node/37554

Audi: Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Q7 το γυρίζει στη βενζίνη

Το φρεσκάρισμα του Q7 ήταν η ευκαιρία της Audi για να εγκαταλείψει το ντίζελ στην επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση και να υιοθετήσει θερμικά, τον βενζινοκίνητο 3.0 V6 TFSI σε δύο εκδοχές ισχύος.

Η στρατηγική των Γερμανών κατασκευαστών είναι μερικές φορές παράδοξη και δεν είναι προφανής η ακολουθία της. Ενώ η Mercedes-Benz ποντάρει πλέον στο ντίζελ για τα υβριδικά της, η Audi πάει από την αντίθετη μεριά εγκαταλείποντας την παραλλαγή e-tron TDI στο Q7, υπέρ δύο νέων επαναφορτιζόμενων υβριδικών εκδόσεων με βενζινοκίνητο θερμικό μέρος. Μια αιφνιδιαστική αλλαγή πλεύσης, την ίδια στιγμή που το Ingolstadt έχει διευρύνει σε μεγάλο βαθμό την σπορ γκάμα της με ντίζελ.

Η μεγάλη αλλαγή λοιπόν στο αναθεωρημένο Q7 είναι η εμφάνιση των εκδόσεων 55 TFSI e και 60 TFSI e. Και οι δύο βασίζονται στο θερμικό μέρος τους σε ένα 3λιτρο μοτέρ TFSI V6 που συνδέεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, αλλά το μεταξύ τους επίπεδο ισχύος διαφέρει: 381 PS και 600 Nm για το πρώτο, 456 PS και 700 Nm για το άλλο. Και στις δύο περιπτώσεις όμως, η μπαταρία διαθέτει χωρητικότητα 17,3 kWh, διασφαλίζοντας κατά το εργοστάσιο αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 43 km. Ενεργειακή πυκνότητα και επίδοση που είναι το μισό από αυτές των πρόσφατων υβριδικών συστημάτων (με μοτέρ ντίζελ) της Mercedes-Benz.

Και οι δύο εκδόσεις είναι ομολογκαρισμένες στα 64-69 g/km για εκπομπές CO2, με το πιο ισχυρό Q7 60 TFSI e να χρειάζεται 5,7” για το σπριντ των 0-100 km/h, δύο δέκατα του δευτερολέπτου καλύτερα από το Q7 55 TFSI e.

Audi Q7 2020

node/39665

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Αυξάνονται οι χρόνοι αναμονής για την υβριδική Ferrari SF90 Stradale των 1.000 PS.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Η Ferrari ανακοίνωσε πως οι πρώτες παραδόσεις της SF90 Stradale θα καθυστερήσουν ως αποτέλεσμα της παύσης παραγωγής στο εργοστάσιο του Maranello λόγω της πανδημίας. Να θυμίσουμε πως το εργοστάσιο της Ferrari παρέμεινε κλειστό από τις 15 Μαρτίου μέχρι τις 3 Μαΐου, καθώς εκείνη την περίοδο ο κορονοϊός προκάλεσε σημαντικά προβλήματα στην Ιταλία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δείτε πώς παράγεται η Ferrari SF90 Stradale [video]

Η SF90 Stradale έκανε πρεμιέρα τον Μαΐου του 2019 ως η υβριδική ναυαρχίδα της Ferrari με υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4,0 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 1.000 PS. Οι παραδόσεις του μοντέλου ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020, κάτι που δεν έγινε εφικτό.

Τελικά, οι πρώτοι που παρήγγειλαν την SF90 Stradale θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2020 όπως προανήγγειλε ο CEO της Ferrari, Louis Camilleri. Παράλληλα, ο χρόνος αναμονής για την απόκτηση του ιταλικού σούπερκαρ θα αυξηθεί πάνω από 18 μήνες - τουλάχιστον προς το παρόν. Ενδεικτικά, να αναφέρουμε ότι η τιμή του μοντέλου στην ιταλική αγορά ξεκινά από τα €430.000.

 

node/39663

Hyundai Kona N: Δοκιμές εξέλιξης στο Nürburgring [video]

Η γρήγορη έκδοση του Hyundai Kona βρίσκεται προ των πυλών.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Hyundai Kona N: Δοκιμές εξέλιξης στο Nürburgring [video]

Από το 2018, ο Albert Biermann μας είχε προιδεάσει για το επερχόμενο Hyundai Kona N. Από ότι φαίνεται, το μοντέλο βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης με τους τεχνικούς της N Performance να το οδηγούν στην πίστα του Nürburgring, εκεί όπου βρίσκονται και οι ευρωπαικές εγκαταστάσεις της εταιρείας.

Όπως βλέπουμε από το βίντεο με τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα, το Kona N διαφέρει από τα υπόλοιπα Kona χάρη στους μεγαλύτερης διαμέτρου τροχούς με ελαστικά επιδόσεων, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τη νέα γρίλια, τις προεκτάσεις των μαρσπιέ, τον διαχύτη, τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης και την αεροτομή που σκεπάζει το πίσω παρμπρίζ. Δεν έχουμε εικόνα από το εσωτερικό όμως είναι σίγουρο πως θα έχει σπορ καθίσματα, τιμόνι, πατήματα των μαρσπιέ και επιλογέα ταχυτήτων με το έμβλημα N.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάπως έτσι θα μοιάζει το Hyundai i20 N

Από πλευράς μηχανικών μερών, το γρήγορο B-SUV της Hyundai αναμένεται να φορά έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο  βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με απόδοση άνω των 200 PS που θα συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού και ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού στον εμπρός άξονα. Επιπλέον, θα έχουμε σφιχτότερη ρύθμιση της ανάρτησης, πιο έντονο ήχο από την εξάτμιση (ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης) και ισχυρότερα φρένα.

Το Kona N αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2020, μαζί με το μκρότερo i20 N, εμπλουτίζοντας τη γκάμα σπορ μοντέλων της Hyundai δίπλα στα ανανεωμένα i30 N και i30 N Fastback. Μέσα στο 2021 είναι πιθανό να δούμε και το Tucson N.

[Πηγή: Autocar]