node/36543

Audi A7 Sportback: Νέα έκδοση 55 TFSI e quattro

Η επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία κάνει ντεμπούτο στην γκάμα του Α7. Η έκδοση 55 TFSI e quattro συντίθεται από ένα 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα με 252 PS, ένα ηλεκτρομοτέρ και μια μπαταρία 14,1kWh.

Η νέα έκδοση που ενισχύει την γκάμα του Α7 Sportback δεν είναι όποια κι όποια. Το Ingolstadt εγκαινιάζει στην πραγματικότητα στη μεγάλη κουπέ μπερλίνα του ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης με την έκδοση 55 TFSI e quattro που εμφανίζεται για πρώτη φορά στον κατάλογο της γερμανικής εταιρείας. To ίδιο «πακέτο» είχαμε δει τον περασμένο Μάιο να εμπλουτίζει την γκάμα του Audi Q5 με την ίδια ακριβώς σήμανση -55 TFSI e quattro.

Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα συνίσταται από ένα 4κύλινδρο, δίλιτρο βενζινοκινητήρα ισχύος 252 PS που συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 143 PS, ενσωματωμένο στο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic. Η μετάδοση είναι ένα κλασικό σύστημα quattro που αποστολή έχει να διαχειριστεί την ισχύ και τη ροπή του βενζινοηλεκτρικού συνδυασμού που ανέρχεται στη μέγιστη τιμή τους στα 367 άλογα και στα 500 νιουτόμετρα από τις 1.500 rpm.

Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro

Επιπλέον υπάρχει σύστημα ανάκτησης ενέργειας, αποκλειστικά στον εμπρός άξονα, για να ανακτά μερικές ακόμη κιλοβατώρες. Επίσης ένα σύστημα που η Audi ονομάζει «predictive efficiency assist» επιτρέπει την αυτοματοποίηση της διαχείρισης της ηλεκτρικής ενέργειας σε συνεργασία με το σύστημα πλοήγησης: Προγραμματίζεις μια διαδρομή και το σύστημα ελέγχου διαχειρίζεται τη θερμική/ηλεκτρική ροπή έτσι ώστε να κινείσαι όσο το δυνατόν περισσότερο αμιγώς ηλεκτρικά. Ή ακόμα καλύτερα, αν η πλοήγηση εντάσσει στη διαδρομή το πέρασμα από μια μεγάλη πόλη, η λειτουργία «επαναφόρτιση» ξεκινά αμέσως για να μπορεί το Α7 Sportback να γυρίσει αυτόματα σε ηλεκτρική λειτουργία μόλις εισέλθει στην αστική ζώνη.

Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro

Τα 104 στοιχεία της μπαταρίας συσσωρεύουν απόθεμα ενέργειας 14,1kWh, ικανό για ηλεκτρική αυτονομία 40 km, κατά την οποία η ανώτατη ταχύτητα περιορίζεται στα 135 km/h. Υπολογίστε ότι χρειάζεται όλη τη νύχτα για να επαναφορτιστούν οι μπαταρίες σε μια συμβατική οικιακή μονοφασική πρίζα και 2,5 ώρες σε τριφασική 16Α.

Να σημειώσουμε, ωστόσο ότι η μπαταρία στεγάζεται στο πάτωμα του πορτμπαγκάζ που οπωσδήποτε τρώει χώρο, με την Audi να αρκείται στη δημοσιοποίηση της χωρητικότητας με τα καθίσματα αναδιπλωμένα: 1235 lt. H χωρητικότητα (τιμή VDA) του χώρου αποσκευών σε συμβατική διαμόρφωση δεν είναι ακόμη γνωστή. 

Το τιμή του νέου Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί από της ελληνική αντιπροσωπεία της Kosmocar.

Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro

node/39685
Audi Integrated Vehicle Dynamics

Έρχονται ισχυρότεροι υπολογιστές στα Audi

Η Audi σύντομα θα ενσωματώσει ένα υπολογιστικό σύστημα στα αυτοκίνητά της που θα είναι πολύ πιο ισχυρό και αποτελεσματικό από εκείνο των σημερινών της γκάμας. Ένας «κεντρικός εγκέφαλος» που θα διαχειρίζεται πλήθος παραμέτρων και εφαρμογών.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Έρχονται ισχυρότεροι υπολογιστές στα Audi

Οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ των διαφόρων συστημάτων που ενσωματώνουν τα αυτοκίνητα έχουν γίνει όλο και πιο περίπλοκες με την πάροδο των ετών. Η Audi θα το «απλοποιήσει» λοιπόν, επιλέγοντας για τα μελλοντικά μοντέλα της έναν ισχυρό υπολογιστή που θα συγκεντρώνει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Το Ingolstadt ανακοίνωσε ότι αυτή η καινοτομία, που ονομάζεται Integrated Vehicle Dynamics, θα λειτουργεί ως κεντρικό σύστημα για τον εξοπλισμό που σχετίζεται με τη δυναμική συμπεριφορά των αυτοκινήτων. Η Audi υπόσχεται έναν υπολογιστή δέκα φορές ισχυρότερο από αυτούς που είναι τοποθετημένοι στα υφιστάμενα μοντέλα. 
Audi Integrated Vehicle Dynamics

Σύμφωνα με την επίσημη δήλωση, θα είναι σε θέση να ελέγχει έως και 90 λειτουργίες, ανάλογα με τη χρήση και την κατηγορία του μοντέλου. Όλα τα αυτοκίνητα, από το κόμπακτ χάτσμπακ Audi A3 έως το μεγάλο κουπέ SUV Q8 και το 100% ηλεκτρικό e-tron θα επωφεληθούν από τη νέα υπολογιστική μονάδα. 

Το Integrated Vehicle Dynamics θα αποδείξει επίσης, σύμφωνα με την Audi, την αποδοτικότητά του όσον αφορά τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα με τη διαχείριση τεχνολογιών ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, οι οποίες τελικά θα αυξήσουν την αυτονομία της μπαταρίας κατά 30%.

Audi Integrated Vehicle Dynamics

Το λανσάρισμα του IVD σε αυτοκίνητα παραγωγής δεν έχει ακόμη καθοριστεί χρονικά. Ανώτερο στέλεχος όμως που εμπλέκεται στο πρότζεκτ δήλωσε σε αρκετά μέσα ότι η πρώτη έκδοση του IVD είναι ήδη έτοιμη για τις επόμενες γενιές των Audi που θα λανσαριστούν.

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS