node/34571

Ares: Αποκάλυψη για την Panther, την αναβίωση της DeTomaso Pantera

Η μικρή ιταλική εταιρεία Ares Design αποκάλυψε τις πρώτες επίσημες εικόνες της Panther, της μοντέρνας αναβίωσης της DeTomaso Pantera. Τα πάντα διαφοροποιήθηκαν, περιλαμβανομένης της τιμής.

Η ιστορία της DeTomaso Pantera είναι αρκούντως πρωτότυπη. Την εποχή εκείνη, ο Alejandro de Tomaso λανσάρισε τη δική του φίρμα με την υποστήριξη της Ford. Το Μπλε Οβάλ τον προμήθευε τους κινητήρες της Pantera, χάρη κυρίως στις καλές επαφές μεταξύ του Alejandro de Tomaso και του Lee Iacocca, του «πατέρα» της Ford Mustang. Η Pantera γεννήθηκε το 1970 με μοτέρ Ford V8, αλλά το αυτοκίνητο ήρθε αντιμέτωπο γρήγορα με πολλά προβλήματα αξιοπιστίας και ένα σχεδόν ανύπαρκτο δίκτυο. Μάλιστα λέγεται ότι ο Elvis Presley πυροβόλησε την Pantera του με ένα 38άρι περίστροφο, όταν το αυτοκίνητο αρνήθηκε πεισματικά να πάρει μπρος!

Η Pantera, που υποτίθεται ότι ήταν ένα «GT40 για το δρόμο», σημείωσε ως εκ τούτου μια ασθενική πορεία στην αγορά, με περίπου 7.000 αυτοκίνητα να κατασκευάζονται σε 20+ χρόνια, με κύρια προβλήματα τα λάθη στα συναρμολόγηση σε ένα κόνσπετ «σούπερκαρ» από τα πιο δήθεν. Αλλά η Pantera είχε ένα πλεονέκτημα: Την τιμή της. Πουλιόταν λίγο πάνω από 9.000 δολάρια, όταν λανσαρίστηκε το 1971. Τιμή παρόμοια με μιας high-end Mustang, όπως η Mach 1, η Boss 302 ή μια Boss 429, αλλά πολύ χαμηλή για ένα αυτοκίνητο που υποτίθεται ότι ήταν σούπερκαρ της εποχής.

Ares Design Panther

Επιχείρημα που δεν θα μπορεί να το επικαλεστεί η νέα Pantera: Το πρότζεκτ του ατελιέ της Ares Design, στην οποία και στο οποίο έχουμε ήδη αναφερθεί. Αυτές λοιπόν εδώ είναι οι πρώτες επίσημες εικόνες της Panther, ένα αυτοκίνητο που δεν ξεκίνησε από το μηδέν, αλλά χρησιμοποιεί ως βάση του τη Lamborghini Huracán, περιλαμβανομένου του μοτέρ V10. Κρίμα για τη απώλεια της ηχητικής βιαιότητας του V8 της εποχής, αλλά για αντιστάθμισμα η μελωδικότητα της Pantera 2.0 συνδυάζεται με μια καροσερί κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από κάρμπον.

Ares Design Panther

Αυτό το τελευταίο χαρακτηριστικό είναι που εξηγεί εν πολλοίς την τιμή εκκίνησης των €615.000, για ένα αυτοκίνητο που, υπό ορισμένες γωνίες, θυμίζει παραπάνω απ’ όσο θα ήθελες την Huracán. Οπότε, τώρα καταλαβαίνετε γιατί η Panther δεν μπορεί πλέον να επικαλεστεί τη σχέση τιμής/αξίας της ορίτζιναλ Pantera.

node/39139
Geely Geometry C

Η Geely ανακοίνωσε το ηλεκτρικό Geometry C

Πέρυσι, η κινεζική Geely, ιδιοκτήτης της Volvo ανακοίνωσε τις ηλεκτρικές φιλοδοξίες της με το Geometry A. Τώρα ήρθε η σειρά του Geometry C, στοχεύοντας τα Nissan Leaf και Kia e-Niro.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Η Geely ανακοίνωσε το ηλεκτρικό Geometry C

Σήμανε πια η ώρα για τον εξηλεκτρισμό όλων των Κινέζων κατασκευαστών που στοχεύουν να δημιουργήσουν ένα ισχυρό προγεφύρωμα στην κατηγορία των EV. Πολλά νέα προϊόντα γεννιούνται, μπερλίνες ή SUV/crossover, και σε αυτήν την τελευταία κατηγορία καταφθάνει η Geely με το Geometry C -Geometry ονομάζεται η ηλεκτρική φίρμα της Geely.

