node/37282

Διαρροή: Ford Mustang Mach-E

Όλες οι φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού SUV της Ford, πριν από την επίσημη πρεμιέρα.

Ένας χρήστης του macheforum ανακάλυψε την ακόμα κρυφή ιστοσελίδα με τις φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Ford Mustang Mach-E, λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα του που είναι προγραμματισμένη για την Κυριακή 17 Νοέμβρη.

Ford

Οι φωτογραφίες αποκαλύπτουν κάθε σχεδιαστική λεπτομέρεια του ηλεκτρικού coupe-SUV το οποίο έχει εμφανείς επιρροές από τη Ford Mustang.

Πιο συγκεκριμένα, η μάσκα χαρακτηρίζεται από μια καλυμμένη γρίλια που φιλοξενεί το έμβλημα του αλόγου και πλαισιώνεται από δύο επιθετικά και μακρόστενα LED φωτιστικά σώματα. Το καπό έχει έντονες δυναμικές γραμμές και ο προφυλακτήρας αεροδυναμικές πτυχώσεις που του χαρίζουν σπορ look χωρίς να θυσιάζουν την αεροδυναμική (καθώς μιλάμε για ηλεκτρικό μοντέλο).

Ford

Στο προφίλ το αμάξωμα είναι μυώδες με έντονη κλίση της οροφής, τονισμένα φτερά και φρύδια στους θόλους των τροχών βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος (τουλάχιστον στην έκδοση της φωτογραφίας).

Στο πίσω μέρος η έντονη κλίση του παρμπρίζ, οι τονισμένοι ώμοι και τα τριπλά φωτιστικά σώματα είναι άμεσες αναφορές στο muscle car της Ford, παρά τις ξεκάθαρες αναλογίες SUV που χαρακτηρίζουν το μοντέλο.

Ford

Στο εσωτερικό μπορούν να φιλοξενηθούν έως 5 επιβάτες με άπλετο χώρο για τα γόνατα όπως αναφέρει η σελίδα της Ford. Στο ταμπλό πρωταγωνιστεί η τεράστια οθόνη αφής σε κάθετη διάταξη η οποία αντικαθιστά την κεντρική κονσόλα και θυμίζει μοντέλα της Tesla. Πίσω από το τιμόνι βρίσκουμε ένα μακρόστενο ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Κατά τα άλλα η εικόνα είναι λιτή, με μια οριζόντια εσοχή να καταλαμβάνει όλο το πλάτος της καμπίνας ενσωματώνοντας τους αεραγωγούς του κλιματισμού.

Ford

Το ηλεκτρικό Mustang Mach-E θα προσφέρεται ως πισωκίνητο αλλά και ως τετρακίνητο. Ανάλογα με την έκδοση, η επιτάχυνση 0-97 km/h θα κυμαίνεται μεταξύ 3,5" και 6,5". Αντίστοιχα, η αυτονομία θα ξεκινά από τα 370 km και θα φτάνει έως και τα 483 km με την προαιρετική μπαταρία.

Το Ford Mustang Mach-E θα κυκλοφορήσει προς τα τέλη του 2020. Οι τιμές του στην αγορά των ΗΠΑ θα ξεκινούν από τις $43.895 (€39.830) για τη βασική έκδοση "Select" και θα φτάνουν μέχρι τις $60.500 (€54.900) για την κορυφαία GT. Περισσότερες πληροφορίες στην επίσημη πρεμιέρα του ηλεκτρικού pony-car την Κυριακή 17 Νοέμβρη.

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS
node/39672

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Η επόμενη διετία αναμένεται ιδιαίτερα παραγωγική για την γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Σάββατο, 08 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Με την γκάμα της αυτήν τη στιγμή να περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback και η επερχόμενη ναυαρχίδα DS 9 να προστεθεί σε αυτά στις αρχές του 2021.

Ωστόσο μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο επικεφαλής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε πως το πλάνο περιλαμβάνει έξι μοντέλα συνολικά. Χωρίς να το επιβεβαιώσει συγκεκριμένα, ο Alain Descat δήλωσε πως σαφώς θα ήθελε ένα τέτοιο συμπλήρωμα στην γκάμα.

Μάλιστα θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως μιλάμε για ουσιαστικά για δύο εκδόσεις του μοντέλου, μια συμβατική χάτσμπακ και μια με crossover χαρακτήρα. Το πιθανότερο είναι επίσης πως το μοντέλο θα βασιστεί στην νέα γενιά της πλατφόρμας EMP2, η οποία θα έχει χώρο για μεγαλύτερη μπαταρία άρα και συμβατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αντί μόνο για την plug-in δυνατότητα που έχει η σημερινή.

Όσο για το έκτο μοντέλο, αυτό όλα δείχνουν πως θα είναι ένα μεγάλο SUV. Αν και ο Descat δεν επιβεβαίωσε καθαρά ούτε αυτή την είδηση λέγοντας πως η γκάμα δεν είναι ακόμα αυστηρά αποφασισμένη, συμφώνησε πως «Ένα τέτοιο μοντέλο έχει ιδιαίτερο νόημα όταν μιλάς για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε παγκόσμια βάση».