
Bufori CS8: Ποιος περίμενε GT 810 ίππων από τη Μαλαισία;
Το Bufori CS8 έρχεται σε μια κατηγορία που κυριαρχούν παραδοσιακοί κατασκευαστές. Με κομπρεσοράτο V8 και 800+ ίππους, αλλά και σοκαριστική τιμή.

Μοντέλα μεγάλου τουρισμού ή αλλιώς GT. Αλλά πόσο πιθανό είναι να πληρώσεις €450.000 για το Bufori CS8, αντί να πας στην πρόταση κάποιου παραδοσιακού κατασκευαστή; Όχι πως η Bufori είναι νεότευκτη, αφού κατασκευάζει χειροποίητα αυτοκίνητα από το 1986.
Η ιστορία της ξεκινά στην Αυστραλία, όταν τρεις αδερφοί λιβανεζικής καταγωγής, οι Khouri, αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο που να συνδυάζει την κλασική αισθητική των ρόουντστερ της δεκαετίας του ’30 με σύγχρονη μηχανολογία και κορυφαία ποιότητα κατασκευής. Στα μέσα της δεκαετίας του ’90 μετακόμισαν στη Μαλαισία.
Το όνομα Bufori προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων «Beautiful, Unique, Fantastic, Original, Romantic, Irresistible» και εκφράζει πλήρως τη φιλοσοφία της μάρκας.
Καλά όλα τα παραπάνω, αλλά ποιος θα δώσει 450 χιλιάρικα;
Το κάρμπον-κέβλαρ μονοκόκ πλαίσιο έχει εξελιχθεί ενδοεταιρικά, ενώ το αμάξωμα φαίνεται να δανείζεται στοιχεία από Mazda RX-7, με φτερά από Porsche και μπροστινά φώτα από Fisker. Τα δε πίσω φώτα ίσως θυμίζουν και κάτι από Ferrari 456. Πάντως, δίχως άλλο πρόκειται για ένα κομψό GT.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Nilu27, με ατμοσφαιρικό V12 1.070 ίππων από τη Νέα Ζηλανδία
Το βάρος έχει περιοριστεί στα 1.550 kg, οπότε οι 810 ίπποι, τα 973 Nm του κομπρεσοράτου V8 των 6,4 lt και η τετρακίνηση θα πρέπει να προσφέρουν μια έντονη οδηγική εμπειρία.
Η μετάδοση γίνεται από 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν εξαρτήματα της Brembo. Η μαλαισιανή αυτοκινητοβιομηχανία ανακοινώνει ότι το CS8 μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 330 km/h.
«Το Bufori CS8 επαναπροσδιορίζει την ουσία ενός Ultra High Performance Grand Tourer, έναν τολμηρό συνδυασμό χειροποίητης πολυτέλειας, προηγμένης μηχανικής και συναρπαστικής απόδοσης», δηλώνει η εταιρεία.
Αν πάντως τα χρήματα σου φαίνονται πολλά, αναμένονται τρεις φθηνότερες, αλλά και πιο αδύναμες εκδόσεις: Με υπερτροφοδοτούμενο V6 3,6 lt 455 ίππων, τον ίδιο σε ατμοσφαιρικό με 320 και έναν twin-turbo 6κύλινδρο σε σειρά 3,0 lt με 550 ίππους.
Κάθε CS8 κατασκευάζεται στο χέρι και χρειάζονται περίπου 9.000 ώρες για να ολοκληρωθεί, ενώ οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από μια σχεδόν απεριόριστη γκάμα χρωμάτων βαφής και υλικών διακόσμησης. Οπότε τα $520.000 (€443.500) αποτελούν την αρχική τιμή, πριν τα έξτρα.
Προς το παρόν είναι διαθέσιμο μόνο στη Μαλαισία. Λογικά αν υπάρξει ενδιαφέρον, θα εξαχθεί και στις αγορές της Ευρώπης ή των ΗΠΑ. Λέμε τώρα...