node/39964

Διαρροή: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé

Πρώιμη αποκάλυψη για τις BMW M3 και M4, μια ημέρα πριν από την επίσημη πρεμιέρα.

Μετά από τα teaser των προηγούμενων ημερών και μια ημέρα πριν από την επίσημη πρεμιέρα που είναι προγραμματισμένη για αύριο, 23 Σεπτεμβρίου, οι πρώτες φωτογραφίες της νέας γενιάς των M3 Sedan και M4 Coupé διέρρευσαν στο διαδίκτυο αποκαλύπτωντας πλήρως το σχεδιασμό των δύο μοντέλων.

Όπως είχαμε γράψει, η τετράπορτη M3 και η δίπορτη M4 μοιράζονται τη μάσκα, τα φτερά και το αεροδυναμικό πακέτο. Μπροστά, πρωταγωνιστεί η μεγάλη γρίλια που φτάνει μέχρι χαμηλά στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, διακόπτωντας τη μεγάλη εισαγωγή αέρα που πλαισιώνεται από δύο μικρότερες για την ψύξη των φρένων. Έχουμε επίσης ένα ανθρακονημάτινο σπλίτερ, και δύο φουσκώματα στο καπό με ενσωματωμένες εσοχές.

BMW M4

Στο προφίλ βρίσκουμε τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου με νέα σχέδια, φουσκωμένα εμπρός και πίσω φτερά, νέους καθρέφτες με χαρακτηριστικό σχήμα M, ανθρακονημάτινες προεκτάσεις των μαρσπιέ και μια νέα εσοχή πίσω από τους εμπρός τροχούς που μοιάζει με προέκταση της δυναμικής γραμμής στο κάτω μέρος των θυρών.

Πίσω, ο σπορ προφυλακτήρας είναι κοινός και στα δύο μοντέλα, και περιλαμβάνει ένα μεγάλο διαχύτη πλαισιώμένο από ανθρακονήματα, τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και κάθετα τοποθετημένους ανακαστήρες στις δύο πλευρές του. Η οροφή είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα για χαμηλότερο κέντρο βάρους ενώ στην κορυφή της πίσω πόρτας υπάρχει και μια διακριτική αεροτομή. Η υπόλοιπη ουρά, διαφέρει στις M3 και M4 καθώς τα φώτα LED, το καπό και το πίσω παρμπρίζ προέρχονται από τις αντίστοιχες 3 Series και 4 Series.

BMW M3

Στο εσωτερικό της M4 Competition (μόνο για αυτό έχουμε εικόνα προς το παρόν) συναντάμε σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και ανθρακονημάτινες πλάτες, σπορ τριάκτινο τιμόνι, λεπτομέρειες από ανθρακονήματα στην κεντρική κονσόλα και ένα συνδυασμό από γαλάζιες, κίτρινες και μαύρες επενδύσεις.

Κάτω από το καπό των M3 Sedan και M4 Coupé έχει ήδη επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη πως θα βρίσκεται ένας εξακύλινδρος σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις "απλές" εκδόσεις το μοτέρ θα έχει ισχύ 480 PS ενώ στις ισχυρότερες Competition θα αποδίδει 510 PS και τα 650 Νm. Ο κινητήρας θα συνεργάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που θα στέλνει την κίνηση στον πίσω άξονα με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθισης, είτε με αυτόματο M Steptronic 8 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ενεργή εξάτμιση, ισχυρότερα φρένα και ελαστικά επιδόσεων με μεικτές διαστάσεις.

Περισσότερες πληροφορίες για τις ταχύτερες εκδόσεις των BMW 3 Series και 4 Series θα έχουμε αύριο, με την επίσημη διαδικτυακή πρεμιέρα.

[Πηγή: BMW Blog]

node/40225

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Το Ford Mondeo είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Η Ford ανακοίνωσε πως το Mondeo είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και diesel εκδόσεις, καταργώντας τους μη-υβριδικούς βενζινοκινητήρες από τη γκάμα. Η απόφαση αυτή πάρθηκε λόγω των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού καθώς σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το 1/3 των Mondeo που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2019 ήταν υβριδικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι Κινέζοι αγαπούν το Ford Mondeo

To σύστημα κίνησης του Mondeo Hybrid με συνδυαστική απόδοση 187 PS, αποτελείται από βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, αυτόματο κιβώτιο power-split, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου 1,4 kWh. Χάρη σε ανάκτηση έως και του 90% της ενέργειας που χάνεται κατά το φρενάρισμα, η μπαταρία φορτίζει αυτόματα. 

