node/36277

Δείτε τον Mark Webber να οδηγεί στο όριο και να αναλύει τη νέα Porsche Carrera S [video]

O Αυστραλός πρώην πρωταγωνιστής στη Formula 1 δίνει την έγκρισή του στη νέα 992 παραγωγής και εξηγεί το γιατί.

Ύστερα από την καριέρα του στην F1 με τη Red Bull, o Webber συνέχισε ως οδηγός της Porsche στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) πριν καταλήξει να γίνει οδηγός εξέλιξης και πρεσβευτής της γερμανικής φίρμας.

Με αυτή του την ιδιότητα έδωσε τις τελευταίες πινελιές σε μοντέλα όπως η τελευταία 911 GT2 RS και η «πιστάδικη» 991.2 GT3 RS. Εδώ, ο Αυστραλός οδηγός επιδεικνύει την τελευταία 911 (992) Carrera S στην πίστα “The Bend” της Αδελαϊδας.

Ξεκινά εξηγώντας ότι η νέα Carrera S έχει το φαρδύτερο εμπρός μεταξόνιο από όλες τις μέχρι τώρα νορμάλ 911, ισοφαρίζοντας την 991 GT3, προς όφελος της σταθερότητας και του turn-in στις στροφές. 

Επαινεί επίσης το νέο ηλεκτρονικό πρόγραμμα Wet Mode για την οδήγηση σε βρεγμένο δρόμο, δηλώνει εντυπωσιασμένος από την τεχνολογία των προβολέων με την αυτόματη ρύθμιση της δέσμης στη μεγάλη σκάλα, και εξαίρει τη χρησιμότητα της εφαρμογής Porsche Track Precision App που βελτιώνει τις οδηγικές σου ικανότητες στην πίστα και μπορείς να την κατεβάσεις για συσκευές Android και iOS.

Θυμίζουμε ότι η νέα 992 Carrera S έχει έναν 3λιτρο, 6κύλινδρο, διτούρμπινο boxer που αποδίδει 450 PS, δίνοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,7” (3,5” με το έξτρα πακέτο Sport Chrono) και τελική ταχύτητα 308 km/h.

Ο Webber σίγουρα θα σας πείσει, αλλά πριν κάνετε όνειρα, να σας θυμίσουμε ότι η πισωκίνητη Carrera S ξεκινά στη χώρα μας από τα €178.000. Κι αν τη θέλετε και ανοιχτή Cabriolet, ετοιμάστε €191.100…

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα τη νέα Porsche 911 Carrera S Cabriolet [video]
 

node/39423

Jaguar EV-Type: Ηλεκτρικό σπορτσκαρ με έμβλημα την αγριόγατα;

Το μοντέλο που θα διαδεχθεί την Jaguar F-Type είναι πολύ πιθανό να βασίζεται σε ηλεκτρική πλατφόρμα.

Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Jaguar EV-Type: Ηλεκτρικό σπορτσκαρ με έμβλημα την αγριόγατα;

Η Jaguar έχει κάνει αίτηση για να κατοχυρώσει το όνομα EV-Type, αναζοπυρώνοντας τις φήμες για ένα αμιγώς ηλεκτρικό σπορτσκαρ, διάδοχο της υφιστάμενης F-Type.

Όπως είχαμε γράψει παλαιότερα, η επόμενη γενιά της F-Type είτε θα διατηρήσει την παραδοσιακή εμπροσθιομήχανη διάταξη, είτε θα υιοθετήσει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με νέα πλατφόρμα που πιθανότατα θα εξελίχθεί σε συνεργασία με την BMW. Στην δεύτερη περίπτωση, όπως αποκάλυψε ο πρώην αρχισχεδιαστής της βρετανικής φίρμας, Ian Callum, το μοντέλο θα έχει έντονες σχεδιαστικές επιρροές από το κεντρομήχανο πρωτότυπο C-X75 (2010).

Η αίτηση της Jaguar έγινε στα μέσα Φεβρουαρίου. Η κατοχύρωση ενός ονόματος δεν σημαίνει απαραίτητα πως μια εταιρεία σκέφτεται να το χρησιμοποιήσει σε κάποιο μοντέλο παραγωγής, όμως στην περίπτωση της Jaguar κάτι τέτοιο είναι αρκετά πιθανό - εφόσον κλειδώσει η απόφαση για ηλεκτρικό σπορτσκαρ που ταιριάζει και με την υπάρχουσα στρατηγική της βρετανικής φίρμας. Το όνομα EV-Type έχει αναφορές στην κλασική E-Type από τη δεκαετία του '60, ενσωματώνοντας παράλληλα τον όρο EV (Electric Vehicle).

Το μοναδικό ηλεκτρικό σπορ μοντέλο που έχουμε δει μέχρι στιγμής με σήμα την αγριόγατα, είναι το εικονιζόμενο ψηφιακό πρωτότυπο Jaguar Vision GT Coupé που δημιουργήθηκε για το βιντεοπαιχνίδι Gran Turismo. Τα μηχανικά μέρη προέρχονταν από τα μονοθέσια της Jaguar στη Formula E και την αγωνιστική I-Pace eTROPHY, με τρεις ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 1.020 PS (750 kW) και 1.200 Nm.

Η σημερινή γενιά της Jaguar F-Type παρουσιάστηκε το 2011 σε μορφή πρωτοτύπου με την έκδοση παραγωγής να ακολουθεί το 2012, ένα διακριτικό facelift το 2017 και ένα δεύτερο facelift το 2020. Δεδομένου ότι η πιο πρόσφατη εκδοχή της μόλις ξεκίνησε την εμπορική της πορεία, το πιθανότερο είναι η F-Type να παραμείνει στην αγορά για 2-3 χρόνια ακόμη, προτού δούμε τον ολοκαίνουριο διάδοχό της.

[Πηγή: Autocar]

node/39420

Επίσημο: Ανανεωμένο Lexus LS

Η ναυαρχίδα LS της Lexus δέχεται ένα διακριτικό αισθητικό φρεσκάρισμα και ενισχύει τους τομείς που την έκαναν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Lexus LS

Η Lexus παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση της ναυαρχίδας της - LS - τρία χρόνια μετά από το ντεμπούτο της στην αγορά. Να θυμίσουμε πως η πρώτη γενιά του Lexus LS παρουσιάστηκε το 1989 ενώ η σημερινή πέμπτη γενιά έκανε πρεμιέρα το 2017. Ενδεικτικό είναι πως μέσα στα τελευταία 30 χρόνια οι συνολικές πωλήσεις της σειράς LS ξεπερνούν τις 870.000 μονάδες.

Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση οι αλλαγές είναι διακριτικές, με τη λιμουζίνα να διατηρεί την σιλουέτα της που παραπέμπει σε κουπέ. Στην ανασχεδιασμένη μάσα, τα νέα φώτα LED έχουν απλούστερο σχήμα και ενσωματώνουν την τεχνολογία BladeScan AHS για καλύτερο φωτισμό, η γρίλια έχει απόχρωση dark metallic και ενσωματωμένους αισθητήρες με το δικό τους πλυστικό, ενώ οι εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα έχουν περισσότερες ακμές.

Lexus LS

Στο προφίλ η εικόνα είναι γνώριμη, με την υβριδική έκδοση LS 500h να ξεχωρίζει από την εσοχή στα εμπρός φτερά, και την σπορ έκδοση F Sport να έχει διαφορετικές ζάντες 20". Πίσω, τα φώτα με γραφικά LED σχήματος L έχουν λεπτομέρειες σε piano black (αντί για χρώμιο) ενώ μικρές επεμβάσεις έγιναν και στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα που διαφέρει ανάλογα με την έκδοση. Νέα είναι και η τεχνολογία Gin-ei Luster για την βαφή του αμαξώματος που προσφέρει βαθύτερες σκιές και πιο έντονες αντανακλάσεις.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μαύρα χειριστήρια στο τιμόνι και στην κεντρική κονσόλα, ενώ η κεντρική οθόνη 12,3" είναι πλέον ευαίσθητη στην αφή. Επιπλέον, ένας νέος διακόπτης λειτουργεί ως συντόμευση για τα χειριστήρια αφής των θερμαινόμενων καθισμάτων και του θερμαινόμενου τιμονιού. Επιπλέον, με τις παραδοσιακές ιαπωνικές τεχνικές Nishijin brocade και την διακόσμηση με φύλλα μετάλλου, ενισχύεται η πολυτελής αίσθηση της καμπίνας που πάντα ήταν σημείο αναφοράς για την κατηγορία όσον αφορά την ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή τους.

Lexus LS

Σε τεχνικό επίπεδο, οι μηχανικοί της Lexus επικεντρώθηκαν στο να αυξήσουν ακόμα περισσότερο την άνεση, την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση. Αυτό επετεύχθει με νέα ρύθμιση για την ενεργή ανάρτηση, επεμβάσεις στα run-flat ελαστικά, παχύτερες επενδύσεις για τα καθίσματα και νέες βάσεις κινητήρα. Όσον αφορά τα μοτέρ, έχουμε μικρές βελτιώσεις στον twin-turbo V6 3,5 λίτρων με 420 PS του βενζινοκίνητου LS 500 για περισσότερη ροπή χαμηλά και ταχύτερες αλλαγές σχέσεων, αλλά και νέες ρυθμίσεις στο υβριδικό σύστημα του LS 500h για καλύτερη επιτάχυνση.

Τέλος, το νέο πακέτο Lexus Teammate περιλαμβάνει προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να μαθαίνουν τη συμπεριφορά του οδηγού.

Οι πωλήσεις του ανανεωμένου Lexus LS θα ξεκινήσουν στην Ιαπωνία από τα τέλη του 2020, με τις υπόλοιπες αγορές να ακολουθούν στις αρχές του 2021.

[Πηγή: Lexus]