Διπλή πρεμιέρα για το Opel Crossland X

Διπλή πρεμιέρα για το Opel Crossland X

O νέος 1,5 κινητήρας ντίζελ των 120 ίππων συνδυάζεται τώρα και με αυτόματο κιβώτιο.

Με μία νέα προσθήκη στη σειρά diesel, η Opel προσφέρει τώρα το Crossland X για πρώτη φορά με την πλούσια ιπποδύναμη και ροπή ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα diesel, σε συνδυασμό με την άνεση ενός αυτόματου κιβωτίου με ομαλές αλλαγές σχέσεων. Αυτό σημαίνει ότι το κομψό και λειτουργικό SUV διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο για κινητήρες diesel και βενζινοκινητήρες. Πρώτη εμφάνιση στο Crossland X κάνει και η δερμάτινη ταπετσαρία που διατίθεται ως πολυτελής προαιρετική επιλογή για την έκδοση εξοπλισμού Ultimate, σε συνδυασμό με εργονομικά εμπρός καθίσματα AGR πιστοποιημένα από τους ειδικούς της πλάτης του Aktion Gesunder Rücken e. V.

op

Ο νέος 1.5L τετρακύλινδρος diesel παράγει 120 ίππων και μέγιστη ροπή 30,58 kgm στις 1.750 rpm (κατανάλωση καυσίμου: στην πόλη 4,4-4,3 l/100 km, εκτός πόλης 3,8-3,7 l/100 km, μικτός κύκλος 4,0 l/100 km, 105-104 g/km CO2). Ο κινητήρας συμμορφώνεται με το αυστηρό πρότυπο Euro 6d-TEMP χάρη σε ένα καινοτόμο οξειδωτικό καταλύτη /φίλτρο οξειδίων του αζώτου (NOx) σε συνδυασμό με Επιλεκτική Καταλυτική Αναγωγή - Selective Catalytic Reduction (SCR). Η Opel φέρνει το νέο Crossland X 1.5 Diesel στην αγορά με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και start/stop.

Για βέλτιστη επεξεργασία καυσαερίων, το σύστημα μείωσης εκπομπών ρύπων – που περιλαμβάνει παθητικό οξειδωτικό καταλύτη/ φίλτρο NOx, μπεκ ψεκασμού AdBlue, καταλύτη SCR και Φίλτρο Σωματιδίων Diesel (DPF) – αποτελεί μια ολοκληρωμένη μονάδα που τοποθετείται πολύ κοντά στον κινητήρα. Το φίλτρο NOx λειτουργεί σαν καταλύτης ψυχρών εκκινήσεων, μειώνοντας τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε θερμοκρασίες κάτω από το όριο ενεργοποίησης του SCR. Με αυτή την καινοτόμο τεχνολογία, ο νέος 1.5L diesel πληροί το αυστηρό πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP για τα οξείδια του αζώτου (NOx).

[Πηγή: Opel Hellas SA]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube