node/34379

Ανανεωμένες εκδόσεις για τα Kia Niro Hybrid και Plug-in Hybrid

Θα παρουσιαστούν στη Γενεύη την επόμενη εβδομάδα και θα είναι διαθέσιμες στην αγορά πριν το καλοκαίρι.

H Kia θα παρουσιάσει στη Γενεύη μια ανανεωμένη έκδοση τόσο του υβριδικού Niro όσο και του  plug-in hybrid.
Η ανανέωση έχει να κάνει τόσο με το αισθητικό κομμάτι όσο και με τις τεχνολογίες συνδεσιμότητας με τις οποίες θα εξοπλίζονται οι δύο αυτές εκδόσεις.

Βασισμένες στις σχεδιαστικές επιλογές που είδαμε πρόσφατα στο e-Niro, οι δύο παραπάνω εκδόσεις του αυτοκινήτου θα έχουν νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες αλλά και νέα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Παράλληλα στη γκάμα έχουν προστεθεί περισσότερες επιλογές σε ό,τι αφορά στους χρωματικούς συνδυασμούς και νέας σχεδίασης τροχοί.
Σημαντικότερες αλλαγές έχουμε στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπου πλέον συναντάμε αναβαθμισμένης ποιότητας μαλακά στην αφή υλικά, ενώ το κλασικό χειρόφρενο έχει αντικατασταθεί με ηλεκτρικό και στο τιμόνι έχουν προστεθεί paddles για αλλαγή ταχυτήτων στο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων κιβωτίου.

ni

Στη βασική έκδοση το σύστημα infotainment εξοπλίζεται με μια οθόνη αφής 8 ιντσών που προαιρετικά μπορεί να αντικατασταθεί με μια μεγαλύτερη 10,25 ιντσών. Αντίστοιχα στη βασική έκδοση η οθόνη LED στο ταμπλό είναι 4 ιντσών αλλά μπορεί και αυτή προαιρετικά να αντικατασταθεί από μια μεγαλύτερη, 7 ιντσών. Και οι δύο εκδόσεις του Niro διατίθενται πλέον με το σύστημα συνδεσιμότητας UVO Connect, το οποίο μέσω ενσωματωμένης κάρτας SIM παρέχει στον οδηγό χρήσιμες πληροφορίες σε real time για την κίνηση στους δρόμους, τιμές καυσίμων αλλά και σταθμούς φόρτισης που είναι διαθέσιμοι στη διαδρομή του.

«Το Niro έχει γίνει βασικός μοχλός ανάπτυξης για την Kia στην Ευρώπη και αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της στρατηγικής μας σε ό,τι έχει να κάνει με την ηλεκτροκίνηση», δήλωσε ο Emilio Herrera, CEO της Kia Europe.

Και οι δύο εκδόσεις εξοπλίζονται με έναν 1,6 κινητήρα βενζίνης που στο απλό υβριδικό συνδυάζεται με μια μπαταρία  1,56 kWh, ενώ στο Plug-in Hybrid μα μια 8,9 kWh.
Η διάθεσή τους στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να ξεκινήσει πριν το καλοκαίρι, σε τιμές που θα ανακοινωθούν ταυτόχρονα με την επίσημη παρουσίασή τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

node/39484

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Η εποχή του εξηλεκτρισμού της Maserati ξεκινά με την ήπια υβριδική Ghibli Hybrid.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Μετά από αρκετά teaser video, η Maserati παρουσίασε σήμερα την Ghibli Hybrid - το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Τρίαινας - που σηματοδοτεί τον σταδιακό εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της. 

Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά της Ghibli πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013 και δέχθηκε μια ελαφριά ανανέωση το 2017. Μέχρι σήμερα η Maserati έχει πουλήσει πάνω από 100.000 μονάδες του σεντάν που τοποθετείται στη γκάμα της κάτω από τη ναυαρχίδα Quattroporte.

Κάτω από το καπό της Ghibli Hybrid βρίσκεται ο τετρακύλινδρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt, ηλεκτρικό supercharger (e-Booster) και μια μπαταρία που βρίσκεται στον πίσω άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους. Η ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα και αποθηκεύεται στη μπαταρία, συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης αλλά και στην ενίσχυση των επιδόσεων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 330 PS και τα 430 Nm, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,7" (+1" σε σχέση με την V6) και τελική ταχύτητα 255 km/h. 

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, παρά τον ελαφρύ εξηλεκτρισμό της, η Ghibli διατηρεί τον ήχο που χαρακτηρίζει κάθε Maserati χάρη σε ειδική ρύθμιση της εξάτμισης. Παράλληλα, ζυγίζει 80 kg λιγότερο από την πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Maserati Ghibli Hybrid

Αισθητικά, η νέα Ghibli Hybrid ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στην ελαφρώς ανασχεδιασμένη γρίλια, τα νέα γραφικά LED στα πίσω φώτα (εμπνευσμένα από τις 3200 GT και Alfieri Concept) αλλά και από τις πινελιές σε μπλε χρωμα που συναντάμε στις εσοχές, τις δαγκάνες των φρένων και τα εμβλήματα στο προφίλ.

Την ίδια απόχρωση (που σύμφωνα με τη Maserati συμβολίζει τον εξηλεκτρισμό) βρίσκουμε και στο εσωτερικό, στις ραφές των καθισμάτων και στην Τρίαινα που είναι ραμμένη στα προσκέφαλα. Στο ταμπλό συναντάμε επίσης νέο πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,1" στην κεντρική κονσόλα η οποία ενσωματώνει το Maserati Intelligent Assistant με νέα γραφικά. Η Ghibli Hybrid εισάγει και την τεχνολογία Maserati Connect program που παρακολουθεί διαρκώς την κατάσταση του οχήματος και αναβαθμίζει το λογισμικό του όποτε χρειαστεί.

Παράλληλα με την πρεμιέρα της Ghibli Hybrid, η ιταλική φίρμα επιβεβαίωσε πως τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της θα είναι οι GranTurismo και GranCabrio που θα παρουσιαστούν το 2021.

[Πηγή: Maserati]

node/39477
Porsche 911/992 Turbo

Επίσημο: Νέα Porsche 911 Turbo [video]

Μήπως η Turbo S παραείναι ισχυρή για τα χέρια σου; Η Porsche δίνει την απάντηση με την 992 Turbo ξεφουσκωμένη στα 580 άλογα. Πάντως, κανένας λόγος ανησυχίας. Πιάνει τα 100 από στάση σε λιγότερο από 3”!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέα Porsche 911 Turbo [video]

Η εξέλιξη της γκάμας για την 911/992 συνεχίζεται. Τέσσερις μήνες ύστερα από το λανσάρισμα της Turbo S, η Porsche φέρνει στο προσκήνιο την Turbo. Το μοτέρ flat-six των 3.745 cc για την περίσταση αποδίδει 70 άλογα λιγότερα από την Turbo S ή, αν θέλετε, 40 παραπάνω από την παλιά Turbo. Όσον αφορά στη ροπή σε σχέση με την τελευταία, η βελτίωση είναι 40 Nm, φτάνοντας έτσι τα 750 Nm. 

Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι σασμάν PDK που στέλνει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς. Η 992 Turbo φορά δίσκους με διάμετρο 408 mm εμπρός (+28 mm από την παλιά) και 380 mm πίσω (+2 mm), με τις δαγκάνες τους βαμμένες κόκκινες.

Porsche 911/992 Turbo

Τα κεραμικά φρένα αποτελούν στοιχείο του καταλόγου των έξτρα, όπως επίσης οι ενεργές αντιστρεπτικές και η σπορ εξάτμιση. Στάνταρ όμως είναι το σασί PASM που προσαρμόζει συνεχώς την απόσβεση σε κάθε τροχό, ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου και το στιλ οδήγησης.

Με όλα τα παραπάνω, σε φόρμα κουπέ ή κάμπριο, αυτή η 911 χρειάζεται μόλις 2,8” για το σπριντ των 0-100 km/h (0,2” ταχύτερα από την παλιά) και πιάνει στην ευθεία τα 320 km/h.

Όσον αφορά την εμφάνιση, ευτυχώς έχουμε να κάνουμε με το ίδιο κιτ αμαξώματος της Turbo S: Μεγάλη πτέρυγα πίσω και βράγχια πίσω από τις πόρτες. Στάνταρ είναι επίσης οι αλουμινένιες ζάντες των 20” και 21”, εμπρός πίσω αντίστοιχα.

Porsche 911/992 Turbo

Στην καμπίνα, η 992 Turbo δεν περνά φυσικά στο ντούκου την άνεση και τον εκσυγχρονισμό: Μεγάλη οθόνη αφής 10,9 ιντσών, καθίσματα με πολλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις, ηχοσύστημα Bose... Ωστόσο, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει ένα πακέτο «Lightweight Design» που εξοικονομεί 30 kg, βάρος που κυρίως εξοικονομείται αφαιρώντας το πίσω κάθισμα.

Η τιμή της 911/992 Turbo δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί σε καμία αγορά.