node/29594

Ανανεωμένο Škoda Fabia 2019, ντίζελ γιοκ

Το μικρό Škoda καλλωπίζεται, εξελίσσεται ελαφρά στο σχεδιασμό, φορτώνεται εξοπλισμό και αγνοεί το ντίζελ.

Οι σχεδιαστές στη Škoda δεν πρέπει να κουράστηκαν. Όπως κι εσείς μπορείτε να δείτε, στις συγκριτικές φωτογραφίες, η σχεδιαστική εξέλιξη του Fabia είναι περίπου ανύπαρκτη.

Η πιο εμφανής αλλαγή βρίσκεται στη μάσκα, στις άκρες της οποίας σχηματίζονται γωνίες που «εισβάλλουν» στα φανάρια. Ενώ και το κάτω κομμάτι των τελευταίων επίσης ανασχεδιάστηκε.

Οι στιλίστες ήταν προσεκτικοί έτσι ώστε να μην αλλάξουν την οροφή και τα φτερά. Ακόμη και η εισαγωγή αέρα άλλαξε ελάχιστα. Στο πίσω μέρος, τα φώτα σχηματίζουν μια φωτεινή υπογραφή με διόδους και η προφυλακτήρας είναι νέος, ενσωματώνοντας τους ανακλαστήρες. Νέες ζάντες βρίσκονται επίσης στο μενού του ανασχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένων σχεδίων στις 18 ίντσες.

 
Οι αισθητικές διαφορές μεταξύ του Fabia που παρουσιάστηκε στο τέλος του 2014 και του σημερινού είναι ελάχιστες.

Το Škoda δεν έχει δώσει ακόμα στη δημοσιότητα φωτογραφία της καμπίνας, αλλά υποδεικνύει ότι τα όργανα έχουν αναθεωρηθεί. Υπάρχουν νέα διακοσμητικά στοιχεία στο ταμπλό, καθώς και νέα ταπετσαρία. Επίσης, στο Fabia 2019 αναθεωρήθηκε το σύστημα πολυμέσων με νέα οθόνη αφής στις 6,5 ίντσες.

Ο κατάλογος του εξοπλισμού του σουπερμίνι της Škoda όλο και μεγαλώνει. Αυτή τη φορά ο εμπλουτισμός του περιλαμβάνει σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου, προειδοποίηση σύγκρουσης από πίσω και αυτόματους προβολείς. Πιστή στις συνήθειά της, η Škoda προσφέρει πάντα όλες εκείνες τις λεπτομέρειες «Simply Clever» που διευκολύνουν την καθημερινή ζωή, για παράδειγμα, ένας φακό στο πορτμπαγκάζ του Fabia Combi. Ακόμη προστέθηκαν θύρες USB στο πίσω μέρος, ενώ παραμένουν ο αποξεστήρας πάγου στο πορτάκι του ρεζερβουάρ που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως μετρητής της φθοράς των ελαστικών και η ομπρέλα κάτω από το έδρανο του καθίσματος του συνοδηγού.

 

Κάτω από τo καπό δεν υπάρχουν αλλαγές όσον αφορά τους βενζινοκινητήρες, γκάμα πλήρης για το Fabia. Έτσι αυτή περιλαμβάνει τέσσερις παραλλαγές του 3κύλινδρου 1.0: Δύο ατμοσφαιρικοί 60 και 75 PS και δύο τούρμπο με 95 και 110 PS. Από την άλλη πλευρά, σε εκείνη του ντίζελ, η Škoda έκανε μια ριζοσπαστική επιλογή: Δεν θα προτείνει κανένα τέτοιο Fabia. Η τσεχική εταιρεία δηλώνει ότι έχει μελετήσει τις απαιτήσεις των πελατών στα αστικά κέντρα, επισημαίνοντας ταυτόχρονα ότι οι νέοι κινητήρες βενζίνης έχουν καλή τιμή κατανάλωσης.



Το ανανεωμένο Fabia 2018 θα κάνει το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, τον επόμενο μήνα. Η διάθεσή του στη αγορά θα ξεκινήσει το β’ 6μηνο του 2018.

TAGS