Alpine A110: Ανανεώθηκε για έναν τελευταίο χορό!

Alpine A110: Ανανεώθηκε για έναν τελευταίο χορό!

Με μια μικρή ανανέωση και νέα γκάμα τριών εκδόσεων, η Alpine A110 ρίχνει έναν τελευταίο «βενζινοκίνητο χορό», πριν η γαλλική φίρμα διαβεί οριστικά την πύλη της ηλεκτροκίνησης.

Η Alpine έχει ανακοινώσει εδώ και καιρό ότι θα μετατραπεί σε μια μάρκα σπορ και αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Αρχής γενομένης από το 2024 θα συνθέσει μια νέα γκάμα μοντέλων που θα αποτελείται από ένα σπορτσκαρ, ένα hot hatch και ένα grand tourer, όλα με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Ωστόσο, λίγο πριν η βενζινοκίνητη Alpine A110 μας αποχαιρετήσει, το τεχνικό επιτελείο της γαλλικής φίρμας φρόντισε να της προσφέρει ένα μικρό φρεσκάρισμα και να την λανσάρει εκ νέου στην αγορά για έναν τελευταίο χορό. Η ανανεωμένη Alpine A110 θα είναι πλέον διαθέσιμη σε τρεις νέες εκδόσεις με αναβαθμισμένο τεχνολογικό εξοπλισμό.

Η βασική έκδοση Α110 Pure θα είναι η πιο προσιτή της γκάμας. Κινείται από τον γνωστό 1.800άρη κινητήρα της Renault που αποδίδει 252 PS και 320 Nm ροπής. Με βάρος ελάχιστα πάνω από τα 1.100 kg, το βασικό Α110 πιάνει τα 100 km/h από στάση σε μόλις 4,5’’. Εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων, με paddles στο τιμόνι, και θα βγαίνει από το εργοστάσιο με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 σε διάσταση 205/45 R17 εμπρός και 235/45 R17 στους κινητήριους πίσω τροχούς.

Alpine A110

Η μεσαία έκδοση Α110 GT εφοδιάζεται με μια ισχυρότερη έκδοση του ίδιου κινητήρα που αποδίδει 300 PS και 340 Nm ροπής. Το αυτοκίνητο πατά σε 18άρηδες τροχούς και έχει μεγαλύτερης διαμέτρου φρένα, με δίσκους 320 mm. Για το κλασικό σπριντ 0-100 km/h χρειάζεται μόλις 4,2’’, ενώ η τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.

Η κορυφαία έκδοση A110 S φορά τον ίδιο κινητήρα των 300 PS και πιάνει τα 260 km/h τελικής. Νούμερο που ανεβαίνει στα 275 km/h όταν εξοπλίζεται με το νέο αεροδυναμικό πακέτο Aero Kit. Το τελευταίο περιλαμβάνει ένα αεροδυναμικό «κοστούμι» που μαζί με την carbon αεροτομή στο πίσω μέρος αυξάνει την κάθετη δύναμη στα 60 kg στο εμπρός μέρος και στα 81 kg στο πίσω. 

Η συγκεκριμένη έκδοση «κάθεται» 4 mm χαμηλότερα στο έδαφος και έχει διαφορετικές και πιο σκληρές ρυθμίσεις σε ανάρτηση και αντιστρεπτικές δοκούς. Πιο ελεύθερο σύστημα εξαγωγής, ενώ προαιρετικά θα διατίθεται με τα ημισλίκ ελαστικά Michelin PS Cup 2. 

Alpine A110

Πέρα από τις μηχανολογικές αλλαγές, σημαντική για την καθημερινή συμβίωση με το γαλλικό κουπέ είναι και η αναβάθμιση του infotainment με ένα νέο σύστημα, με οθόνη αφής 7’’ και υποστήριξη των AppleCarPlay και Android Auto. 

Η Alpine έχει ανοίξει ήδη το βιβλίο παραγγελιών για το ανανεωμένο Α110, με τα πρώτα μοντέλα να παραδίδονται στους νέους κατόχους τους την ερχόμενη άνοιξη.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube