node/31467

MotoGP Καταλονίας: Ο Lorenzo ξανά κυρίαρχος

Ο Jorge Lorenzo πήρε τη δεύτερη στη σειρά νίκη του με την Ducati, νικώντας τον Marc Marquez.

O Lorenzo ήταν επικεφαλής όλο τον αγώνα εκτός από τον πρώτο γύρο, ενώ οι τερματίσαντες ήταν μόλις 13.

Ο Ισπανός ισοβαθμεί τώρα με τον team-mate του στην Ducati, Andrea Dovizioso, που έπεσε, και είναι 49 βαθμούς πίσω από τον Marquez που αύξησε τη διαφορά του από τον δεύτερο στη βαθμολογία.

Ο Lorenzo αναμενόταν να κάνει την καλύτερη εκκίνηση από την pole position, όμως έχασε από τον Marquez και τον πέρασε κι ο Andrea Iannone στις πρώτες στροφές.

O Iannone στη συνέχεια επιτέθηκε στον Marquez στην κλειστή δεξιά Κ10. Του μπήκε από την εσωτερική, αλλά άνοιξε πολύ τη γραμμή του, με αποτέλεσμα ο Marquez να μείνει μπροστά και να ξαναπεράσει δεύτερος ο Lorenzo.

Στο επόμενο γύρο, ο Lorenzo κόλλησε πίσω από τον Marquez στην ευθεία, εκμεταλλευόμενος το slipstream της Honda και τη δύναμη της Ducati του για να περάσει επικεφαλής. Δεν κατάφερε όμως να ξεφύγει, όπως αναμενόταν, καθώς ο Marquez –o μελλοντικός team-mate του– έμεινε κολλημένος πίσω του.

Οι δυο τους είχαν ξεφύγει από όλους εκτός από τον Dovizioso, που κατάφερνε να διατηρείται σε σχετικά κοντινή απόσταση μέχρι που έχασε το μπροστινό της Ducati στη δεξιά Κ5 κι έπεσε στον 9ο από τους 24 γύρους του αγώνα.

Αφού έπεσε ο Dovi, o Marquez χαλάρωσε έχοντας το βλέμμα του στο πρωτάθλημα, με αποτέλεσμα ο Lorenzo να ξεφύγει με μια εντυπωσιακή σειρά γύρων στο χαμηλό 1’ 40”. Τελικά νίκησε με διαφορά 4,4”.

O Valentino Rossi τερμάτισε στην 3η θέση, για τέταρτη φορά φέτος, μετά από ένα μοναχικό αγώνα, αφού είχε ξεφύγει εύκολα από τους άλλους αλλά δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό των δύο πρώτων. Ο Ιταλός θρύλος είναι τώρα 2ος στη βαθμολογία, 27 βαθμούς πίσω από τον Marquez.

O Cal Crutchlow ανέβηκε από τη 10η στην 4η θέση με την LCR Honda, περνώντας μετά από μάχη τον εργοστασιακό αναβάτη της εταιρείας, Dani Pedrosa, σε ένα δύσκολο σημείο, στη δεξιά Κ4, στα μέσα του αγώνα.

Ο Maverick Viñales είχε πέσει πολύ πίσω μετά από μια τραγική εκκίνηση, αλλά ανέβηκε για να τερματίσει τελικά 6ος, πίσω από τον Pedrosa, αφού επικράτησε σε μια μονομαχία με τον Johann Zarco.

Όγδοος τερμάτισε ο Danilo Petrucci, ο μελλοντικός αντικαταστάτης του Lorenzo στην Ducati. O Ιταλός ήταν αρχικά 4ος, αλλά έπεσε σταδιακά πίσω, απογοητεύοντας τους οπαδούς του. Πίσω του τερμάτισε ο Alvaro Bautista και ο Iannone, που έδειχνε να μην μπορεί να κρατήσει τη Suzuki στην πίστα.
Οι Pol Espargaro, Scott Redding και Karel Abraham ήταν οι μόνοι από τους άλλους που κατάφεραν να τερματίσουν, ενώ ο Franco Morbidelli κατατάχτηκε 14ος αφού έπεσε, ξανακαβάλησε κι εγκατέλειψε στα pits.

Οι έκτακτες συμμετοχές των ΚΤΜ και Suzuki, Mika Kallio και Sylvain Guintoli, ήταν οι πρώτοι που εγκατέλειψαν από πτώση. Ακολούθησαν οι with Tom Luthi, Xavier Simeon, Aleix Espargaro και Hafizh Syahrin, που όλοι έπεσαν μόνοι τους. Ο Takaaki Nakagami έχασε το μπροστινό στην Κ5 κι έπεσε παρασέρνοντας τον Bradley Smith που πήγαινε καλά όντας μέχρι και 8ος σε κάποια φάση.