Αυτή η νέα πρόταση βασίζεται στο Geely Emgrand GS, μια ψηλωμένη κόμπακτ μπερλίνα με θερμική γκάμα. Συνεπώς, το Geometry C διατηρεί τις διαστάσεις της, με μήκος 4,43 m, μεταξόνιο 2,70 m και ύψος 1,56 m. Και αν στρατηγικά ο στόχος του νέου ηλεκτρικού Geely είναι το Nissan Leaf, το κινεζικό EV έρχεται να πέσει ταμάμ στο μπόι του Kia e-Niro.

Το Geometry C διαθέτει ηλεκτρομοτέρ 200 ίππων και 300 Nm. Επισήμως δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη οι επιδόσεις του, με την Geely να αρκείται να σημειώσει ότι η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 150 km/h.

Ούτε οι τεχνικές λεπτομέρειες των μπαταριών έχουν γίνει γνωστές σε αυτό το στάδιο, με την Geely να μιλά για αυτονομία 400 έως 500 km σε κύκλο NEDC. Αν όμως ανατρέξουμε στις παρόμοιες προδιαγραφές του Geely Geometry A, τότε μπορούμε να μιλάμε για συστοιχίες με ενεργειακή πυκνότητα 51,9 kWh και 61,9 kWh.

node/39124

Διαρροή: Νέα BMW 4 Series Coupé

Η μεγάλη γρίλια και η κουπε σιλουέτα της BMW 4 Series αποκαλύπτονται πριν από την επίσημη πρεμιέρα.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Διαρροή: Νέα BMW 4 Series Coupé

Λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της BMW 4 Series Coupé που είναι προγραμματισμένη για τις 2 Ιουνίου στις 19.00, έκαναν την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο αρκετές εικόνες από το φυλλάδιο του μοντέλου.

Όπως είναι εμφανές, η νέα 4άρα ακολουθεί πιστά τις σχεδιαστικές γραμμές του περσινού πρωτοτύπου BMW Concept 4, με τις απαραίτητες επεμβάσεις για τη γραμμή παραγωγής.

Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη γρίλια που καλύπτει όλο το ύψος του σμιλεμμένου προφυλακτήρα και διακόπτεται από την πινακίδα. Εκατέρωθεν βρίσκουμε δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα οι οποίες υποδηλώνουν πως η συγκεκριμένη έκδοση φορά το πακέτο M Sport. Τα επιθετικά φώτα με γραφικά LED είναι αρκετά μεγαλύτερα από αυτά του πρωτοτύπου, αγκαλιάζουν τον κοντό εμπρός πρόβολο και εκφράζουν την αισθητική συγγένεια του μοντέλου με τη ναυαρχίδα 8 Series Coupé.

BMW 4 Series

 

Στο προφίλ διακρίνουμε τονισμένους ώμους, ζάντες μεγάλης διαμέτρου (πιθανότατα 20" ή 21") με πέντε διπλές ακτίνες και οροφή με έντονη κλίση προς τα πίσω όπως αρμόζει σε ένα coupé. Φυσικά έχουμε να κάνουμε με τη δίπορτη έκδοση, όμως είναι σίγουρο πως η νέα 4άρα θα διατεθεί ως Cabriolet και ως Gran Coupé.

Στην ουρά τα φώτα είναι επίσης αρκετά μεγαλύτερα από αυτά του αντίστοιχου πρωτοτύπου (όπως είχαμε δει και από παλιότερη διαρροή), όμως διατηρούν το χαρακτηριστικό σχήμα των γραφικών LED. Την εικόνα συμπληρώνουν η ενσωματωμένη αεροτομή στην κορυφή του καλύμματος του χώρου αποσκευών, οι πλευρικές εσοχές στον προφυλακτήρα και ο διαχύτης που φιλοξενεί δύο τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι γνώριμη από την συγγενική BMW 3 Series, με ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγάλη οθόνη στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, τριάκτινο σπορ τιμόνι, λιτό σχεδιασμό και υψηλά στάνταρ ποιότητας υλικών.

BMW

Η έκδοση που βλέπεται στις φωτογραφίες είναι η M440i xDrive που τοποθετείται κοντά στην κορυφή της γκάμας από πλευράς επιδόσεων, κάτω από την επερχόμενη Μ4. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που διέρρευσαν, κάτω από το καπό βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας 3,0 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα που αποδίδει 374 PS και 500 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων Steptronic και του συστήματος τετρακίνησης xDrive.

Κατά τα άλλα περιμένουμε την 4 Series να υιοθετήσει την οικογένεια κινητήρων που γνωρίζουμε ήδη από την 3 Series, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων βενζίνης, πετρελαίου και plug-in hybrid.

Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε σήμερα το βράδυ, μετά από την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου.

[Πηγή: CarscoopsBMWorldM]