node/32025

MotoGP Τσεχίας: Ο Dovi νικητής μιας τριπλής μάχης

Ο Andrea Dovizioso κέρδισε μια εντυπωσιακή μάχη με τους Lorenzo και Marquez, στο τέλος ενός πολύ θεαματικού αγώνα.

Ο Dovizioso έκανε έναν τυπικά αλάνθαστο αγώνα στο Brno, αποκρούοντας με μαεστρία επιθέσεις από τον Marc Marquez και τον Jorge Lorenzo.

O Ιταλός της Ducati ήταν επικεφαλής για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα των 21 γύρων, που πήρε φωτιά στο τέλος αφού οι πρωτοπόροι φύλαγαν για μεγάλο διάστημα τα λάστιχά τους.

Στην εκκίνηση, ο Valentino Rossi πετάχτηκε μπροστά από τη 2η θέση του grid και μπήκε επικεφαλής στην πρώτη στροφή, αλλά πριν τελειώσει ο πρώτος γύρος ο Dovizioso είχε περάσει στην πρώτη θέση όπου έμεινε μέχρι τον 8ο γύρο.

Καθώς είχε σχηματιστεί στην κορυφή ένα γκρουπ 11 αναβατών, ο Rossi βρήκε την ευκαιρία να ξαναπεράσει επικεφαλής στην κατηφορική δεξιά Κ5, αλλά έμεινε μπροστά μόνο για τρεις γύρους πριν τον ξαναπεράσει ο Dovizioso στην Κ1. 

Δύο στροφές αργότερα ο Marquez πέρασε κι αυτός τον Rossi, και στον επόμενο γύρο τον ακολούθησε ο Cal Crutchlow με τη Honda της LCR.

Τότε ήταν που ο Lorenzo ξεκίνησε την επίθεσή του, περνώντας τον Rossi στον 13ο γύρο. Τρεις γύρους αργότερα πέρασε και τον Crutchlow για να επιτεθεί στους Marquez και Dovizioso.

Στον 18ο γύρο, ο Lorenzo βρήκε τον τρόπο να περάσει τον Marquez με μια θαρραλέα κίνηση στην ανηφορική αριστερή Κ13 και επιχείρησε να περάσει με μιας και τον Dovizioso στην είσοδο της K14. Τα κατάφερε για μια στιγμή, αλλά ο Dovi είχε καλύτερη γραμμή και ξαναπέρασε μπροστά.

Μια ακόμη αποτυχημένη προσπάθεια στις Κ3-Κ4 του τελευταίου γύρου, σε συνδυασμό με τις μονομαχίες του Lorenzo με τον Marquez, έδωσαν στον Dovizioso τη μικρή ανάσα που χρειαζόταν για να πάρει την πρώτη του νίκη φέτος μετά το Κατάρ, και τη 10η της καριέρας του στην κορυφαία κατηγορία – στον 100ό του αγώνα με την Ducati.
 
Οι Lorenzo και Marquez άλλαζαν θέσεις στον τελευταίο γύρο μέχρι που ο πρώτος πήρε το επάνω χέρι, αλλά πολύ αργά για να απειλήσει τον Dovi, τερματίζοντας 0,178” πίσω του για να εξασφαλίσει πάντως ένα θριαμβευτικό «1-2» για την Ducati

Δύο δευτερόλεπτα πίσω από τους πρώτους, ο Rossi έκλεψε την 4η θέση από τον Crutchlow στις τελευταίες στροφές, ενώ ο Danilo Petrucci συμπλήρωσε την πρώτη εξάδα, τερματίζοντας ένα δευτερόλεπτο πιο πίσω με την Pramac Ducati.

Οι Johann Zarco (Tech3 Yamaha), Dani Pedrosa (Honda), Alvaro Bautista (Nieto Ducati) και Andrea Iannone (Suzuki) συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, με τον Bautista να κάνει τον ταχύτερο γύρο μέχρι που του τον πήρε ο Lorenzo στο τέλος του αγώνα.

Ο Alex Rins ήταν 8ος με τη δεύτερη Suzuki, αλλά στο τέλος έπεσε στην 11η θέση, εκτός βαθμολογούμενης ζώνης, στην οποία τερμάτισαν οι Jack Miller (Pramac Ducati), Franco Morbidelli (Marc VDS Honda), Hafizh Syahrin (Yamaha Tech3) και Aleix Espargaro (Aprilia).

To εφιαλτικό τριήμερο για τον Maverick Viñales επισφραγίστηκε με μια ομαδική πτώση του Ισπανού της Yamaha στον πρώτο γύρο, μαζί με τους Stefan Bradl (Honda) και Bradley Smith (KTM).

Πτώση είχε και ο Scott Redding με τη δεύτερη Aprilia, ενώ η καλή προσπάθεια του Tito Rabat (Avintia Ducati) κατέληξε σε εγκατάλειψη από μηχανική βλάβη.

Στο πρωτάθλημα, ο Marquez αύξησε τη διαφορά του από τον Rossi στους 49 βαθμούς (σχεδόν δύο νίκες), ενώ ο Dovizioso ανέβηκε 3ος περνώντας τον Viñales.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ MOTOGP ΤΣΕΧΙΑΣ ΣΤΟ BRNO

Θ.

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΟΜΑΔΑ

ΜΟΤ/ΤΑ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Andrea Dovizioso

Ducati

Ducati

41m07.728s

2

Jorge Lorenzo

Ducati

Ducati

0.178s

3

Marc Marquez

Honda

Honda

0.368s

4

Valentino Rossi

Yamaha

Yamaha

2.902s

5

Cal Crutchlow

LCR Honda

Honda

2.958s

6

Danilo Petrucci

Pramac Ducati

Ducati

3.768s

7

Johann Zarco

Tech3 Yamaha

Yamaha

6.159s

8

Dani Pedrosa

Honda

Honda

7.479s

9

Alvaro Bautista

Aspar Ducati

Ducati

7.575s

10

Andrea Iannone

Suzuki

Suzuki

8.326s

11

Alex Rins

Suzuki

Suzuki

8.653s

12

Jack Miller

Pramac Ducati

Ducati

16.549s

13

Franco Morbidelli

MVDS Honda

Honda

19.603s

14

Hafizh Syahrin

Tech3 Yamaha

Yamaha

21.381s

15

Aleix Espargaro

Aprilia

Aprilia

23.159s

16

Thomas Luthi

MVDS Honda

Honda

27.673s

17

Takaaki Nakagami

LCR Honda

Honda

28.311s

18

Karel Abraham

Aspar Ducati

Ducati

41.172s

19

Sylvain Guintoli

Suzuki

Suzuki

42.411s

20

Xavier Simeon

Avintia Ducati

Ducati

50.941s

-

Tito Rabat

Avintia Ducati

Ducati

Εγκατ.

-

Scott Redding

Aprilia

Aprilia

Πτώση

-

Bradley Smith

KTM

KTM

Πτώση

-

Stefan Bradl

Honda

Honda

Πτώση

-

Pol Espargaro

KTM

KTM

Δεν εκκίν.

-

Maverick Viñales

Yamaha

Yamaha

Πτώση

H ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΤΩΝ

Θ.

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΒΑΘ.

1

Marc Marquez

181

2

Valentino Rossi

132

3

Andrea Dovizioso

113

4

Maverick Viñales

109

5

Jorge Lorenzo

105

6

Johann Zarco

97

7

Danilo Petrucci

94

8

Cal Crutchlow

90

9

Andrea Iannone

81

10

Jack Miller

61

11

Alex Rins

58

12

Dani Pedrosa

57

13

Alvaro Bautista

51

14

Pol Espargaro

32

15

Tito Rabat

30

16

Hafizh Syahrin

24

17

Franco Morbidelli

22

18

Aleix Espargaro

17

19

Bradley Smith

13

20

Scott Redding

12

21

Takaaki Nakagami

10

22

Mika Kallio

6

23

Karel Abraham

4

24

Thomas Luthi

0

25

Stefan Bradl

0

26

Xavier Simeon

0

27

Sylvain Guintoli

0

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Θ.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ

ΒΑΘ.

1

Honda

216

2

Ducati

183

3

Yamaha

173

4

Suzuki

110

5

KTM

39

6

Aprilia

27

node/39957

37ο Ράλλυ Φθιώτιδος: Νίκησαν και τον καιρό οι Παπαδημητρίου-Πολυζώης

Οι Ι. Παπαδημητρίου-Γ. Πολυζώης με Skoda Fabia R5, κέρδισαν και τις τρεις ειδικές του αγώνα, σε δύσκολες και μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

37ο Ράλλυ Φθιώτιδος: Νίκησαν και τον καιρό οι Παπαδημητρίου-Πολυζώης

Με το 37ο Ράλλυ Φθιώτιδος να περιλαμβάνει τελικά μόνο την Ειδική Διαδρομή Δίβρη, λόγω των πρωτόγνωρων καιρικών συνθηκών που έθεσαν εκτός αγώνα την Ε.Δ. Μοσχοκαρυά, τα 39 πληρώματα που έλαβαν εκκίνηση είχαν να αντιμετωπίσουν και την σπαζοκεφαλιά της σωστής επιλογής σωστών ελαστικών.

Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Γεώργιος Πολυζώης με Skoda Fabia R5, δεν άφησαν κανένα περιθώριο στους αντιπάλους τους, κερδίζοντας όλες τις ειδικές διαδρομές αυξάνοντας την διαφορά τους στο πρωτάθλημα από τους έτερους διεκδικητές του. Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν οι περσινοί πρωταθλητές Γεώργιος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου με Skoda Fabia R5, οι οποίοι παρά τις ατυχίες με τα κλαταρισμένα ελαστικά κατά την διάρκεια του αγώνα που αντιμετώπισαν, σημείωσαν το πρώτο θετικό αποτέλεσμα για τους ίδιους την φετινή χρονιά. Το βάθρο στην γενική κατάταξη συμπλήρωσαν οι συνεχώς βελτιωμένοι Γεώργιος Ζυμαρίδης-Κωνσταντίνος Σούκουλης με ακόμη ένα Skoda Fabia R5, οι οποίοι πέτυχαν ανταγωνιστικούς χρόνους παρά την ελάχιστη εμπειρία τους σε τέτοιου είδους συνθήκες.

Στην τέταρτη θέση γενικής και στην πρώτη θέση στην κατηγορία Ν, που προσμετρά φέτος σε ξεχωριστή κατηγορία στο πρωτάθλημα, τερμάτισαν οι Παναγιώτης Ρουστέμης-Κωνσταντίνος Νικολόπουλος με Mitsubishi Lancer EVO X. Το πλήρωμα εντυπωσίασε για ακόμη μια φορά με τους χρόνους που πραγματοποίησε παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν και αύξησαν το προβάδισμα τους για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης βρέθηκαν οι Ευθύμιος Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας με Ford Fiesta R5, οι οποίοι βελτίωσαν τους χρόνους τους και πραγματοποίησαν χρήσιμα αγωνιστικά χιλιόμετρα με το καινούργιο τους αυτοκίνητο.

Στην έκτη θέση βρέθηκε το βέλγικο πλήρωμα των Sebastien Bedoret-Thomas Walbrecq Skoda Fabia R5. Στην πρώτη τους επαφή με τις  χωμάτινες επιφάνειες της χώρας μας, εντυπωσίασαν με την σταθερότητα και την ωριμότητα της οδήγησης τους, αφήνοντας υποσχέσεις για το μέλλον. Οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Ηλίας Παναγιωτούνης με Mitsubishi Lancer EVO IX, κατέλαβαν την έβδομη θέση και την δεύτερη θέση της κατηγορίας Ν, στην επανεμφάνιση τους στους Ελληνικούς αγώνες. Οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με Skoda Fabia R5, ταλαιπωρήθηκαν από κλατάρισμα ελαστικού, πέφτοντας στην όγδοη θέση μη μπορώντας να διεκδκήσουν κάτι καλύτερο. Την ένατη θέση κατέλαβαν οι "IAIN'-Μιχάλης Φράγκου, οι οποίοι ήταν και τρίτοι στην κατηγορία Ν, με τους Στέφανο Θεοχαρόπουλο-Γεώργιο Κότσαλη με Mitsubishi Lancer EVO IX, να συμπληρώνουν την δεκάδα, στην πρώτη τους συμμετοχή σε αγώνα για φέτος.

Για την δικίνητη κατηγορία της F2, οι "BACKO"-Άρης Ιαβέρης με Ford Fiesta 1.6, συνέχισαν τα νικητήρια αποτελέσματα τους, κερδίζοντας και τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος. Οδήγησαν με στρατηγική αποφεύγοντας λάθη που έκαναν οι υπόλοιποι διεκδικητές της κατηγορίας και ήταν αυτοί που πανηγύρισαν στο τέλος. Πίσω τους και πάλι οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας-Γεώργιος Βασιλάκης με Ford Fiesta ST, οι οποίοι σημείωσαν ταχύτατους χρόνος δείχνοντας τις αρετές του αυτοκινήτου. Το βάθρο συμπλήρωσε το πλήρωμα από την Λαμία, Αθανάσιος  Τσάκαλος- Σπυρίδων Τσέλιος με Toyota Yaris 3Door (NCP10). Οι τελευταίοι με την άριστη γνώση των ειδικών διαδρομών σε συνδυασμό με την ταχύτητα τους πέτυχαν το εντυπωσιακό αυτό αποτέλεσμα.

Για την κατηγορία των 4x4, οι Ευάγγελος Μπερσής-Παναγιώτης Κάλφας, με το θηριώδες Toyota Hilux, εντυπωσίασαν με τα περάσματα και τους πολύ γρήγορους χρόνους που σημείωσαν.

Fabia R5

Το 37ο Ράλλυ Φθιώτιδος, στάθηκε άτυχο για κάποια από τα πληρώματα που έλαβαν μέρος στον αγώνα. Από τα 39 πληρώματα που εκκίνησαν, 27 κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό. Στην πρώτη ειδική διαδρομή "Δίβρη Ι", οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος-Δημήτρης Νίκου με Mitsubishi Lancer EVO IX, είχαν έξοδο, με τους Βασίλειο Ντέρμα-Ελένη Παρασκευοπούλου με Opel Ascona 200 να τίθενται εκτός αγώνα από μηχανική βλάβη. Οι Φοίβος Νικολάου-Σάββας Ζάκου με Mitsubishi Lancer EVO IX, τέθηκαν εκτός μάχης από μηχανική βλάβη στην ειδική διαδρομή "Δίβρη ΙΙΙ". Ομοίως και οι Γεώργιος Κυρίτσης-Κωνσταντίνος Γώγος με Subaru Impreza 555, που αντιμετωπίζει μηχανικά προβλήματα καθόλη την διάρκεια της ημέρας. Οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Αλέξανδρος Αντωνίου με Ford Escort RS200, και Δημήτριος Κούγιας-Βασίλειος Κούγιας με Peugeot 206 RC, αντιμετώπισαν και αυτοί μηχανικά προβλήματα στην ίδια ειδική διαδρομή.

Οι "PAZONEN"-Απόστολος Κοτρώνης με Toyota Yaris 3Door (NCP10), και οι Θεόδωρος Τσάκαλος-Γεώργιος Ντότσικας με Toyota Yaris 3Door (NCP10), στην ειδική διαδρομή "Δίβρη ΙΙΙ", αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα ενώ ήταν στις πρώτες θέσεις της F2 και τέθηκαν εκτός αγώνα. Οι Νικόλαος Μοσχόπουλος-Ειρήνη Κόγια Γραμματκού με Toyota Yaris 3Door (NCP10), και οι Λάμπρος Κωτσαδάμ-Ηρακλής Ζήκας με Toyota Starlet 3Door EP91, δεν κατάφεραν στην ίδια ειδική διαδρομή να αποφύγουν τα μηχανικά προβλήματα και εγκατέλειψαν.

Δηλώσεις Πρωταγωνιστών

Ιωάννης Παπαδημητρίου-Γεώργιος Πολυζώης - Skoda Fabia R5
" Είμαστε χαρούμενοι για το αποτέλεσμα που σημειώσαμε στις πολύ δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες του αγώνα. Εμείς προσπαθήσαμε να αποφύγουμε τα λάθη καθώς το παραμικρό λάθος μπορούσε να κοστίσει και να μας θέσει εκτός αγώνα. Οδηγήσαμε συνετά και πιέσαμε σε σημεία που έπρεπε. Θέλω να δώσω ένα μεγάλο μπράβο στην Οργανωτική Επιτροπή που σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες πραγματοποίησε με επιτυχία τον αγώνα."

Γεώργιος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου - Skoda Fabia R5
" Για εμάς ήταν ένας δύσκολος αγώνας καθώς είχαμε κλαταρισμένα ελαστικά στην πρώτη και δεύτερη ειδική διαδρομή. Δεν μπορέσαμε να κινηθούμε στον ρυθμό του Γιάννη(Παπαδημητρίου), αλλά είμαστε χαρούμενοι για το αποτέλεσμα. Το σημαντικό είναι ότι τερματίσαμε σε έναν τόσο απαιτητικό αγώνα."

Γεώργιος Ζυμαρίδης-Κωνσταντίνος Σούκουλης - Skoda Fabia R5
" Ακόμη ένα θετικό αποτέλεσμα για εμάς παρά την μικρή εμπειρία μας σε αυτές τις συνθήκες. Στην τελευταία ειδική διαδρομή κάναμε ένα λάθος και χάσαμε πολύτιμο χρόνο και στην συνέχεια αρκεστήκαμε στην τρίτη θέση. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτό και θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε στους επόμενους αγώνες."

Κατηγορία Ν
Παναγιώτης Ρουστέμης-Κωνσταντίνος Νικολόπουλος - Mitsubishi Lancer EVO X
" Δύσκολος και απαιτητικός αγώνας για όλους, εμείς κινηθήκαμε αρκετά γρήγορα και μπορέσαμε να τερματίσουμε αρκετά ψηλά στην γενική κατάταξη. Το σημαντικότερο είναι πως καταφέραμε και αυξήσαμε την διαφορά στο πρωτάθλημα της κατηγορίας Ν. Υπάρχουν ακόμη κάποιοι αγώνες, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο."

Κατηγορία F2
"BACKO"-Άρης Ιαβέρης - Ford Fiesta 1.6
" Είμαστε τρομερά χαρούμενοι καθώς δεν περιμέναμε ότι θα βρισκόμασταν σε αυτήν την θέση μετά το τέλος του αγώνα. Προσπαθήσαμε να αποφύγουμε τα λάθη και κινηθούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Τελικά αυτό απέδωσε και βρεθήκαμε στην πρώτη θέση. Είναι ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα για εμάς."

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Α.Λ.Α.Λ.]

node/39955

Toyota Gazoo Racing: Τρίτη συνεχόμενη νίκη στο Le Mans [video]

Η Toyota κυριάρχησε στην κατηγορία LMP1 συνεχίζοντας τη δυναστεία που ξεκίνησε το 2018.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota Gazoo Racing: Τρίτη συνεχόμενη νίκη στο Le Mans [video]

H Toyota Gazoo Racing κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans για τρίτη συνεχόμενη χρονιά επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της στους αγώνες αντοχής.

Το Toyota TS050 Hybrid #8 είδε πρώτο την καρέ σημαία, με οδηγούς τους Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley. Η ίδια ομάδα με τον Fernando Alonso στη θέση του Brendon Hartley είχε κερδίσει και τις δύο προηγούμενες χρονιές, ενώ το νέο μέλος της είχε κερδίσει με την Porsche το 2017.

Στη δεύτερη θέση γενικής κατάταξης και της κατηγορίας LMP1 ήρθε το αυτοκίνητο #1 της ομάδας Rebelion που οδηγούσαν οι Gustavo Menezes και Bruno Senna. Πίσω του είχαμε ακόμα ένα Toyota #7 το οποίο είχε την pole position και προηγούνταν για μεγάλο μέρος του αγώνα μέχρι να εμφανίσει πρόβλημα στον κινητήρα το οποίο του κόστισε πολύτιμο χρόνο στα πιτ. Στην τέταρτη θέση ακολουθούσε το έταιρο Rebellion #3.

Στην κατηγορία LMP2 την πρώτη θέση μετά από δυνατή μάχη κατέκτησε το Oreca #22 με οδηγούς τους Paul di Resta, Filipe Albuquerque και Phil Hanson που ξεκίνησε από την pole position.

Aston Martin Le Mans

Τέλος, στην κατηγορία GTE Pro η Aston Martin κυριάρχησε της Ferrari. Την πρώτη θέση στην κατηγορία και την 20η θέση γενικής κατέκτησε η Aston Martin Vantage AMR #97 με οδηγούς τους Alex Lynn, Maxime Martin και Harry Tincknell. Δεύτερη ήρθε η Ferrari 488 GTE EVO #51 των James Calado, Alessandro Pier Guidi και Daniel Serra ενώ στην τρίτη θέση είχαμε μια ακόμη Aston Martin #95 των Marco Sorensen, Nicki Thiim και Richard Westbrook.

Το φετινό Le Mans ήταν διαφορετικό από τα άλλα καθώς λόγω κορονοιού δεν είχε θεατές (ενδεικτικά τον αγώνα του 2019 παρακολούθησαν από κοντά 252.500 θεατές) ενώ πραγματοποιήθηκε Σεπτέμβριο αντί για Ιούνιο.