Bugatti Centodieci: Δεν είναι τυχαία ένα κόσμημα της αυτοκίνησης

Bugatti Centodieci: Δεν είναι τυχαία ένα κόσμημα της αυτοκίνησης

Λίγο πριν η συλλεκτική Centodieci παραδοθεί στους 10 κατόχους της, η Bugatti, αποκάλυψε το χρόνο που χρειάστηκε –αποκλειστικά- για την κατασκευή του εσωτερικού της.

Τέσσερις μήνες ή αλλιώς 16 εβδομάδες δούλεψε κάθε μέλος από την ομάδα της Bugatti αποκλειστικά και μόνο, για να συναρμολογήσει στο χέρι, κάθε κομμάτι από τον εσωτερικό διάκοσμο της Centodieci. Η γαλλική φίρμα λίγες μόλις εβδομάδες πριν ξεκινήσει να παραδίδει το μοντέλο στους τυχερούς ιδιοκτήτες του, ξεκίνησε να ξετυλίγει το κουβάρι της κατασκευής του. 

Τα πάνελ των θυρών, ο πίνακας οργάνων, το κεντρικό τούνελ, τα καθίσματα, το δάπεδο κάθε τι μέσα στην καμπίνα της Centodieci έχει τοποθετηθεί στο χέρι από συγκεκριμένη ομάδα που υπογράφει... την αυθεντικότητα του.

bugatti

Ο διάκοσμος εμπνέεται από το θρυλικό μοντέλο της Bugatti των 90’s, την EB 110, προσαρμόζεται βέβαια στις ανάγκες του 21ου αιώνα. Τα δέρματα που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ειδικής παραγγελίας για το αυτοκίνητο, υπάρχει μπόλικο ανθρακόνημα και αλουμίνιο στο μεγαλύτερο μέρος της καμπίνας και πολλές ρετρό αναφορές στο ένδοξο παρελθόν της φίρμας.

Το πιο εντυπωσιακό ωστόσο χαρακτηριστικό, τουλάχιστον έτσι όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, είναι ο τρόπος με τον οποίο «δένουν» μεταξύ τους οι «καπιτονέ» λεπτομέρειες που εφαρμόζονται στο δάπεδο, την κεντρική κονσόλα, τις πόρτες, τα καθίσματα, τις ενώσεις του ταμπλό αλλά και τον ουρανό του αυτοκινήτου. Μοιάζουν να έχουν μια ομοιόμορφη «συνέχεια», σαν να είναι ένα κομμάτι!

bugatti

Για τη περίτεχνη αυτή δουλειά βέβαια αλλά και για πολλά ακόμα στοιχεία που συνοδεύουν το βιογραφικό της, η Bugatti Centodieci, θεωρείται ήδη ένα masterpiece της αυτοκίνησης. Η Bugatti κατασκεύασε μόνο δέκα αντίτυπα της Centodieci, τα οποία πουλήθηκαν φυσικά μέσα σε λίγες ώρες, στην τιμή των 8 εκατ. ευρώ. 

Θυμίζουμε πως η Centodieci, βασίζεται μηχανικά στη Chiron, που σημαίνει ότι κάτω από το καπό της δίνει το παρών ο 8λιτρος W16 κινητήρας με τους 1.600 PS, τα 2,4’’ για τα πρώτα 0-100 km/h από στάση και την τελική ταχύτητα των 380 km/h.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube