Ανανεωμένο Audi R8 V10 RWD

Ανανεωμένο Audi R8 V10 RWD

Νέος εξωτερικός σχεδιασμός, αντίστοιχος με αυτόν των R8 quattro, τόσο για το μοντέλο παραγωγής όσο και το αγωνιστικό  Audi R8 LMS GT4.

Το Audi R8 V10 RWD, με κίνηση στους πίσω τροχούς, είναι πλέον μοντέλο της κανονικής γκάμας όντας ανανεωμένο σχεδιαστικά στα πρότυπα του R8 V10 quattro. Παράλληλα ανανεωμένο σχεδιασμό και βελτιώσεις έχει και το Audi R8 LMS GT4, που παρουσιάστηκε ταυτόχρονα.

Το ανανεωμένο R8 V10 RWD είναι διαθέσιμο και ως Coupé και ως Spyder. Η μάσκα Singleframe είναι πιο φαρδιά και πιο επίπεδη, ενώ οι εισαγωγές κάτω από το καπό παραπέμπουν στο Audi Sport quattro.

Οι εισαγωγές αέρα, το εμπρός σπόιλερ και ειδικά οι πίσω γρίλιες εξαγωγής αέρα έχουν γίνει αισθητά πιο φαρδιές. Ο διαχύτης, στα άκρα του οποίου υπάρχουν οι δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, έχει μετακινηθεί προς τα πάνω. Στο χώρο του κινητήρα, το φίλτρο αέρα έχει ένα καινούργιο κάλυμμα, το οποίο είναι διαθέσιμο είτε σε πλαστικό είτε σε ανθρακόνημα.

aud

Στη γκάμα των χρωμάτων προστέθηκε το γκρι Kemora, ενώ προαιρετικά οι κύκλοι και το λογότυπο της Audi μπορούν να είναι σε γυαλιστερό μαύρο. Στο εσωτερικό, οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε σπορ καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara, ενώ ένα λογότυπο "RWD" είναι τοποθετημένο μπροστά από το συνοδηγό.

audi

Η καρδιά του Audi R8 V10 RWD χτυπά ακριβώς πίσω από την καμπίνα των επιβατών. Ο ατμοσφαιρικός 5.2 V10 FSI αποδίδει 540 ίππους και μέγιστη ροπή 540 NΜ, που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου S tronic επτά σχέσεων και ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού.

Το R8 V10 RWD Coupé επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,7’’ και η τελική του ταχύτητα είναι 320 km/h. Οι αντίστοιχες τιμές για το Spyder είναι 3,8’’ και 318 km/h.

Το Audi R8 V10 RWD έχει στάνταρ μαύρους σφυρήλατους τροχούς 19 ιντσών με λάστιχα 245/35 μπροστά και 295/35 πίσω. Διαθέσιμοι προαιρετικά είναι και τροχοί 20 ιντσών. 

Το R8 V10 RWD κατασκευάζεται, κυρίως στο χέρι, στο εργοστάσιο Böllinger Höfe της Audi στη Neckarsulm. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του 2020. Η βασική τιμή του Coupé στη Γερμανία θα είναι € 144.000, ενώ του Spyder θα ξεκινά από € 157.000.

r8

Το αγωνιστικό Audi R8 LMS GT4

Το αγωνιστικό GT4, που έχει άμεση σχέση με το μοντέλο παραγωγής με περίπου 60% κοινά εξαρτήματα, κατασκευάζεται όπως και το τελευταίο στο Böllinger Höfe στη Neckarsulm και απευθύνεται αποκλειστικά σε ιδιώτες οδηγούς. Από το 2018, ο προκάτοχός του έχει κερδίσει συνολικά 17 τίτλους σε αγώνες σε όλο τον κόσμο, ενώ τώρα αντικαθίσταται από την ανανεωμένη εκδοχή του. Με αισθητικές αλλαγές που προέρχονται απευθείας από το μοντέλο παραγωγής, το νέο αγωνιστικό με τον V10 των 5,2 λίτρων, που αποδίδει σύμφωνα με τους κανονισμούς μέχρι και 495 ίππους.

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Audi]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube