Διαρροή: Νέο μοτέρ 0,8 lt ντίζελ της Suzuki

Διαρροή: Νέο μοτέρ 0,8 lt ντίζελ της Suzuki

Λίγες ημέρες πριν από την επίσημη παρουσίαση του Celerio ντίζελ στην ινδική αγορά, διέρρευσαν τα στοιχεία του μοτέρ του και πρώτου πετρελαιοκινητήρα της Suzuki.

Με το Celerio, η Maruti Suzuki Ltd εισήγαγε την τεχνολογία των Αυτοματοποιημένων Χειροκίνητων Κιβωτίων στην ινδική μαζική αγορά.

Ένα και πλέον χρόνο αργότερα, η εταιρεία είναι έτοιμη να παρουσιάσει το πρώτο κινητήρα ντίζελ που εξελίχτηκε από αυτήν, πάλι στο Celerio. Πετυχαίνοντας όμως ακόμη μια πρωτιά, καθώς δεν γνωρίζουμε άλλο δικύλινδρο μοτέρ ντίζελ που να τοποθετείται σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.

Το νέο μοτέρ ντίζελ του Celerio είναι όπως είπαμε δικύλινδρο, 793 cc και αποδίδει 48 PS στις 3.500 rpm και 12,7 kgm στις 2.000 rpm. H ARAI (Automotive Research Association India) τον πιστοποιεί με μέση κατανάλωση 3,6 lt/100 km, μέτρηση που τον καθιστά τον πιο αποδοτικό κινητήρα ντίζελ στην Ινδία.

Η Suzuki ισχυρίζεται ότι πρόκειται και για τον πιο ελαφρό κινητήρα που κυκλοφορεί στην τέταρτη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου (προαλείφεται για τρίτη, καθώς απ’ ό,τι δείχνουν τα νούμερα η Ινδία σύντομα θα ξεπεράσει την Ιαπωνία), ζυγίζοντας περίπου 89 κιλά χάρη στην εξ ολοκλήρου αλουμινένια κατασκευή του.

Το Suzuki Celerio ντίζελ φαίνεται απίθανο να εισαχθεί στην Ευρώπη, αλλά αν γίνει κάτι τέτοιο θα χρειαστεί από τον προσεχή Σεπτέμβριο να υπακούει στις αντιρρυπαντικές διατάξεις Euro 6.

[Πηγή GaadiWaadi.com μέσω team-bhp.com]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube