Δεύτερη ανανέωση για το Audi Q7

Δεύτερη ανανέωση για το Audi Q7

Το Audi Q7 επωφελείται από ένα δεύτερο λίφτινγκ που αναλαμβάνει να επικαιροποιήσει το επιβλητικό SUV του Ingolstadt με έξυπνες φωτιστικές μονάδες με ψηφιακή εξατομίξευση.

Η τρέχουσα γενιά του Audi Q7 έκανε το ντεμπούτο της το 2015 και υπέστη το πρώτο λίφτινγκ το 2019.

Οι νέες αισθητικές τροποποιήσεις όμως επιτρέπουν στο μεγάλο SUV της Audi να γίνει πιο ελκυστικό κυρίως αισθητικά για να συνεχίσει να κοιτά τον ανταγωνισμό στα μάτια.

Η τιμή του ανανεωμένου Audi Q7 δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη στην ελληνική αγορά

Το Audi Q7, με μήκος πάνω από πέντε μέτρα, δεν ενσωματώνει κάποια διακοσμητικά στοιχεία, παρόλα αυτά γίνεται κομψότερο. Μια αισθητική επίφαση για ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει το κοστούμι και τις γαλότσες, καθώς η κομψή σχεδίασή του υπογραμμίζει τη σκληροτράχηλη φύση του ανανεωμένου γερμανικού SUV.

Audi Q7

Δεν υπάρχει λόγος βέβαια, για τους λάτρεις των φανταχτερών διακοσμήσεων να… θρηνούν. Σε αντάλλαγμα, το Audi Q7 φορά ανασχεδιασμένα φώτα που ενσωματώνουν τεχνολογία HD Matrix LED, ψηφιακά φώτα ημέρας με διαφορετικές φωτεινές υπογραφές φωτός και, προαιρετικά, φώτα λέιζερ για τη λειτουργία της μεγάλης σκάλας. 

Οι πίσω φωτιστικές μονάδες χρησιμοποιούν τεχνολογία OLED και μπορούν επίσης να προσαρμοστούν. Η χαρακτηριστική μάσκα Singleframe (με σχεδιαστικά στοιχεία σε σχήμα L) φωτίζεται πλέον από LED.

Audi Q7

Το ρετουσάρισμα δεν περιορίζεται στο αμάξωμα, καθώς και το εσωτερικό του Audi Q7 έχει επίσης αναθεωρηθεί. Νέα υλικά και νέες λεπτομέρειες φινιρίσματος στοχεύουν να προσθέσουν χαρακτήρα στο ήδη κομψό σύνολο. Τεχνολογικά, το γερμανικό SUV επίσης αναβαθμίζεται. Η γκάμα των εφαρμογών επεκτείνεται για να περιλαμβάνει δημοφιλείς εφαρμογές όπως το Spotify, ενώ το ψηφιακά όργανα και η κεντρική οθόνη των πολυμέσων καλωσορίζουν νέα χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας.

Στο λανσάρισμα, το ανανεωμένο Audi Q7 θα ξεκινήσει με τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις 45 και 50 TDI με τα 231 και 286 άλογα αντίστοιχα, όπως στην απελθούσα γκάμα. Συνδυασμένες με αυτόματο 8άρι κιβώτιο Tiptronic, τετρακίνηση quattro και μια τυπική ήπια υβριδική 48βολτη μονάδα.

Στη συνέχεια θα έρθουν να προστεθούν με δύο επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, η 55 TFSI e και 60 TFSI e των οποίων τα χαρακτηριστικά δεν έχουν ανακοινωθεί. Αν και δεν αναμένεται να διαφέρουν από αυτά του προηγούμενου 55 TFSI e που απέδιδε 381 άλoγα. Όσον για το 60 TFSI e, αν πάρουμε ως βάση το σύστημα κίνησης του Q8, θα μιλάμε για 461 ίππους.

Audi SQ7

Στην κορυφή της γκάμας, με τον μεγάλο 4.0 TFSI V8 των 507 ίππων, το Audi SQ7 δεν θα λέγαμε ότι πλέον βρίσκεται σε αρμονία με την εποχή. Ανεξάρτητα από αυτό πάντως, είναι μια έκδοση προβολής κύρους και η ύπαρξή του θα ενθουσιάσει όσους λατρεύουν τον ήχο του V8. Μοτέρ που όμως θα μπορεί να λειτουργεί και με τέσσερις κυλίνδρους όταν η ζήτηση φορτίου είναι χαμηλή. Ή με όλους τους κυλίνδρους ενεργούς και το γκάζι στο πάτωμα για να γράφει 4,1 δευτερόλεπτα στο σπριντ των 0-100 km/h.

Η τιμή του ανανεωμένου Audi Q7 δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη στην ελληνική αγορά. Αναμένεται πάντως να είναι ψηλότερη από την τιμή της απελθούσας γκάμας που ξεκινούσε από τα 70 χιλιάρικα για το 50 TDI.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube