Αυτό είναι το νέο Peugeot 308 GTi

Αυτό είναι το νέο Peugeot 308 GTi

Οι πρώτες φωτογραφίες με του ανανεωμένου 308 GTi δόθηκαν και επίσημα στη δημοσιότητα από την Peugeot

Η Peugeot παρουσίασε το ανανεωμένο 308 στις αρχές Μαίου, αλλά για το ανανεωμένο 308 GTi υπήρχαν μόνο διαρροές και καμμία φωτογραφία.

Μέχρι σήμερα, οπότε και βγήκαν στη δημοσιότητα οι πρώτες φωτογραφίες, οι οποίες δείχνουν ένα ώριμο και αρκούντως επιθετικό σχήμα. Φαίνεται μάλιστα ότι το 2017 θα είναι η χρονιά των ανανεωμένων GTi, καθώς το 308 GTi ακολουθεί τα βήματα του Golf GTI. Πλέον είναι ακόμα πιο ευδιάκριτο από την υπόλοιπη γκάμα. Στο εμπρός μέρος υπάρχει μια νέα μαύρη γρίλια, μεγαλύτεροι και πιο χαμηλά τοποθετημένοι αεραγωγοί και τρεις χαρακτηριστικές λεπίδες. Στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα υπάρχει επίσης μια κόκκινη ρίγα. Ανασχεδιασμένα είναι τα LED φωτιστικά σώματα, με μαύρο φόντο. Τα υπόλοιπα μέρη, εκτός από μερικές λεπτομέρειες στο εσωτερικό και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, έχουν μείνει απείραχτα, πράγμα που άλλωστε δεν αποτελεί και έκπληξη.

Ο κινητήρας εξακολουθεί να είναι ο τούρμπο 1.6 βενζίνης, με απόδοση 270 PS. Το απερχόμενο 308 GTi το έχουμε μετρήσει στα 6,1” με τελική ταχύτητα στα 250 km/h. Θα υπάρχει και πάλι μπλοκέ μηχανικό διαφορικό, 19άρες ζάντες και φρένα με διάμετρο 380 mm μπροστά.

Tην έκδοση GT εξακολουθεί να κινεί ο 2λιτρος ντίζελ κινητήρας με τους 180 PS με τη διαφορά πως συνδυάζεται πλέον με αυτόματο 8άρι σασμάν που εξελίχτηκε σε συνεργασία με την Aisin. Η Peugeot σημειώνει ότι το νέο κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει στο κορυφαίο ντίζελ της γκάμας του 308 πιο ομαλές και γλυκύτερες αλλαγές σχέσεων, και πιο γραμμική απόκριση από το προηγούμενο 6άρι αντίστοιχο σασμάν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
 
Στον τομέα των κινητήρων εξάλλου, το 308 είναι το πρώτο μοντέλο της Peugeot που κάνει χρήση του άρτι εξελιγμένου 4κύλινδρου μοτέρ ντίζελ 1.5 BlueHDi με τους 130 PS που αντικαθιστά το αντίστοιχο 1.600άρι BlueHDi. Ένας κινητήρας με σύστημα ελέγχου εκπομπών και πηγής καυσαερίων. Επιπλέον, ενσωματώνει την πατενταρισμένη για τους BlueHDi τεχνολογία Selective Catalytic Reduction (SCR), ένα σύστημα που τοποθετείται πάνω από το φίλτρο για να μειώσει τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube