Το «απόλυτο» restomod στα χρώματα της Martini

Το «απόλυτο» restomod στα χρώματα της Martini

H Kimera Automobili βάλθηκε να τρελάνει τους απανταχού petrolheads αυτού του πλανήτη, παρουσιάζοντας τη συλλεκτική έκδοση της EVO37, την Martini 7.

Πριν από 2 περίπου χρόνια, η Kimera Automobili, είχε παρουσιάσει την EVO37. Ένα σκληροπυρηνικό supercar, που απότινε φόρο τιμής στην θρυλική Lancia 037.

Πλέον, το εντυπωσιακό μοντέλο απέκτησε και μία ακόμα πιο... «elite» έκδοση: Την Martini 7. Που τιμά ουσιαστικά τα 7 παγκόσμια πρωταθλήματα της Lancia με την Martini Racing Team. 

Kimera EVO37

Ότι δεν κάνει η Lancia, κάνει η Kimera Automobili. Θυμίζει δηλαδή με πράξεις σε όλους, το θρυλικό παρελθόν της ιταλικής φίρμας στους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι. Η νέα συλλεκτική έκδοση, αποτίνει φόρο τιμής στους 7 παγκόσμιους τίτλους της Lancia με τη Martini Racing Team.

Η αρχή είχε γίνει το 1983 με την θρυλική 037, το τελευταίο πισωκίνητο μοντέλο του Group B που κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα και συνεχίστηκε με τους επόμενους 6 τίτλους των Delta S4 και Integrale.

Kimera EVO37

Το Kimera EVO37 Martini 7, είναι μια πιστή «κόπια» ως προς το σχεδιασμό του, της θρυλικής Lancia 037, με την Kimera μάλιστα να εντάσσει στην ομάδα της και μηχανικούς που είχαν εργαστεί στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, ώστε να την βοηθήσουν να δημιουργήσει έναν πιστό «κλώνο» του ιστορικού μοντέλου της Lancia.  

Το παρών για να καταλάβετε λίγο καλύτερα έδωσε μέχρι και ο Claudio Lombardi, ο μηχανικός που ηγήθηκε των προσπαθειών πίσω από τη δημιουργία του τετρακύλινδρου αγωνιστικού κινητήρα της Lancia, που έφερε turbo και κομπρέσορα. 

Kimera EVO37

Με τις γνώσεις και τις συμβουλές του Lombardi, το νέο δημιούργημα της Kimera, χρησιμοποίησε έναν 2,1 lt 4κύλινδρο κινητήρα (εκσυγχρονισμένο στα σημερινά πρότυπα), που φέρει προφανώς τούρμπο αλλά πλέον ο κομπρέσορας του είναι ηλεκτρικός.

Ο κινητήρας βρίσκεται τοποθετημένος πίσω ακριβώς από οδηγό και συνοδηγό και αποδίδει 550 PS με 550 Nm ροπής! H κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα, είτε μέσω ενός χειροκίνητου σασμάν 6 σχέσεων είτε μέσω ενός με σειριακή μετάδοση. Επιπλέον, το βάρος του αυτοκινήτου δε ξεπερνά τα 950 kg.

Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην εκτεταμένη χρήση carbon. Το σύστημα πέδησης τώρα, φέρει την υπογραφή της Brembo, η ανάρτηση είναι της Ohlins και τα καθίσματα της Sparco. Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο αποκλειστικά σε λευκό χρώμα, εφοδιάζεται με τους κλασσικούς τετραπλούς προβολείς, οι πολυάκτινες ζάντες των 21’’ είναι άσπρες, ενώ στο εσωτερικό, η ατμόσφαιρα είναι εξίσου πολεμική, με τις απαραίτητες βέβαια τεχνολογικές πινελιές.  

Kimera EVO37

Η Kimera Automobili, δεν ανακοίνωσε την τιμή πώλησης της συγκεκριμένης έκδοσης ούτε σε πόσες μονάδες θα διαθέσει το μοντέλο. Θυμίζουμε, πως η EVO37, θα κατασκευαστεί σε μόλις 37 μονάδες, με την Kimera να έχει ήδη ανακοινώσει ότι τα 26 πρώτα αυτοκίνητα, βρίσκονται καθ' οδόν, για τους ιδιοκτήτες τους.

Η τιμή της EVO37 εκκινoύσε προ διετίας από τα €480.000, αλλά πλέον έχει ανέβει για τα εναπομείναντα αυτοκίνητα στα €540.000, με πιο πλούσιο εξοπλισμό βέβαια και ένα έξτρα carbon πακέτο. H Kimera έκανε επίσης γνωστό ότι θα προχωρήσει στην παραγωγή ακόμα 10 μονάδων της EVO37, με τα συγκεκριμένα μοντέλα να εφοδιάζονται και με σύστημα τετρακίνησης.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube