node/35828

MotoGP Ολλανδίας: Ο Viñales νικά τον Marquez

O Maverick Viñales πήρε την πρώτη φετινή νίκη για τον ίδιο και τη Yamaha, μετά από μάχη με τους Marquez και Quartararo στο Dutch TT του Assen.

Στην εκκίνηση τα πράγματα έδειχναν εντελώς διαφορετικά, με τις δύο Suzuki, των Alex Rins και Joan Mir, να παίρνουν κεφάλι. Όμως ο Rins έπεσε στη Στροφή 9 του τρίτου γύρου.

Λίγο αργότερα, ο Mir έκανε ένα λάθος και επικεφαλής πέρασε ο Fabio Quartararo, με πίσω του τους Viñales και Marquez. Ο Viñales άνοιξε όμως την τροχιά του, ο Marquez ανέβηκε 2ος και άρχισε να πιέζει τον Quartararo.

O νεαρός Γάλλος της Petronas-Yamaha δυσκολευόταν φανερά με τη μοτοσικλέτα του που είχε σοβαρές ταλαντώσεις στην ευθεία. Έτσι ο Marquez κατάφερε να τον περάσει στη Στροφή 6. Όμως ο Ισπανός έκανε ένα λάθος στη Στροφή 1 του επόμενου γύρου, επιτρέποντας έτσι στον Quartararo να ξαναπάρει τα ηνία του αγώνα.

Quartararo και Marquez Assen

Μέχρι τότε, ο Viñales ήταν πίσω από τον Marquez και τελικά κατάφερε να τον περάσει στο τελευταίο εσάκι, λίγο μετά το λάθος του αναβάτη της Honda. Στη συνέχεια ο Viñales εκμεταλλεύτηκε άλλη μια ταλάντωση της Yamaha-Petronas για να πάρει εύκολα την πρώτη θέση. Ο Quartararo, που υπέφερε από πόνους στο εγχειρισμένο χέρι του που τον έκαναν να πιστεύει ότι δεν θα τερμάτιζε, σύντομα έχασε και τη 2η θέση από τον Marquez, καθώς δεν μπορούσε πλέον να ακολουθήσει το ρυθμό των δύο πρώτων.

Ένα δεύτερο λάθος του Viñales επέτρεψε στον Marquez να ξαναπεράσει πρώτος, αλλά η πρωτοπορία του δεν κράτησε πολύ καθώς ο Viñales τον προσπέρασε εντυπωσιακά στη γρήγορη δεξιά Κ13. Στη συνέχεια ο αναβάτης της Yamaha αύξησε σταδιακά τη διαφορά του ένα δευτερόλεπτο, με αποτέλεσμα ο Marquez να εγκαταλείψει την προσπάθεια και να συμβιβαστεί με τη 2η θέση.

Ο Viñales τερμάτισε 4,8” μπροστά, παίρνοντας την πρώτη νίκη για τον ίδιο και τη Yamaha από το περσινό GP Αυστραλίας, στο Phillip Island.
O Marquez, με τη 2η θέση του, αύξησε τη διαφορά του στο πρωτάθλημα στους 44 βαθμούς από τον Andrea Dovizioso. O Quartararo έμεινε τελικά 9,7” πίσω, αλλά ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Για την 4η θέση έγινε μάχη ανάμεσα στις Ducati του Dovizioso και του Petrucci, και στη Suzuki του Mir. Νικητής βγήκε τελικά ο Dovi, ενώ ο Franco Morbidelli (Yamaha-Petronas) έκλεψε την 5η θέση από τον Petrucci στον τελευταίο γύρο.

Ο Mir έχασε ρυθμό στους τελευταίους γύρους κι έπεσε πίσω κι από τον Cal Crutchlow (LCR Honda), τερματίζοντας 8ος.

Ένατος τερμάτισε ο Jack Miller (Pramac Ducati), με τον Andrea Iannone να παίρνει για πρώτη φορά μια θέση στην πρώτη δεκάδα με την Aprilia.

O Pol Espargaro ήταν η πρώτη ΚΤΜ στην 11η θέση, αλλά αφού ο Johann Zarco, που ήταν 10ος στην αρχή του αγώνα, εγκατέλειψε στα pits.

Ο Valentino Rossi, που ξεκίνησε τον αγώνα από τη 14η θέση, είχε γρήγορα μια σύγκρουση με τον Takaaki Nakagami (LCR Honda) από την οποία ο Ιάπωνας βγήκε σχετικά αλώβητος, αλλά εγκατέλειψαν και οι δύο. Πτώση είχε, τέλος, και ο Karel Abraham με την Avintia Ducati.

TA ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ MOTOGP DUTCH TT ΣTO ASSEN

Θ.

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΟΜΑΔΑ

ΜΟΤ/ΤΑ

ΓΥΡΟΙ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ

1

Maverick Vinales

Yamaha

Yamaha

26

40m55.415s

-

2

Marc Marquez

Honda

Honda

26

41m00.269s

4.854s

3

Fabio Quartararo

Petronas Yamaha

Yamaha

26

41m05.153s

9.738s

4

Andrea Dovizioso

Ducati

Ducati

26

41m09.562s

14.147s

5

Franco Morbidelli

Petronas Yamaha

Yamaha

26

41m09.882s

14.467s

6

Danilo Petrucci

Ducati

Ducati

26

41m10.209s

14.794s

7

Cal Crutchlow

LCR Honda

Honda

26

41m13.776s

18.361s

8

Joan Mir

Suzuki

Suzuki

26

41m19.683s

24.268s

9

Jack Miller

Pramac Ducati

Ducati

26

41m21.911s

26.496s

10

Andrea Iannone

Aprilia

Aprilia

26

41m22.412s

26.997s

11

Pol Espargaro

KTM

KTM

26

41m24.147s

28.732s

12

Aleix Espargaro

Aprilia

Aprilia

26

41m29.510s

34.095s

13

Miguel Oliveira

Tech3 KTM

KTM

26

41m29.596s

34.181s

14

Francesco Bagnaia

Pramac Ducati

Ducati

26

41m29.664s

34.249s

15

Hafizh Syahrin

Tech3 KTM

KTM

26

41m29.909s

34.494s

16

Tito Rabat

Avintia Ducati

Ducati

26

41m43.772s

48.357s

17

Karel Abraham

Avintia Ducati

Ducati

25

41m39.924s

1 γύρος

-

Johann Zarco

KTM

KTM

16

25m53.816s

Εγκατέλειψε

-

Takaaki Nakagami

LCR Honda

Honda

4

6m26.973s

Σύγκρουση

-

Valentino Rossi

Yamaha

Yamaha

4

6m27.026s

Σύγκρουση

-

Alex Rins

Suzuki

Suzuki

2

3m14.410s

Πτώση

-

Jorge Lorenzo

Honda

Honda

0

-

Αποσύρθηκε

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.