node/36941

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Toyota

Το Ultra-Compact BEV θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Ιαπωνίας από τις αρχές του 2020.

Η Toyota παρουσίασε το Ultra-Compact BEV - ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα πόλης το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση του Τόκιο και θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από τις αρχές του 2020.

Το Ultra-Compact BEV έχει συμπαγείς διαστάσεις (μήκος 2.490 mm, πλάτος 1.290 mm και ύψος 1.550 mm) και ιδιαίτερα μικρό κύκλο στροφής. Το μοντέλο σχεδιάστηκε για όσους καλύπτουν συχνά μικρές αποστάσεις, όπως οι ηλικιωμένοι, οι νέοι οδηγοί και οι άνθρωποι των επιχειρήσεων. Η τελική του ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 60 km/h ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 100 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση που απαιτεί περίπου 5 ώρες (200 V).

BEV

Ο Akihiro Yanaka, υπεύθυνος εξέλιξης της Toyota δήλωσε: «Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα μεταφορικό μέσο που μπορεί να υποστηρίξει το γηράσκων πληθυσμό της Ιαπωνίας και να προσφέρει την ελευθερία της κίνησης στους ανθρώπους σε όλες τις φάσεις της ζωής τους. Με το Ultra-compact BEV είμαστε περήφανοι που προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα όχημα που όχι μόνο επιτρέπει μεγαλύτερη αυτονομία, αλλά επίσης καταλαμβάνει λιγότερο χώρο, παράγει λιγότερο θόρυβο και μειώνει τις επιπτώσεις στο περιβάλλον.»

Στόχος της Toyota είναι η διάδοση της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων και για αυτό το λόγο εξετάζει όλες τις φάσεις ζωής της μπαταρίας τους από την παραγωγή μέχρι την ανακύκλωση, ενώ προωθεί και την εξέλιξη περιφεριακών όπως οι σταθμοί φόρτισης.

BEV

Εκτός από το Ultra-Compact BEV, η ιαπωνική εταιρεία θα φέρει στο Τόκιο το πρωτότυπο i-Road που θα είναι διαθέσιμο για test-drive αλλά και μια σειρά από έξυπνες λύσεις μετακίνησης. 

Πιο συγκεκριμένα, το πρωτότυπο Ultra-compact BEV Concept Model for Business έχει σχεδιαστεί ως ένα κινητό γραφείο με τρεις διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης και διαμόρφωσης του εσωτερικού - ταξίδι, δουλειά και ξεκούραση.

Επιπλέον, ανακοίνωσε και τα μικρά ηλεκτρικά πατίνια Standing Type (σε όρθια θέση), Seated Type (με κάθισμα) και Wheelchair-linked Type (για σύνδεση με αναπηρικό αμαξίδιο) τα οποία θα κυκλοφορήσουν μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

 

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.