Αποκάλυψη: Τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας Porsche 911 GT3 RS

Αποκάλυψη: Τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας Porsche 911 GT3 RS

Κανονικά, θα έπρεπε να έχει παρουσιαστεί πριν από εννιά μήνες, αλλά καθυστέρησε ώστε να λυθούν πρώτα το πρόβλημα με το μοτέρ των GT3. Κάλλιο αργά όμως...

Στην Έκθεση της Γενεύης η Porsche θα παρουσιάσει τη νέα 911 GT3 RS, της οποίας οι προδιαγραφές είδαν σήμερα το φως της δημοσιότητας.

Η RS κινείται από έναν ολοκαίνουργιο εξακύλινδρο boxer 4.0 λίτρων από αλουμίνιο με ξηρό κάρτερ που θα αποτελέσει τη βάση για τα νέα μοτέρ σε όλη τη γκάμα της ανανεωμένης 911.

Παραδόξως, η RS δεν θα είναι κατά πολύ ισχυρότερη από την «απλή» GT3: με 500 ίππους και 46,5 kgm ροπής υπερέχει κατά μόλις 25 PS και 2 kgm. Οι συγκεκριμένοι αριθμοί όμως δεν λένε όλη την αλήθεια...

Η νέα 911 GT3 RS είναι φαρδύτερη κατά σχεδόν 50 mm εμπρός και 30 mm πίσω και τα μεταξόνια είναι κατά 36 mm μεγαλύτερα και στους δύο άξονες σε σχέση με την GT3. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση PASM είναι, φυσικά, σκληρότερη ενώ προσφέρει τη δυνατότητα ρυθμίσεων για χρήση σε πίστα.

Οι τροχοί είναι 20 και 21 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, και φορούν ελαστικά 265/35 και 325/30. Τα κεραμικά φρένα έχουν διάμετρο 380 mm, με εξαπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω.

Το αμάξωμα είναι, στο μεγαλύτερο μέρος του, αλουμινένιο αλλά το καπό, το κάλυμμα του κινητήρα και τα εμπρός φτερά είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, η οροφή από μαγνήσιο και τα παράθυρα από πολυκαρβονικό πλαστικό αντί για γυαλί, με στόχο τη μείωση του βάρους.

Τα εμπρός φτερά έχουν ανοίγματα που θυμίζουν την RSR και τα πίσω εισαγωγές αέρα παρόμοιες με της Turbo για καλύτερη ψύξη, ενώ το επίπεδο πάτωμα και ο διαχύτης φροντίζουν για την αρνητική άντωση.

Όπως σε όλες τις 911 της τελευταίας γενιάς, το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση και, όπως και η GT3, η RS είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με το επτατάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK. Η Porsche αναφέρει ότι η κλιμάκωση των σχέσεων είναι κοντή, οι ρυθμίσεις του είναι σπορ και υπάρχει επιπλέον επιλογή PDK Sport.

Η κίνηση μεταδίδεται φυσικά στους πίσω τροχούς. Το μοίρασμά της φροντίζει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με στάνταρ torque vectoring και το σύστημα ελέχου της δυναμικής συμπεριφοράς PSM ανήκει (ευτυχώς...) στον στάνταρ εξοπλισμό.

Στο εσωτερικό, υπάρχουν (δύο, φυσικά) μπάκετ καθίσματα από ανθρακονήματα καλυμμένα, όπως και το τιμόνι και ο επιλογέας ταχυτήτων, με αλκαντάρα. Αν και πρόκειται για την πιο hardcore 911, ο διζωνικός κλιματισμός είναι στάνταρ. Τον χαρακτήρα της ωστόσο υπενθυμίζουν το «μισό» roll cage και οι ζώνες ασφαλείας έξι σημείων που ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό.

[Πηγή: Axis of Oversteer]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube