node/36910

BMW 2 Series Gran Coupé: Οι πρώτες teaser φωτογραφίες

​​​​​Το αυτοκίνητο θα κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στο Σαλόνι του Los Angeles.

Ενόψει της παρουσίασης της BMW 2 Series Gran Coupé, η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα κάποιες teaser φωτογραφίες για να μας προϊδεάσει για το τι ακριβώς θα δούμε.

Η επίσημη πρώτη του μοντέλου που έρχεται να αντιπαρατεθεί στη Mercedes-AMG CLA, θα γίνει στο Σαλόνι του Los Angeles, με την εμπορική του καριέρα να ξεκινά την άνοιξη του 2020.

Το αυτοκίνητο, υπακούοντας στη νέα τάση της εταιρείας θα είναι προσθιοκίνητο αφού θα βασίζεται στη νέα 1 Series και θα χρησιμοποιεί τους ίδιους κινητήρες με αυτήν.

Αναλύοντας τις φωτογραφίες, φαίνεται αυτές να ανήκουν στην κορυφαία έκδοση την M235i. Στην ουσία πρόκειται για την (καθυστερημένη) απάντηση της BMW στη Mercedes-AMG CLA 35 και το Audi S3. Ο κινητήρας που θα φορά θα είναι ο TwinPower Turbo των 306 ίππων και των 450 Nm ροπής.

Στη συγκεκριμένη έκδοση θα υπάρχει στάνταρ στο σύστημα xDrive και βέβαια το αυτόματο κιβώτιο Steptronic οκτώ σχέσεων και με Torsen μπλοκέ διαφορικό.

Με αυτά τα δεδομένα, θα πρέπει να περιμένουμε μια τελική ταχύτητα της τάξης των 250 km /h και ένα χρόνο 4,8’’ για το 0-100 km/h. Η M235i θα διατίθεται στην αγορά παράλληλα με τη «μικρότερη» 228i με 231 ίππους και 350 Nm ροπής.

Κατά τα λοιπά και σε ό,τι αφορά στον σχεδιασμό, μπορούμε να διακρίνουμε μια κομψή κουπέ γραμμή, μεγάλα πίσω φωτιστικά σώματα, ένα σπόιλερ στο καπό του χώρου αποσκευών και γενικότερα μια φιλοσοφία που υπακούει στη συνταγή των σεντάν-κουπέ.

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την άφιξη του V8 στην ανανεωμένη E-Class, να ξέρετε ότι δεν θα υπάρχει πλέον στις κουπέ και κάμπριο. Επομένως θα επιβιώσει μόνο η μπερλίνα AMG E 63, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο σε Audi RS7 και BMW M8.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για την E-Class. Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ.

Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. Σύμφωνα με το αμερικανικό website Motor1, ο Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάσσει πλέον τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει πλέον αυτή η ανάγκη».

Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον. Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει τις Audi και BMW να παίζουν μόνες τους μπάλα με μοντέλα όπως τα RS7 και M8.

node/39108

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Για εκείνους που δεν θέλουν να αγοράσουν SUV αλλά διατηρούν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Το Jazz Crosstar, δηλαδή η περιπετειώδης έκδοση του νέου Jazz, θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα μοντέλα της Honda με εμφάνιση που θα παραπέμπει σε SUV, καθώς η ιαπωνική φίρμα αναγνωρίζει την αυξημένη ζήτηση τους από το κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Όπως δήλωσε ο Takeki Tanaka, υπεύθυνος εξέλιξης του Honda Jazz: «Η ζήτηση για συμπαγή πολυχρηστικά οχήματα είναι μια νέα μόδα, και στο μέλλον θα έχουμε μερικές εκδόσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Οι αγοραστές του Jazz ανήκουν σε πολλά διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, και μας ενδιέφερε συγκεκριμένα να ικανοποιήσουμε πελάτες που ενδιαφέρονται για προηγμένη τεχνολογία και ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Αυτό ήταν το κίνητρό μας για την εξέλιξη του Crosstar.»

«Μερίδα του αγοραστικού κοινού δεν συμμερίζεται την ανάγκη για SUV, λόγω του μεγάλου όγκου και του μειονεκτήματος στην οικονομία καυσίμου. Αυτοί είναι οι πελάτες που δεν θα ήθελαν ένα hatchback ή ένα saloon, αλλά προτιμούν να ξεχωρίζουν με ένα όχημα που να επικοινωνεί προς τα έξω τον δραστήριο τρόπο ζωής τους, και σε αυτούς πιστεύουμε πως το Crosstar ταιριάζει ιδανικά.»

Εκτός από τη Honda, αρκετοί άλλοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν την τάση της αγοράς για μοντέλα crossover, όπως η Subaru με το XV, η Ford με τα Fiesta Active και Focus Active, η KIA με το xCeed, η Toyota με το Corolla Trek και η Audi με το A1 Citycarver.

[Πηγη: Autocar]