Audi: Τέλος ο ατμοσφαιρικός V8 κι από το R8

Audi: Τέλος ο ατμοσφαιρικός V8 κι από το R8

Ο χώρος του κινητήρα ετοιμάζεται να φιλοξενήσει υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ.

Η δεύτερη γενιά του R8 λανσαρίστηκε με έναν ατμοσφαιρικό V10 σε δύο εκδόσεις, με 540 ίππους και 54,5 kgm ως στάνταρ και 610 ίππους και 56,6 kgm στο V10 Plus.

Ακόμα και η βασική έκδοση προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις, με 0-100 km/h σε 3,5¨ και τελική 323 km/h, ενώ στο Plus τα αντίστοιχα νούμερα είναι 3,2¨ και 330 km/h. Πέρα από τους αριθμούς, αυτό που καθιστά το R8 ξεχωριστό είναι το ότι, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό που έχει διτούρμπινους V8, είναι το μόνο (μαζί με την Aston Martin Vantage S) που έμεινε πιστό στην ατμόσφαιρα.

Στην επίσημη παρουσίασή του στο Portimao, τόσο το αφεντικό της quattro GmbH, Heinz Peter Hollweweger, όσο και ο υπεύθυνος του τμήματος R&D της μάρκας, Ulrich Hackenberg, εξήραν την απόκριση του μοτέρ που είναι ουσιαστικά ίδιο με αυτό της Lamborghini Huracán.

Ταυτόχρονα όμως παραδέχτηκαν ότι ο V8 της προηγούμενης γενιάς αποτελεί παρελθόν και η αναμενόμενη βασική έκδοση θα είναι υπερτροφοδοτούμενη: «Αναπόφευκτα, μέσα στον κύκλο ζωής του θα αποκτήσει ένα μοτέρ τούρμπο ώστε να διευρυνθεί το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται», δήλωσε ο Hackenberg.

Το ενδιαφέρον είναι πως το σασί δεν έχει σχεδιαστεί για V8 – ούτε καν τον 4λιτρο με τα δύο τούρμπο των RS6 Avant και RS7. Η Audi έχει στα χέρια της δύο επιλογές. Η μία είναι ο καινούργιος V6 που θα κινεί το επόμενο RS4 Avant και η άλλη, όσο ασυνήθιστο κι αν ακούγεται, ένας καινούργιος 5κύλινδρος σε σειρά.

«Η συγκεκριμένη διάταξη έχει ταυτιστεί με την πλούσια ιστορία της Audi και, ακόμα και σήμερα, ο πιο χαρακτηριστικός ήχος είναι αυτός του 5κύλινδρου τούρμπο του RS3», σχολίασε μία άλλη πηγή μέσα από την εταιρεία.

«Θα έχει υπεραρκετή ισχύ και ροπή και θα είναι και ελαφρύτερος, οπότε θα μπορεί να “κουμπώσει” τέλεια, αλλά θα δούμε αν τελικά θα προτιμηθεί...»

[Πηγή: motoring.com.au]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube