node/31455

MotoGP Καταλονίας: Πρώτη pole του Lorenzo με την Ducati

Μετά την πρώτη του νίκη με την ιταλική φίρμα, στο Mugello, o Ισπανός πήρε και την πρώτη του «κόκκινη» pole position.

Ο Jorge Lorenzo νίκησε τελικά τον Marc Marquez με διαφορά 0,066” μετά από μάχη τη δεύτερη περίοδο των κατατακτηρίων.

Ο Marquez, για πρώτη φορά από το 2015, είχε χάσει την αυτόματη πρόκριση στην Q2, λόγω πτώσης στις ελεύθερες δοκιμές P3. Όμως δεν έδειξε να αγχώνεται καθόλου. Ήταν πρώτος με διαφορά μετά τις πρώτες προσπάθειες στην Q1 και στη συνέχεια βελτίωνε συνεχώς την επίδοσή του ώστε να μην απειληθεί από κανένα.

Στην Q2, o Lorenzo ήταν αρχικά πρώτος, πριν ο Marquez γράψει ένα 1 38” 886 –τον καλύτερο χρόνο του διημέρου μέχρι τότε– εκμεταλλευόμενος και το slipstream του Johann Zarco. O Marquez ήταν τότε σχεδόν 4 δέκατα μπροστά από τους υπόλοιπους.
Ο Andrea Dovizioso τον πλησίασε στα 0,037” στην τελική του προσπάθεια, αλλά ο Marquez απάντησε αμέσως σημειώνοντας ένα 1’ 38” 746. 

Όμως ο Lorenzo, που έδειχνε θυμωμένος αφού μπήκε στα pits για να αλλάξει μοτοσικλέτα, ήταν ακόμα πιο γρήγορος, κερδίζοντας χρόνο στον τελευταίο τομέα χρονομέτρησης για να πάρει την pole με 1’ 38”680.

O Lorenzo είχε χρόνο και για μια επιπλέον προσπάθεια, αλλά δεν βελτίωσε την επίδοσή του κι έμεινε εκτεθειμένος απέναντι στους Dovizioso και Marquez. Η καρό σημαία είχε πέσει κι ο Dovi ήταν μπροστά μετά τους δύο πρώτους τομείς, όμως συνάντησε στην πίστα τον Viñales και δεν μπόρεσε να βελτιώσει. Την ίδια τύχη είχε κι ο Marquez, που ήταν μόνο ένα δέκατο πίσω μπαίνοντας στον τελευταίο τομέα, αλλά τον έκοψε ο Danilo Petrucci.
 
Οι Marquez και Dovizioso συμπλήρωσαν λοιπόν την πρώτη σειρά εκκίνησης. Από τη δεύτερη θα ξεκινήσει ο Maverick Viñales με την πιο γρήγορη από τις Yamaha. Ο Ισπανός ήταν μόλις 0,003” μπροστά από τον Andrea Iannone – του οποίου ο team-mate στη Suzuki, o Alex Rins, ήταν μόλις 15ος.

Ο Petrucci –που σταμάτησε δίπλα στον Marquez για να ζητήσει συγνώμη– συμπληρώνει τη δεύτερη σειρά, μπροστά από τον Valentino Rossi, που παράτησε την τελευταία του προσπάθεια μετά από ένα μεγάλο γλίστρημα.

Ο Zarco θα ξεκινήσει από την 8η θέση, με τον Tito Rabat (Avintia Ducati) 9o και τον Cal Crutchlow μόλις 10ο με την εργοστασιακών προδιαγραφών Honda, αφού έπεσε στη γρήγορη δεξιά Κ13.

Ο team-mate του Marquez, o Dani Pedrosa, ήταν μόλις 11ος, μπροστά από τον «ρούκι» της LCR Honda, Takaaki Nakagami. Ο Ιάπωνας προκρίθηκε για πρώτη φορά στην Q2, αποκλείοντας τον Jack Miller (Pramac Ducati) καθώς έκανε το 2ο χρόνο στην Q1.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ MOTOGP ΤΗΣ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗΣ

Θ.

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΟΜΑΔΑ

ΜΟΤ/ΤΑ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ.

1

Jorge Lorenzo

Ducati

Ducati

1m38.680s

-

2

Marc Marquez

Honda

Honda

1m38.746s

0.066s

3

Andrea Dovizioso

Ducati

Ducati

1m38.923s

0.243s

4

Maverick Viñales

Yamaha

Yamaha

1m39.145s

0.465s

5

Andrea Iannone

Suzuki

Suzuki

1m39.148s

0.468s

6

Danilo Petrucci

Pramac Ducati

Ducati

1m39.178s

0.498s

7

Valentino Rossi

Yamaha

Yamaha

1m39.266s

0.586s

8

Johann Zarco

Tech3 Yamaha

Yamaha

1m39.331s

0.651s

9

Tito Rabat

Avintia Ducati

Ducati

1m39.504s

0.824s

10

Cal Crutchlow

LCR Honda

Honda

1m39.556s

0.876s

11

Dani Pedrosa

Honda

Honda

1m39.695s

1.015s

12

Takaaki Nakagami

LCR Honda

Honda

1m39.888s

1.208s

13

Jack Miller

Pramac Ducati

Ducati

1m39.732s

1.052s

14

Hafizh Syahrin

Tech3 Yamaha

Yamaha

1m39.879s

1.199s

15

Alex Rins

Suzuki

Suzuki

1m39.918s

1.238s

16

Aleix Espargaro

Aprilia

Aprilia

1m40.010s

1.330s

17

Bradley Smith

KTM

KTM

1m40.019s

1.339s

18

Franco Morbidelli

MVDS Honda

Honda

1m40.058s

1.378s

19

Pol Espargaro

KTM

KTM

1m40.178s

1.498s

20

Scott Redding

Aprilia

Aprilia

1m40.300s

1.620s

21

Karel Abraham

Aspar Ducati

Ducati

1m40.449s

1.769s

22

Alvaro Bautista

Aspar Ducati

Ducati

1m40.524s

1.844s

23

Mika Kallio

KTM

KTM

1m40.572s

1.892s

24

Thomas Luthi

MVDS Honda

Honda

1m40.590s

1.910s

25

Sylvain Guintoli

Suzuki

Suzuki

1m40.834s

2.154s

26

Xavier Simeon

Avintia Ducati

Ducati

1m41.369s

2.689s

node/39951

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο της Peugeot θα κάνει ντεμπούτο στις πίστες το 2022.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Η Peugeot σε συνεργασία με την Total, δημοσίευσαν τα πρώτα σκίτσα και τεχνικά χαρακτηριστικά για το Le Mans Hypercar Project, ένα αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο που εξελίσσεται για συμετοχή σε αγώνες αντοχής και πιο συγκεκριμένα στη νεοσύστατη (και ομώνυμη) κατηγορία LMH.

Όπως δήλωσε ο Jean Philippe Imparato, CEO της Peugeot: «Το Le Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο για τον κόσμο της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει το νικητή του. Για εμάς, συμβολίζει 3 νίκες αλλά και άπειρο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα απίστευτο κλίμα ομαδικότητας με την Total, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια συνεργασίας.»

Σύμφωνα με την Peugeot, η κατηγορία πρωτοτύπων LMH επιλέχθηκε για την ελευθερία που δίνει σε επίπεδο αεροδυναμικής, επιτρέποντας την ενσωμάτωση της σχεδιαστική γλώσσας της Peugeot. 

Ο Matthias Hossann, υπεύθυνος σχεδιασμού της γαλλικής φήρμας δήλωσε: «Ο σχεδιασμός των αγωνιστικών οχημάτων δεν θα είναι απλά το αποτέλεσμα δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, κάτι που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα εξειδικευμένο και εμβληματικό προιόν, συνδυάζοντας μέγιστη απόδοση και εκφραστικότητα.»

«Τα σκίτσα που βλέπετε είναι τα προσχέδια που έχουν σκοπό να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα στοιχεία στα οποία θα επικεντρωθούμε. Η υπογραφή με τρεις "νυχιές" στα φώτα και η επιλογή χρωμάτων είναι σύμβολα που θα θέλαμε να ενσωματώσουμε στο υπεραυτοκίνητό μας.»

Peugeot Sport

Στην εξέλιξή συμμετέχει και το τμήμα Peugeot Sport που είναι υπεύθυνο για τα μοντέλα παραγωγής με το έμβλημα Peugeot Sport Engineered αρχής γενομένης από την αντίστοιχη έκδοση του 508.

Σύμφωνα με τον Olivier Jansonnie, τεχνικό διευθυντή του προγράμματος της Peugeot Sport στο WEC, το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο θα είναι είναι υβριδικό με συνδυαστική απόδοση 500 kW (680 PS) και τετρακίνηση - ένας ηλεκτροκινητήρας με 200 kW (272 PS) θα κινεί τον εμπρός άξονα. Το υβριδικό σύστημα καθιστά το Peugeot LMH βαρύτερο από ένα πρωτότυπο της κατηγορίας LMP1, ενώ οι διαστάσεις του θα είναι μεγαλύτερες με μήκος μεταξύ 4,65 m και 5 m και πλάτος μεταξύ 1,9 m και 2,0 m).

To Peugeot Le Mans Hypercar Project θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2022, αφού ολοκληρώσει ένα κύκλο από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, η βασική ιδέα όσον αφορά την αεροδυναμική και το υβριδικό σύστημα κίνησης, όπως και οι βάσεις για το σχεδιασμό έχουν τεθεί, όμως απαιτείται πολλή δουλειά ακόμη μέχρι το όχημα να είναι έτοιμο να βγει στις πίστες.

[Πηγή: Peugeot]

node/39926

NASCAR Euro Series: Εκκίνηση με νέα λάστιχα General Tire

Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR Whelen Euro Series ξεκίνησε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Ισπανία.

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

NASCAR Euro Series: Εκκίνηση με νέα λάστιχα General Tire

Οι δημοφιλείς αγώνες NASCAR Whelen Euro Series (NWES) ξεκίνησαν τη φετινή σεζόν τους, στις 12 & 13 Σεπτεμβρίου 2020, στη Vallelunga, της Ιταλίας.

Η General Tire ανέπτυξε τη συνεργασία της με τους αγώνες NWES το 2019, στο πλαίσιο μιας εξαετούς συμφωνίας, ως Επίσημος Συνεργάτης Ελαστικών, προσφέροντας στις ομάδες και στους πιλότους το πλεονέκτημα της σημαντικής της τεχνογνωσίας. Τα ελαστικά General Tire κατασκευάζονται στην Ιντιάνα των Η.Π.Α., όπου υπάρχει σημαντική παράδοση παραγωγής ελαστικών NASCAR,  από το 1988.

Η General Tire κατασκεύασε τα νέα slick ελαστικά, NWES GT, για τη νέα σεζόν των αγώνων NWES 2020. Το νέο προϊόν αναπτύχθηκε πάνω στις προδιαγραφές του ίδιου επιτυχημένου ελαστικού των αγώνων του 2019, σε διάσταση 300/700 R 15, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης στην οδήγηση και της ανθεκτικότητας στην πίστα. Το ελαστικό δοκιμάστηκε σε ποικίλες συνθήκες και διαδρομές, ώστε οι βελτιώσεις να ικανοποιούν πλήρως τις απαιτήσεις των αγώνων NWES 2020.

General Tire EuroNASCAR

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR: Πήραμε γεύση

Όπως και σε πολλά άλλα αθλήματα, οι αρχικοί γύροι της νέας σεζόν χρειάστηκε να ακυρωθούν εξαιτίας της πανδημίας. Έτσι, η Vallelunga θα είναι πρώτη στο καλεντάρι, ενώ θα ακολουθήσει το Zolder στο Βέλγιο (3 & 4 Οκτωβρίου), το Most στη Τσεχία (14 & 15 Νοεμβρίου) και η Valencia στην Ισπανία (3,4, 5 & 6 Δεκεμβρίου).

Ο Martin Heckers, επικεφαλής της General Tire Motorsport, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την πρώτη μας σεζόν στο NWES, μιας και τα ελαστικά μας απέδωσαν εξαιρετικά καλά, σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Η αφοσιωμένη ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού της General Tire αναπτύσσει και κατασκευάζει απρόσκοπτα τα νέα αγωνιστικά ελαστικά, έχοντας καταφέρει να ετοιμάσει τις απαραίτητες μονάδες για τη σεζόν NWES 2020. Το νέο ελαστικό NWES GT είναι μια βελτιωμένη έκδοση του περσινού μας μοντέλου, που κατασκευάστηκε, σύμφωνα και με τις  βελτιώσεις των αγωνιστικών αυτοκινήτων, λαμβάνοντας υπόψη τις γνώμες των οδηγών, από την εμπειρία της πρώτης σεζόν. Ανυπομονούμε για τη νέα αγωνιστική σεζόν, όταν τα ελαστικά μας θα μπουν στα σιρκουί του 2020, στην Ευρώπη!».

[Πηγή: Δελτίο Τύπου General Tires]

TAGS