Οι Jack Miller και Alex Rins εγκατέλειψαν από μηχανικές βλάβες, ενώ η Avintia Ducati GP17 του Tito Rabat πήρε φωτιά στη μεγάλη ευθεία την ώρα ο Ισπανός ήταν μέσα στη δεκάδα.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ MOTOGP ΚΑΤΑΛΟΝΙΑΣ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ

Θ.

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΟΜΑΔΑ

ΜΟΤ/ΤΑ

ΓΥΡΟΙ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Jorge Lorenzo

Ducati

Ducati

24

40m13.566s

2

Marc Marquez

Honda

Honda

24

4.479s

3

Valentino Rossi

Yamaha

Yamaha

24

6.098s

4

Cal Crutchlow

LCR Honda

Honda

24

9.805s

5

Dani Pedrosa

Honda

Honda

24

10.640s

6

Maverick Viñales

Yamaha

Yamaha

24

10.798s

7

Johann Zarco

Tech3 Yamaha

Yamaha

24

13.432s

8

Danilo Petrucci

Pramac Ducati

Ducati

24

15.055s

9

Alvaro Bautista

Aspar Ducati

Ducati

24

22.057s

10

Andrea Iannone

Suzuki

Suzuki

24

24.141s

11

Pol Espargaro

KTM

KTM

24

36.560s

12

Scott Redding

Aprilia

Aprilia

24

38.229s

13

Karel Abraham

Aspar Ducati

Ducati

24

1m21.526s

14

Franco Morbidelli

MVDS Honda

Honda

21

3 γύροι

-

Hafizh Syahrin

Tech3 Yamaha

Yamaha

20

Πτώση

-

Tito Rabat

Avintia Ducati

Ducati

18

Εγκατ.

-

Jack Miller

Pramac Ducati

Ducati

17

Εγκατ.

-

Bradley Smith

KTM

KTM

13

Πτώση

-

Takaaki Nakagami

LCR Honda

Honda

13

Πτώση

-

Alex Rins

Suzuki

Suzuki

11

Εγκατ.

-

Andrea Dovizioso

Ducati

Ducati

8

Πτώση

-

Xavier Simeon

Avintia Ducati

Ducati

7

Πτώση

-

Aleix Espargaro

Aprilia

Aprilia

4

Πτώση

-

Thomas Luthi

MVDS Honda

Honda

3

Πτώση

-

Sylvain Guintoli

Suzuki

Suzuki

2

Πτώση

-

Mika Kallio

KTM

KTM

0

Πτώση

node/39119

ΣΟΑΑ: Επανεκκίνηση των ελληνικών αγώνων

Ο Υπουργός Αθλητισμού κ. Λευτέρης Αυγενάκης διαβεβαίωσε τους προέδρους των ΟΜΑΕ και ΣΟΑΑ ότι το «ΟΚ» θα δοθεί άμεσα.

Κυριακή, 31 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

ΣΟΑΑ: Επανεκκίνηση των ελληνικών αγώνων

Με πρωτοβουλία του Σ.Ο.Α.Α. μέσω του Προέδρου του, Μάριου Ηλιόπουλου, σε συνεργασία με τον Πρόεδρο της Ο.Μ.Α.Ε. Επαμεινώνδα Φατούρο και με ταύτιση απόψεων των δύο, τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, σχετικά με το θέμα της επανεκκίνησης των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου, πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη σε θεσμικό επίπεδο με τον αρμόδιο Υπουργό Αθλητισμού κ. Λευτέρη Αυγενάκη.

Αφού συνεχάρησαν και ευχαρίστησαν τον Υπουργό για τους ιδιαιτέρως αποτελεσματικούς χειρισμούς της κυβέρνησης Μητσοτάκη για την πανδημία του COVID-19 και το αντίκτυπό της στην ελληνική κοινωνία, τέθηκε το αίτημα να εξεταστεί η επανεκκίνηση της αγωνιστικής δραστηριότητας για τους Έλληνες οδηγούς και συνοδηγούς. Τα παραπάνω στα πλαίσια της σημερινής, πολύ καλής κατάστασης, πέραν πάσης προσδοκίας, σε σχέση με την μείωση κρουσμάτων και τα εντυπωσιακά αποτελέσματα που έχει επιδείξει η ελληνική κοινωνία σε όλο αυτό το διάστημα της παγκόσμιας πανδημίας, επιτρέπουν να μειωθεί σημαντικά η περίοδος αναμονής και απραξίας των Ελλήνων οδηγών και συνοδηγών.

Εντάσσονται μάλιστα στο πλαίσιο του πρόσφατου Δ.Σ. του Συνδέσμου το οποίο έλαβε χώρα πριν από περίπου δύο εβδομάδες και στο οποίο είχε αναγνωριστεί το ενδεχόμενο οι αγώνες να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο, κάτι που ήταν και το γενικότερο κλίμα των αρμόδιων κυβερνητικών φορέων εκείνη την περίοδο, πάντα ωστόσο υπό την προϋπόθεση ότι όταν οι συνθήκες αλλάξουν προς το καλύτερο (κάτι που τελικά προέκυψε), να ζητηθεί άμεσα από την Πολιτεία να επιτραπούν ξανά οι αγώνες σε εθνικό επίπεδο. Ο Αρμόδιος Υπουργός Αθλητισμού δείχνοντας για μια ακόμη φορά την αγάπη και τον σεβασμό προς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό είχε την ίδια άποψη, τονίζοντας πως είναι πλέον εφικτό, μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου, αθλήματα χαμηλής επικινδυνότητας σε σχέση με τον COVID-19 (στα οποία εντάσσεται και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός) να επανεκκινήσουν.

Σημαντική παράμετρος σε αυτό είναι η απόλυτη τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων και το μειωμένο, όσο το δυνατόν περισσότερο, ρίσκο εξάπλωσης του ιού, το οποίο στην περίπτωση του αθλητισμού και κατά συνέπεια και του μηχανοκίνητου αθλητισμού, προϋποθέτει προσωρινή απουσία θεατών από τις διοργανώσεις για το απολύτως απαραίτητο χρονικό διάστημα που επιβάλλεται το οποίο ελπίζουμε δεν θα είναι μεγάλο.

Ο Σ.Ο.Α.Α. χαιρετίζει και προσυπογράφει την απόφαση αυτή, του αρμόδιου Υπουργού κ. Λευτέρη Αυγενάκη και της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού τονίζοντας παράλληλα την ευαισθησία και προσοχή που πρέπει να δείξουν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Το «πράσινο φως» που ανάβει από την Πολιτεία, οφείλουμε να τύχει συντονισμένης υποδοχής από την Ομοσπονδία, τους αρμόδιους φορείς και τους οργανωτές των αγώνων, προκειμένου οι διοργανώσεις να είναι ασφαλείς και ουσιώδεις υπό αυτές τις νέες συνθήκες, οι οποίες ευχόμαστε να είναι προσωρινές.

Είναι προφανές πως το «κλίμα» σε πίστες και ειδικές διαδρομές δεν θα είναι το ίδιο, όσο οι θεατές δεν θα είναι δυνατόν, να είναι παρόντες. Το απαραίτητο που οφείλουμε να κάνουμε σε αυτό το στάδιο της πολυσύνθετης αυτής διαδικασίας είναι να σεβαστούμε τις «θυσίες» που κάναμε όλοι μαζί τις προηγούμενες 75 και πλέον ημέρες. Θυσίες που έχουν αναδείξει τη χώρα μας σε παγκόσμιο πρότυπο ανάμεσα σε οποιοδήποτε μοντέλο διαχείρισης της υγειονομικής κρίσης σε σχέση με το COVID-19. Ας κάνουμε ευχή το ίδιο να συμβεί και για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό.

[Δελτίο Τύπου ΣΟΑΑ]

node/39009

Τα Legend Cars και virtual στα Μέγαρα [video]

Η Fanny Flutters Racing Team, επίσημος αντιπρόσωπος των U.S. Legend Cars, εισβάλλει και στο χώρο του sim racing.

Τρίτη, 19 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Τα Legend Cars και virtual στα Μέγαρα [video]

Μπορεί να υπήρξε μια απραγία στο motorsport παγκοσμίως λόγω του CoViD-19, όμως η Fanny Flutters Racing Team δεν έμεινε με σταυρωμένα τα χέρια στα pits.

Τηρώντας μια υπόσχεση που είχε δώσει πριν από δύο χρόνια, στο πλαίσιο του PICK PATRAS, η επίσημη αντιπροσωπεία των U.S. Legend Cars στην Ελλάδα έφερε τα μικρά αλλά απολαυστικά αμερικανικά μονοθέσια όσο πιο κοντά γίνεται στην ελληνική πραγματικότητα, μέσα από την πλατφόρμα του sim racing. Για να μπορούν να πάρουν όλοι μια γεύση από την εμπειρία που είχαμε κι εμείς, οδηγώντας ένα Legend στα Μέγαρα [video].

Ο δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Jordan O’Brien, που το 2019 είχε αγωνιστεί με ένα Legend Car σε HTTC στα Μέγαρα, δοκίμασε το αποτέλεσμα και ενθουσιάστηκε από το πόσο κοντά στην πραγματικότητα είναι, σε σχέση με άλλες πλατφόρμες και αγώνες.

Σήμερα, μπορεί ο καθένας να μπει και να αγωνιστεί σε εικονικούς αγώνες του U.S. Legend Cars International στις ελληνικές πίστες –και όχι μόνο– βιώνοντας έτσι την Fanny Flutters e-Experience! Οι αγώνες πραγματοποιούνται στην πλατφόρμα του δημοφιλούς εξομοιωτή Assetto Corsa, ενώ έχουν ξεκινήσει και οι αντίστοιχες ακαδημίες.

Στο παρακάτω video μπορείτε να πάρετε μια πρώτη γεύση, πριν μάθετε περισσότερα στη σελίδα των Fanny Flutters: