Lamborghini Temerario Super Trofeo: Πισωκίνητη, χωρίς μπαταρία
Τι κρίμα που η Lamborghini Temerario Super Trofeo δεν μπορεί να βγάλει πινακίδες δρόμου.
Ο εξηλεκτρισμός είναι απαραίτητος, ακόμη και για τη Lamborghini. Η Sant'Agata Bolognese πρέπει να συμμορφώνεται με τους ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων, γι' αυτό και όλα τα μοντέλα δρόμου της είναι πλέον υβριδικά. Ακόμη και η Lamborghini Temerario.
Ωστόσο, δεν συνδυάζει κάθε μοντέλο που φέρει το έμβλημα του μαινόμενου ταύρου με έναν ή παραπάνω ηλεκτροκινητήρες. Τα αγωνιστικά της μάρκας συνεχίζουν να ακολουθούν την παραδοσιακή φόρμουλα, παραλείποντας εντελώς τα ηλεκτρικά υποβοηθούμενα συστήματα μετάδοσης.
Μετά την Temerario GT3, η νέα Super Trofeo είναι επίσης αμιγώς θερμική. Εγκαταλείποντας τον υβριδισμό, η Lamborghini Temerario γίνεται πισωκίνητη αντί για τετρακίνητη, όπως είναι στην έκδοση δρόμου.
Όποιος πάντως ποθεί να την οδηγήσει, θα πρέπει να ξέρει ότι αυτό είναι δυνατό αποκλειστικά στην πίστα
Αυτή η δεύτερη έκδοση της αγωνιστικής Temerario έχει σχεδιαστεί για το πρωτάθλημα Super Trofeo της Lamborghini, το οποίο ξεκίνησε το 2009. Ενώ τα μοντέλα Gallardo και Huracán Super Trofeo χρησιμοποιούσαν ατμοσφαιρικό V10, τούτη εδώ υιοθετεί έναν διτούρμπινο V8. Σε διαμόρφωση Super Trofeo αποδίδει 650 ίππους, δηλαδή 150 λιγότερους από τον βενζινοκινητήρα του αυτοκινήτου δρόμου.
Η ροπή μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου, που αντικαθιστά το 8άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη του δρομίσιου μοντέλου. Πέρα από το μη υβριδικό σύστημα μετάδοσης και το νέο κιβώτιο ταχυτήτων, η Temerario Super Trofeo διαθέτει σαφώς πιο επιθετική αεροδυναμική με τεράστια πίσω αεροτομή.
Εικόνες του εσωτερικού δεν έχουν δημοσιευτεί, αλλά η Lamborghini αναφέρει ότι το μοντέλο πίστας διαθέτει πλήρως ενσωματωμένο κλωβό ασφαλείας συμβατό με τις προδιαγραφές της FIA.
Καθώς και ταμπλό καλυμμένο με το ύφασμα μικροϊνών Dinamica Infinity, το σύγχρονο υλικό που εξελίσσει η μάρκα ως ελαφρύτερη και πιο οικολογική εναλλακτική στην Alcantara.
Πρόσθετες αναβαθμίσεις σε σχέση με τη στάνταρ Temerario περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης 12 θέσεων, εξάτμιση Capristo, φίλτρα αέρα της BMC και ανάρτηση KW.
Η Lamborghini δεν έχει αποκαλύψει το βάρος, αλλά η έκδοση GT3 ζυγίζει 1.300 kg χωρίς υγρά. Για λόγους σύγκρισης, το δρομίσιο μοντέλο είναι 390 kg βαρύτερο.
Η διαφορά δεν προέρχεται μόνο από την υβριδική διάταξη τετρακίνησης, αλλά κι από την πρόσθετη ηχομόνωση, τα χαρακτηριστικά άνεσης κι άλλες απαραίτητες προδιαγραφές για την οδική κυκλοφορία.
Γνωρίζοντας το ιστορικό της Lamborghini, μια αντίστοιχη πισωκίνητη έκδοση δρόμου μοιάζει σχεδόν αναπόφευκτη. Θα κάνει άραγε κι αυτή την εμφάνισή της στη Μύκονο, όπως το περασμένο καλοκαίρι η Huracán STO; Όσο για το Super Trofeo, δεν θα αγωνιστεί πριν από τη σεζόν του 2027.



