node/36949

Denza X: Κινέζικο SUV σχεδιασμένο από την Mercedes-Benz

Διαθέσιμο σε επαναφορτιζόμενη υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Η κινεζική εταιρεία Denza που είναι προιόν συνεργασίας μεταξύ της BYD και της Daimler, παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του Denza X, ένα επταθέσιο SUV σχεδιασμένο από την Mercedes-Benz.

Denza X

Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, οι σχεδιαστές της Mercedes-Benz έκαναν πολύ καλή δουλειά, με το κινεζικό SUV να έχει μοντέρνα και αρκετά premium εμφάνιση.

Οι διαφορές σε σχέση με το πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί λίγους μήνες νωρίτερα εντοπίζονται στους προφυλακτήρες που απέκτησαν πιο συμβατικές εισαγωγές αέρα, τις κανονικές χειρολαβές στις πόρτες και τα λιγότερο φουτουριστικά γραφικά LED στα εμπρός και πίσω φώτα.

Η εταιρεία δεν έδωσε ακόμα στη δημοσιότητα φωτογραφίες από το εσωτερικό του Denza X όμως γνωρίζουμε πως θα είναι επταθέσιο και θα έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων με μια μεγάλη οθόνη αφής στο ταμπλό.

Denza

Το στυλάτο μοντέλο μοιράζεται τα μηχανικά του μέρη με το κινέζικο BYD Tang και θα διατεθεί σε δύο εκδόσεις - ως επαναφορτιζόμενο υβριδικό (PHEV) και ως ηλεκτρικό.

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 245 PS που κινεί τον πίσω άξονα και μια μεγάλη μπαταρία που της χαρίζει αυτονομία 500 km. Για όσους θέλουν κάτι πιο ισχυρό, υπάρχει η τετρακίνητη επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση που συνδυάζει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες (ένα σε κάθε άξονα) και έχει συνδυαστική απόδοση 400 PS προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε κάτω από 5".

Η εμπορική πορεία του Denza X θα ξεκινήσει στην κινεζική αγορά από τις αρχές του 2020.

TAGS
node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την άφιξη του V8 στην ανανεωμένη E-Class, να ξέρετε ότι δεν θα υπάρχει πλέον στις κουπέ και κάμπριο. Επομένως θα επιβιώσει μόνο η μπερλίνα AMG E 63, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο σε Audi RS7 και BMW M8.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για την E-Class. Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ.

Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. Σύμφωνα με το αμερικανικό website Motor1, ο Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάσσει πλέον τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει πλέον αυτή η ανάγκη».

Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον. Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει τις Audi και BMW να παίζουν μόνες τους μπάλα με μοντέλα όπως τα RS7 και M8.

node/39108

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Για εκείνους που δεν θέλουν να αγοράσουν SUV αλλά διατηρούν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Το Jazz Crosstar, δηλαδή η περιπετειώδης έκδοση του νέου Jazz, θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα μοντέλα της Honda με εμφάνιση που θα παραπέμπει σε SUV, καθώς η ιαπωνική φίρμα αναγνωρίζει την αυξημένη ζήτηση τους από το κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Όπως δήλωσε ο Takeki Tanaka, υπεύθυνος εξέλιξης του Honda Jazz: «Η ζήτηση για συμπαγή πολυχρηστικά οχήματα είναι μια νέα μόδα, και στο μέλλον θα έχουμε μερικές εκδόσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Οι αγοραστές του Jazz ανήκουν σε πολλά διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, και μας ενδιέφερε συγκεκριμένα να ικανοποιήσουμε πελάτες που ενδιαφέρονται για προηγμένη τεχνολογία και ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Αυτό ήταν το κίνητρό μας για την εξέλιξη του Crosstar.»

«Μερίδα του αγοραστικού κοινού δεν συμμερίζεται την ανάγκη για SUV, λόγω του μεγάλου όγκου και του μειονεκτήματος στην οικονομία καυσίμου. Αυτοί είναι οι πελάτες που δεν θα ήθελαν ένα hatchback ή ένα saloon, αλλά προτιμούν να ξεχωρίζουν με ένα όχημα που να επικοινωνεί προς τα έξω τον δραστήριο τρόπο ζωής τους, και σε αυτούς πιστεύουμε πως το Crosstar ταιριάζει ιδανικά.»

Εκτός από τη Honda, αρκετοί άλλοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν την τάση της αγοράς για μοντέλα crossover, όπως η Subaru με το XV, η Ford με τα Fiesta Active και Focus Active, η KIA με το xCeed, η Toyota με το Corolla Trek και η Audi με το A1 Citycarver.

[Πηγη: Autocar]