
26 Αυγούστου: To Peugeot 308 (ξανά)ξεκινά τη μάχη με το VW Golf
Το Sochaux ετοιμάζεται να αποκαλύψει το φρεσκαρισμένο Peugeot 308, με στόχο να ανακτήσει έδαφος απέναντι στo Golf, στο Octavia και την Corolla στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των κόμπακτ χάτσμπακ.


Η Peugeot δίνει ραντεβού για τις 26 Αυγούστου και την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου. Αν και δεν το αναφέρει ρητά, όλα δείχνουν πως πρόκειται για την ανανεωμένη εκδοχή του Peugeot 308, η οποία θα επιχειρήσει να σταθεί ξανά απέναντι στο Volkswagen Golf στην ευρωπαϊκή αγορά.
Το 2024, το Peugeot 308 κατέλαβε μόλις την 44η θέση στην ευρωπαϊκή αγορά με 89.106 πωλήσεις, αρκετά πίσω από το Volkswagen Golf (3ο, 216.549 πωλήσεις), το Škoda Octavia (9ο, 182.801) και την Toyota Corolla (21η, 132.647). Ύστερα από τέσσερα χρόνια πορείας, το γαλλικό κόμπακτ χάτσμπακ έδειξε σημάδια κόπωσης και δεν κατάφερε να φτάσει τους δημοφιλέστερους αντιπάλους του.
Για να δούμε αν το νέο facelift θα δώσει στo Peugeot 308 πιο αιχμηρή εμφάνιση και αν θα διατηρήσει δίπλα στα βενζινοκίνητα και ηλεκτρικά μοτέρ του, και τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις

Η Peugeot ωστόσο προετοιμάζει μια αναβαθμισμένη έκδοση, όπως ανακοίνωσε επίσημα, με την παρουσίαση να έχει οριστεί για τις 26 Αυγούστου στις 13:00. Μαζί έδωσε στη δημοσιότητα και μια εικόνα οδηγού στο εσωτερικό αυτοκινήτου που αφήνει να διαφανεί η καμπίνα του 308 (και του 408).
Η δεύτερη γενιά του 308 είχε γνωρίσει μεγάλη επιτυχία χάρη στις αντικειμενικές της αρετές (ελαφρύ πλαίσιο, οδική συμπεριφορά), αν και στη συνέχεια επηρεάστηκε από το «σκάνδαλο» αξιοπιστίας και προβλημάτων του κινητήρα Puretech που έπληξε αρκετά μοντέλα του πρώην Groupe PSA.
Η τρίτη γενιά, λανσαρισμένη το 2021, δεν κατάφερε να εντυπωσιάσει το ίδιο, σε μια περίοδο που οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς τα SUV. Ο επικείμενος εκσυγχρονισμός στοχεύει να φέρει το Peugeot 308 πιο κοντά στους ηγέτες της κατηγορίας, με πρώτo τo Golf.
Τι να περιμένουμε; Απομένει να δούμε αν το νέο facelift θα δώσει στo 308 πιο αιχμηρή εμφάνιση, αλλά και αν θα διατηρήσει δίπλα στα βενζινοκίνητα και ηλεκτρικά μοτέρ του, και τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.