
Toyota Sienta: Διάδοχος του Yaris Verso, γίνεται και τροχόσπιτο
Το Toyota Sienta αποτελεί μία εξύμνηση της πρακτικότητας κι απορούμε γιατί δεν εισάγεται στην πατρίδα μας.

Σίγουρα θυμάσαι το Yaris Verso. Αν μάλιστα είχες ένα από δαύτα, δεν μπορεί παρά να είχες εκτιμήσει τον πολυχρηστικό του χαρακτήρα. Γιατί να μην υπάρχει κάποια σύγχρονη εκδοχή του; Κι όμως, υπάρχει! Λέγεται Toyota Sienta.
Δυστυχώς δεν εισάγεται στην ευρωπαϊκή ήπειρο, προφανώς ούτε στις ΗΠΑ. Είναι όμως δημοφιλές σε αγορές της νοτιοανατολικής Ασίας. Τώρα μάλιστα, έρχεται η έκδοση Toyota Sienta Juno, η οποία απογειώνει τη χρηστικότητά του. Αφού το μετατρέπει σε σαλόνι, χώρο εργασίας ή υπνοδωμάτιο.
Με μήκος κάτω από 4,3 m, μπορείς να έχεις είτε ένα 7θέσιο είτε έναν πολυχώρο
Αρχικά λανσαρισμένο το 2022, το Sienta 3ης γενιάς βασίζεται σε μια επιμηκυμένη έκδοση της πλατφόρμας TNGA-B του Yaris. Το μήκος του ανέρχεται σε 4.260 mm και διατίθεται είτε με βενζινοκινητήρα 1,5 lt, είτε με υβριδικό σύστημα. Εκτός από προσθιοκίνητη έκδοση, υπάρχει και τετρακίνητη.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota bZ3X, από €13.000 πήγε στα €41.600 εκτός Κίνας. Γιατί;
Η νέα έκδοση Juno καταργεί την 3η σειρά καθισμάτων και διαθέτει ένα σετ αρθρωτών αξεσουάρ για να το διαμορφώσεις κατά το δοκούν. Ανάλογα με την επιλογή του αγοραστή, το Sienta μπορεί να λειτουργήσει ως σαλόνι, χώρος ύπνου ή ένα κινητό γραφείο.
Όλα τα παραπάνω κοστίζουν. Έτσι, ενώ το φθηνότερο Toyota Sienta ξεκινά από τις €12.000, η Juno βασίζεται στο υβριδικό και ξεκινά από τα €21.200. Αν μάλιστα θες τετρακίνηση, κάτι απόλυτα λογικό σε ένα μοντέλο αποδράσεων, θα πληρώσεις τουλάχιστον €22.300.
Στις παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνεται το κόστος των αξεσουάρ-επίπλων, που κάνουν τη διαφορά στην καμπίνα. Προσφέρεται μέχρι και στρώμα αέρα, για άνετες διανυκτερεύσεις στη φύση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota, σοκαριστικό πόσα κυκλοφορούν συνολικά στον πλανήτη
Εκτός από την έκδοση Juno, η εταιρεία ανακοίνωσε μερικές αναβαθμίσεις για το Sienta, με επίκεντρο τον εξοπλισμό ασφαλείας. Όλα τα μοντέλα διαθέτουν πλέον στάνταρ ηλεκτρικό χειρόφρενο, λειτουργία auto hold, κλιματισμό κι adaptive cruise control.
Αλλά τα σημαντικά νέα αφορούν τη μετατροπή του σε σχεδόν τροχόσπιτο. Χωρίς να καταφεύγει σε εκείνο τον άχαρο πρόσθετο όγκο, που η Toyota είχε προσαρμόσει στο αμάξωμα του Prius δεύτερης γενιάς. Θυμάσαι την περίπτωση;