Παράλληλα, η Ford διατήρησε και την επιλογή του πετρελαιοκινητήρα 2.0 EcoBlue με 150 PS η 190 PS για το σεντάν και το στέισον βάγκον καθώς υπάρχει ακόμα κοινό που τα επιλέγει.

Ford Mondeo

Να θυμίσουμε πως η σημερινή, τέταρτη γενιά του Mondeo (γνωστή και ως Fusion στις ΗΠΑ) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012 και ανανεώθηκε το 2019. Με το φρεσκάρισμα, το Mondeo Hybrid έγινε διαθέσιμο και σε έκδοση ST-Line δίπλα στα Titanium και Vignale. Το υβριδικό μοντέλο παράγεται σήμερα στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Iσπανίας, ενώ από τις αρχές του 2021 θα μετακομίσει εκεί και η παραγωγή των υβριδικών S-MAX και Galaxy που βασίζονται στο ίδιο πάτωμα.

Οι πληροφορίες που έχουμε για τη νέα γενιά Mondeo που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2021, αναφέρουν πως η εξωτερική σχεδίαση θα παραπέμπει σε crossover. Αυτή η αλλαγή στο χαρακτήρα του μοντέλου γίνεται ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα τα SUV που έχουν κλέψει ένα τεράστιο μερίδιο πωλήσεων από τα παραδοσιακά D-Segment sedan.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα γενιά του Ford Mondeo θα παρουσιαστεί το 2021

Μέχρι τα τέλη του 2021, η Ford θα έχει παρουσιάσει 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα για την αγορά της Ευρώπης. Στόχος είναι οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων Ford να αφορούν μεγαλύτερο ποσοστό από το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στη Γηραιά Ήπειρο μέχρι τα τέλη του 2022.

[Πηγή: Ford]

node/40227

Πώς θα ήταν η νέα BMW M3 με τη μάσκα της E30;

Ένα rendering παντρεύει το παρελθόν με το παρόν της βαυαρικής φίρμας.

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν η νέα BMW M3 με τη μάσκα της E30;

Η ολοκαίνουρια γενιά G80 της BMW M3 Sedan που παρουσιάστηκε πριν από ένα μήνα, υιοθέτησε τη μεγάλη γρίλια της συγγενικής M4, διχάζοντας με τους φίλους της βαυαρικής φίρμας. Έκτοτε, έχουμε δει πάρα πολλά renderings από ανεξάρτητους σχεδιαστές που προτείνουν τη δική τους εκδοχή για τη μάσκα των σπορ μοντέλων, ενώ πρόσφατα η Prior Design ανακοίνωσε πως θα διαθέσει στην αγορά aftermarket προφυλακτήρα για την Μ4 με πιο συμβατικό σχεδιασμό.

Ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής πήγε την υπόθεση ένα βήμα παραπέρα, συνδυάζοντας το αμάξωμα της νέας M3 Sedan (G80) με τα τετραπλά στρογγυλά φώτα και την ενιαία γρίλια της κλασικής πλέον M3 (E30) από το 1986! Το αποτέλεσμα είναι αρκετά ενδιαφέρον, καθώς παντρεύει το παρόν της BMW με το ένδοξο παρελθόν της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé [video]

Συνήθως, ο συνδυασμός σχεδιαστικών στοιχείων από δύο μοντέλα με διαφορά 35 ετών δεν καταλήγει σε κάτι αρμονικό, όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα. Το πιο περίεργο είναι πως ο καλλιτέχνης κατάφερε να διατηρήσει το κάτω μέρος του προφυλακτήρα και τις εισαγωγές αέρα από την καινόυρια M3 αντί για μια απλόυστερη σχεδιαστικά λύση που ίσως ταίριαζε περισσότερο με τη λιττή μάσκα της E30.

Η ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία έκανε την εμφάνισή της στη σελίδα The Automobilist και παρόλο που έχει watermark δεν μπορούμε να πούμε με σαφήνεια ποιος είναι ο δημιουργός της. Φυσικά, το project είναι απλά μια άσκηση δημιουργικότητας και τίποτα παραπάνω καθώς μια τέτοια μετατροπή δεν θα ήταν εφικτή στην πραγματικότητα λόγω της σημαντικής διαφοράς μεγέθους μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πώς θα ήταν η νέα BMW 4 Series με μάσκα Alfa Romeo;