Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Toyota

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Toyota

Το Ultra-Compact BEV θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Ιαπωνίας από τις αρχές του 2020.

Η Toyota παρουσίασε το Ultra-Compact BEV - ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα πόλης το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση του Τόκιο και θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από τις αρχές του 2020.

Το Ultra-Compact BEV έχει συμπαγείς διαστάσεις (μήκος 2.490 mm, πλάτος 1.290 mm και ύψος 1.550 mm) και ιδιαίτερα μικρό κύκλο στροφής. Το μοντέλο σχεδιάστηκε για όσους καλύπτουν συχνά μικρές αποστάσεις, όπως οι ηλικιωμένοι, οι νέοι οδηγοί και οι άνθρωποι των επιχειρήσεων. Η τελική του ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 60 km/h ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 100 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση που απαιτεί περίπου 5 ώρες (200 V).

BEV

Ο Akihiro Yanaka, υπεύθυνος εξέλιξης της Toyota δήλωσε: «Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα μεταφορικό μέσο που μπορεί να υποστηρίξει το γηράσκων πληθυσμό της Ιαπωνίας και να προσφέρει την ελευθερία της κίνησης στους ανθρώπους σε όλες τις φάσεις της ζωής τους. Με το Ultra-compact BEV είμαστε περήφανοι που προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα όχημα που όχι μόνο επιτρέπει μεγαλύτερη αυτονομία, αλλά επίσης καταλαμβάνει λιγότερο χώρο, παράγει λιγότερο θόρυβο και μειώνει τις επιπτώσεις στο περιβάλλον.»

Στόχος της Toyota είναι η διάδοση της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων και για αυτό το λόγο εξετάζει όλες τις φάσεις ζωής της μπαταρίας τους από την παραγωγή μέχρι την ανακύκλωση, ενώ προωθεί και την εξέλιξη περιφεριακών όπως οι σταθμοί φόρτισης.

BEV

Εκτός από το Ultra-Compact BEV, η ιαπωνική εταιρεία θα φέρει στο Τόκιο το πρωτότυπο i-Road που θα είναι διαθέσιμο για test-drive αλλά και μια σειρά από έξυπνες λύσεις μετακίνησης. 

Πιο συγκεκριμένα, το πρωτότυπο Ultra-compact BEV Concept Model for Business έχει σχεδιαστεί ως ένα κινητό γραφείο με τρεις διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης και διαμόρφωσης του εσωτερικού - ταξίδι, δουλειά και ξεκούραση.

Επιπλέον, ανακοίνωσε και τα μικρά ηλεκτρικά πατίνια Standing Type (σε όρθια θέση), Seated Type (με κάθισμα) και Wheelchair-linked Type (για σύνδεση με αναπηρικό αμαξίδιο) τα οποία θα κυκλοφορήσουν μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube