
Ford Mustang RTR: Γεννήθηκε για να ντριφτάρει
Βελτιώσεις στο πλαίσιο και την κρεμαγιέρα καθιστούν τη Ford Mustang RTR ιδανική για να κινείσαι με το πλάι.

Η νέα Ford Mustang RTR σηματοδοτεί μια τολμηρή συνεργασία μεταξύ της Ford και της RTR Vehicles, υπό την καθοδήγηση του Vaughn Gittin Jr. Δημιουργώντας μια εργοστασιακή έκδοση με έμφαση στις επιδόσεις και τη δυνατότητα για ατελείωτο drift.
Η εμφάνιση της Mustang RTR ξεχωρίζει αμέσως με χαρακτηριστικά όπως η μπροστινή μάσκα εμπνευσμένη από τη σειρά GT, τα ιδιαίτερα φωτιστικά «ρουθούνια» και πινελιές όπως οι ματ καθρέφτες. Ειδικούς λογότυπους στις πόρτες και στο καπό, και γενικότερα πιο επιθετική αισθητική.
Οι ζάντες έχουν διαστάσεις 19×9,5 ίντσες και για όσους θέλουν ακόμα πιο έντονη εμφάνιση, υπάρχει το «Hyper Lime Appearance Package», που περιλαμβάνει αυτοκόλλητα, φρένα σε πράσινη απόχρωση και άλλες λεπτομέρειες
Στο εσωτερικό, κυριαρχούν οι λεπτομέρειες σε Hyper Lime, ενώ αν επιθυμείς κάτι πιο διακριτικό, υπάρχει και πιο συμβατική έκδοση με μαύρα υλικά και γκρι ραφές.
Η RTR δεν είναι απλώς μια αισθητικά αναβαθμισμένη βελτιωμένο EcoBoost. Ναι, διατηρεί τον ίδιο 2.3 με τους 315 ίππους και τα 475 Nm, αλλά υιοθετεί πολλά στοιχεία από τις πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ford Mustang GTD, έριξε 5,5” τον γύρο της στο Nürburgring [video]
Ενισχύσεις στο πλαίσιο, με ρυθμιζόμενα στοιχεία στην ανάρτηση, παχύτερες αντιστρεπτικές εμπρός και πίσω, ενισχυμένο πίσω υποπλαίσιο με πιο σκληρά σινεμπλόκ.
Το σύστημα διεύθυνσης επιτρέπει μεγαλύτερο κόψιμο των τροχών, κάτι σημαντικό για το drift. Το σύστημα πέδησης είναι της Brembo και η εξάτμιση περιλαμβάνει ενεργή βαλβίδα.
Κεντρικό ρόλο παίζει το σύστημα anti-lag που κρατά το τούρμπο σε εγρήγορση, ακόμη κι όταν ο οδηγός δεν πιέζει το γκάζι, μειώνοντας την καθυστέρηση στην απόκριση.
Με περηφάνεια, η Ford δηλώνει ότι χρησιμοποίησε τεχνογνωσία από το αγωνιστικό Ford GT του Le Mans.
Η RTR συναρμολογείται απευθείας στο εργοστάσιο της Ford και προσφέρεται με πλήρη εργοστασιακή εγγύηση. Αλλά για ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για να πλαγιολισθαίνει, η αποκλειστικά αυτόματη μετάδοση 10 ταχυτήτων φαντάζει λίγο άκυρη. Θα θέλαμε να διατίθεται με επιλογή για χειροκίνητο κιβώτιο.