Ανανεωμένο Renault Clio RS

Ανανεωμένο Renault Clio RS

To Renault Clio Renault Sport φρεσκαρίστηκε για το 2016 με εξωτερικές αλλαγές, μηχανικές βελτιώσεις και ανανεωμένη γκάμα.

Η γκάμα του Clio RS έχει πλέον στην κορυφή μια ισχυρότερη έκδοση με το όνομα Trophy, που ανταγωνίζεται μοντέλα όπως το Ford Fiesta ST200 (διαβάστε δοκιμή εδώ).

Το Clio RS έχει υποστεί facelift ώστε να ευθυγραμμιστεί με την υπόλοιπη γκάμα των Clio. Έχει αποκτήσει νέα μάσκα, φανάρια και προφυλακτήρες, καθώς και αποκλειστικά για το μοντέλο φώτα ομίχλης που σχηματίζουν ένα «αγωνιστικό καρό» μοτίβο μέσα στον προφυλακτήρα.

Όντας η σπορ έκδοση του Clio, το ανανεωμένο RS έχει και μια σειρά από μηχανικές αναβαθμίσεις. Υπάρχουν τρεις διαφορετικές επιλογές ανάρτησης και στησίματος: Sport, Cup και Trophy, με τη σειρά αυτή να αντικατοπτρίζει τον σπορ προσανατολισμό τους. Η Sport είναι η πιο κατάλληλη για το δρόμο και η Trophy η πιο «πισταδόρικη».

Καθώς είναι η πιο σκληροπυρηνική, η Trophy θα είναι και η λιγότερο άνετη – άρα και η λιγότερο κατάλληλη για τους ελληνικούς δρόμους.

Ο κινητήρας 1.6 τούρμπο είναι διαθέσιμος με δύο διαφορετικές ιπποδυνάμεις: 200 PS για το Clio RS 200 EDC και 220 PS για το RS 220 Trophy. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με 6άρι αυτόματο/σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που έχει paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.

Ο πιο δυνατός κινητήρας είναι διαθέσιμος αποκλειστικά με το πακέτο Trophy, που χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά 20 mm μπροστά και 10 mm πίσω. Οι τροχοί είναι αποκλειστικά 18άρηδες. Ως έξτρα για την έκδοση Trophy θα προσφέρεται και ένα πιο εξελιγμένο σύστημα εξάτμισης.

Στην έκδοση Trophy, το ανανεωμένο Clio RS κάνει το 0-100 km/h σε 6,6” και φτάνει τα 235 km/h.

Οι πωλήσεις των ανανεωμένων Renault Clio RS θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη τον Οκτώβριο, σε τιμές λίγο υψηλότερες από αυτές του σημερινού μοντέλου (διαβάστε δοκιμή εδώ).

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube