των αμορτισέρ και των φρένων, πρέπει να δοκιμαστούν εξαντλητικά πριν το αυτοκίνητο μπει στη γραμμή παραγωγής.

Η εξέλιξη της νέας BMW Σειράς 3 Sedan στοχεύει στην αναβάθμιση της σπορ αίσθησης. Το κέντρο βάρους είναι περίπου 10 mm χαμηλότερο από αυτό του προηγούμενου μοντέλου, η κατανομή βάρους ανά άξονα θεωρείται ιδανική στο 50:50, ενώ το συνολικό βάρος έχει μειωθεί κατά 55 kg. Η ακαμψία αμαξώματος και η έδραση της ανάρτησης – στοιχεία κρίσιμα για το σετάρισμα του συστήματος διεύθυνσης και τα επίπεδα θορύβων κύλισης – έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Όπως υπόσχεται η BMW, η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου έχει αναβαθμιστεί σημαντικά χάρη και στο μεγαλύτερο μετατρόχιο εμπρός και πίσω.

bmw

Σε επίπεδο κινητήρων, την παράσταση κλέβει ο ανανεωμένος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας. Είναι ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο παραγωγής BMW, χωρίς επιπτώσεις στην κατανάλωση που είναι περίπου 5% μικρότερη από του προκατόχου του. Ιδιαίτερη συμβολή σε αυτό έχει το εξελιγμένο, 8άρι κιβώτιο Steptronic. Επιπλέον, ένα φίλτρο σωματιδίων βελτιστοποιεί την διαχείριση καυσαερίων του νέου κινητήρα, ώστε να συμμορφώνεται με τα πρότυπα Euro 6d-TEMP.

Το πιο εξελιγμένο στοιχείο της ανάρτησης της νέας BMW Σειράς 3 Sedan είναι το καινοτόμο σύστημα απόσβεσης. Τα πρώτα ενεργά αμορτισέρ (lift-related dampers) που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο BMW λειτουργούν συνεχόμενα και προοδευτικά σε σχέση με την αντίστοιχη διαδρομή του ελατηρίου, ώστε όλοι οι κραδασμοί να εξουδετερώνονται ομαλά.

Τα ενεργά αμορτισέρ είναι στάνταρ εξοπλισμός της νέας BMW Σειράς 3 Sedan. Με ειδικό σετάρισμα αποτελούν επίσης τμήμα της σπορ ανάρτησης Μ, που επιπλέον είναι χαμηλωμένη κατά 10 mm, και συνδυάζεται με 18άρες ζάντες αλουμινίου και ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων εμπρός / πίσω. Για ακόμα πιο δυναμική συμπεριφορά, η νέα σπορ ανάρτηση Μ συνδυάζεται με το σπορ σύστημα διεύθυνσης Variable Sports Steering. Εκτός από υποβοήθηση διεύθυνσης Servotronic ανάλογη της ταχύτητας, αυτό διαθέτει και μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού.

bm

Την ίδια στιγμή το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό της νέας BMW Σειράς 3 Sedan συνδέεται με το Dynamic Stability Control DSC, εξασφαλίζοντας ακόμη πιο ασφαλή συμπεριφορά στις γρήγορες καμπές, ενώ σε συνάρτηση με τις οδικές συνθήκες, αυτό μπορεί να ελέγχει προληπτικά την υποστροφή και υπερστροφή χωρίς παρέμβαση των φρένων. Το ενεργό μπλοκέ διαφορικό κατανέμει τη ροπή επιλεκτικά μεταξύ των πίσω τροχών. Έτσι, εμποδίζει την ολίσθηση σε ένα τροχό με μικρότερη πρόσφυση εξασφαλίζοντας παράλληλα την απεριόριστη χρήση της κινητήριας ισχύος.

bmw3

Η BMW 3 7ης γενιάς θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με τη σειρά 5.  Οι κινητήρες θα ξεκινήσουν με έναν 3κύλινδρο 1,5 λίτρων γνωστό από τη MINI που θα φορά η 318. Η BMW υπόσχεται πως η 330i θα έχει το πιο ισχυρό 2-λίτρο που έχει παραχθεί ποτέ, αλλά ακόμα και στην έκδοση ντίζελ θα έχουμε αυξημένη ισχύ. Για παράδειγμα, αναμένουμε ότι η 318d θα έχει 163 ίππους αντί για 150.

Προβλέπονται επίσης δύο εκδόσεις M Performance, η  M340i με 360 ίππους και η M340d με 326 ίππους, αμφότερες με σύστημα xDrive. Επιπλέον, η BMW σχεδιάζει εκδόσεις με κινητήρες 1.5 και 2.0 plug-in, καθώς και μια πλήρως ηλεκτροκίνητη για το 2020.

node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.

node/39158

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Βελτιωμένοι κινητήρες και μεγαλύτερη άνεση για το Toyota Hilux, που φρεσκάρεται για μια ακόμη φορά.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Μετά από τη διαρροή και το teaser video, η Toyota παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Hilux με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένους κινητήρες και νέα ρύθμιση της ανάρτησης. Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτή θα είναι η δεύτερη ανανέωση για το ιαπωνικό pick-up.

Αισθητικά, το Hilux απέκτησε ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στο αμερικανικό Tacoma. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ νέα είναι και τα φώτα με τεχνολογία bi-LED εμπρός (αλογόνου στις βασικές εκδόσεις) και πιο σύγχρονα γραφικά LED πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εξωτερικές αποχρώσεις και νέα σχέδια τροχών 17" και 18".

Επιπλέον, στην κορυφαία έκδοση Rocco ή  Invincible X (ανάλογα με την αγορά), το Hilux έχει ακόμα πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση χάρη στην πιο επιβλητική γρίλια, τους προβολείς ομίχλης, την αλουμινένια προστατευτική ποδιά, τις πλαστικές προεκτάσεις στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, την Sport Bar και το κάλυμμα στην καρότσα, τον μεγαλύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες αλουμινίου διαφορετικής σχεδίασης.

Toyota Hilux

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που πλέον αποδίδει 204 PS (+15,3%) και 500 Nm (+11,1%) μεταξύ 1.600-2.800 rpm, ενώ παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Βελτιωμένος είναι και ο turbo diesel 2,4 λίτρων ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 150 PS και 400 Nm.

Σημαντικές επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση Super Flex με μεγαλύτερη διαδρομή των αμορτισέρ και νέα ρύθμιση για τις σούστες. Όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Toyota, το ανανεωμένο Hilux προσφέρει άνεση που παραπέμπει σε SUV, χωρίς να θυσιάζονται οι μεταφορικές δυνατότητες και η εκτός δρόμου συμπεριφορά του σκληροτράχηλου pick-up. 

Η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται από 2.800 kg για τις πισωκίνητες εκδόσεις, έως και 3.500 kg για τις τετρακίνητες. Επιπλέον το υδραυλικό τιμόνι έχει τεχνολογία VFC (Variable Flow Control) η οποία μεταβάλλει το βάρος του ανάλογα με την ταχύτητα.

Toyota Hilux

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" στην κεντρική κονσόλα με υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2" για τον υπολογιστή ταξιδιού στον πίνακα οργάνων. Το Hilux επωφελείται επίσης από την προσθήκη του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει τα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control και Lane Departure Alert.

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Hilux θα ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές από τον Ιούνιο του 2020, ενώ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στη χώρα μας.