Audi: Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Q7 το γυρίζει στη βενζίνη

Το φρεσκάρισμα του Q7 ήταν η ευκαιρία της Audi για να εγκαταλείψει το ντίζελ στην επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση και να υιοθετήσει θερμικά, τον βενζινοκίνητο 3.0 V6 TFSI σε δύο εκδοχές ισχύος.

Η στρατηγική των Γερμανών κατασκευαστών είναι μερικές φορές παράδοξη και δεν είναι προφανής η ακολουθία της. Ενώ η Mercedes-Benz ποντάρει πλέον στο ντίζελ για τα υβριδικά της, η Audi πάει από την αντίθετη μεριά εγκαταλείποντας την παραλλαγή e-tron TDI στο Q7, υπέρ δύο νέων επαναφορτιζόμενων υβριδικών εκδόσεων με βενζινοκίνητο θερμικό μέρος. Μια αιφνιδιαστική αλλαγή πλεύσης, την ίδια στιγμή που το Ingolstadt έχει διευρύνει σε μεγάλο βαθμό την σπορ γκάμα της με ντίζελ.

Η μεγάλη αλλαγή λοιπόν στο αναθεωρημένο Q7 είναι η εμφάνιση των εκδόσεων 55 TFSI e και 60 TFSI e. Και οι δύο βασίζονται στο θερμικό μέρος τους σε ένα 3λιτρο μοτέρ TFSI V6 που συνδέεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, αλλά το μεταξύ τους επίπεδο ισχύος διαφέρει: 381 PS και 600 Nm για το πρώτο, 456 PS και 700 Nm για το άλλο. Και στις δύο περιπτώσεις όμως, η μπαταρία διαθέτει χωρητικότητα 17,3 kWh, διασφαλίζοντας κατά το εργοστάσιο αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 43 km. Ενεργειακή πυκνότητα και επίδοση που είναι το μισό από αυτές των πρόσφατων υβριδικών συστημάτων (με μοτέρ ντίζελ) της Mercedes-Benz.

Και οι δύο εκδόσεις είναι ομολογκαρισμένες στα 64-69 g/km για εκπομπές CO2, με το πιο ισχυρό Q7 60 TFSI e να χρειάζεται 5,7” για το σπριντ των 0-100 km/h, δύο δέκατα του δευτερολέπτου καλύτερα από το Q7 55 TFSI e.

Audi Q7 2020