node/31467

MotoGP Καταλονίας: Ο Lorenzo ξανά κυρίαρχος

Ο Jorge Lorenzo πήρε τη δεύτερη στη σειρά νίκη του με την Ducati, νικώντας τον Marc Marquez.

O Lorenzo ήταν επικεφαλής όλο τον αγώνα εκτός από τον πρώτο γύρο, ενώ οι τερματίσαντες ήταν μόλις 13.

Ο Ισπανός ισοβαθμεί τώρα με τον team-mate του στην Ducati, Andrea Dovizioso, που έπεσε, και είναι 49 βαθμούς πίσω από τον Marquez που αύξησε τη διαφορά του από τον δεύτερο στη βαθμολογία.

Ο Lorenzo αναμενόταν να κάνει την καλύτερη εκκίνηση από την pole position, όμως έχασε από τον Marquez και τον πέρασε κι ο Andrea Iannone στις πρώτες στροφές.

O Iannone στη συνέχεια επιτέθηκε στον Marquez στην κλειστή δεξιά Κ10. Του μπήκε από την εσωτερική, αλλά άνοιξε πολύ τη γραμμή του, με αποτέλεσμα ο Marquez να μείνει μπροστά και να ξαναπεράσει δεύτερος ο Lorenzo.

Στο επόμενο γύρο, ο Lorenzo κόλλησε πίσω από τον Marquez στην ευθεία, εκμεταλλευόμενος το slipstream της Honda και τη δύναμη της Ducati του για να περάσει επικεφαλής. Δεν κατάφερε όμως να ξεφύγει, όπως αναμενόταν, καθώς ο Marquez –o μελλοντικός team-mate του– έμεινε κολλημένος πίσω του.

Οι δυο τους είχαν ξεφύγει από όλους εκτός από τον Dovizioso, που κατάφερνε να διατηρείται σε σχετικά κοντινή απόσταση μέχρι που έχασε το μπροστινό της Ducati στη δεξιά Κ5 κι έπεσε στον 9ο από τους 24 γύρους του αγώνα.

Αφού έπεσε ο Dovi, o Marquez χαλάρωσε έχοντας το βλέμμα του στο πρωτάθλημα, με αποτέλεσμα ο Lorenzo να ξεφύγει με μια εντυπωσιακή σειρά γύρων στο χαμηλό 1’ 40”. Τελικά νίκησε με διαφορά 4,4”.

O Valentino Rossi τερμάτισε στην 3η θέση, για τέταρτη φορά φέτος, μετά από ένα μοναχικό αγώνα, αφού είχε ξεφύγει εύκολα από τους άλλους αλλά δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό των δύο πρώτων. Ο Ιταλός θρύλος είναι τώρα 2ος στη βαθμολογία, 27 βαθμούς πίσω από τον Marquez.

O Cal Crutchlow ανέβηκε από τη 10η στην 4η θέση με την LCR Honda, περνώντας μετά από μάχη τον εργοστασιακό αναβάτη της εταιρείας, Dani Pedrosa, σε ένα δύσκολο σημείο, στη δεξιά Κ4, στα μέσα του αγώνα.

Ο Maverick Viñales είχε πέσει πολύ πίσω μετά από μια τραγική εκκίνηση, αλλά ανέβηκε για να τερματίσει τελικά 6ος, πίσω από τον Pedrosa, αφού επικράτησε σε μια μονομαχία με τον Johann Zarco.

Όγδοος τερμάτισε ο Danilo Petrucci, ο μελλοντικός αντικαταστάτης του Lorenzo στην Ducati. O Ιταλός ήταν αρχικά 4ος, αλλά έπεσε σταδιακά πίσω, απογοητεύοντας τους οπαδούς του. Πίσω του τερμάτισε ο Alvaro Bautista και ο Iannone, που έδειχνε να μην μπορεί να κρατήσει τη Suzuki στην πίστα.
Οι Pol Espargaro, Scott Redding και Karel Abraham ήταν οι μόνοι από τους άλλους που κατάφεραν να τερματίσουν, ενώ ο Franco Morbidelli κατατάχτηκε 14ος αφού έπεσε, ξανακαβάλησε κι εγκατέλειψε στα pits.

Οι έκτακτες συμμετοχές των ΚΤΜ και Suzuki, Mika Kallio και Sylvain Guintoli, ήταν οι πρώτοι που εγκατέλειψαν από πτώση. Ακολούθησαν οι with Tom Luthi, Xavier Simeon, Aleix Espargaro και Hafizh Syahrin, που όλοι έπεσαν μόνοι τους. Ο Takaaki Nakagami έχασε το μπροστινό στην Κ5 κι έπεσε παρασέρνοντας τον Bradley Smith που πήγαινε καλά όντας μέχρι και 8ος σε κάποια φάση.

Οι Jack Miller και Alex Rins εγκατέλειψαν από μηχανικές βλάβες, ενώ η Avintia Ducati GP17 του Tito Rabat πήρε φωτιά στη μεγάλη ευθεία την ώρα ο Ισπανός ήταν μέσα στη δεκάδα.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ MOTOGP ΚΑΤΑΛΟΝΙΑΣ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ

Θ.

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΟΜΑΔΑ

ΜΟΤ/ΤΑ

ΓΥΡΟΙ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Jorge Lorenzo

Ducati

Ducati

24

40m13.566s

2

Marc Marquez

Honda

Honda

24

4.479s

3

Valentino Rossi

Yamaha

Yamaha

24

6.098s

4

Cal Crutchlow

LCR Honda

Honda

24

9.805s

5

Dani Pedrosa

Honda

Honda

24

10.640s

6

Maverick Viñales

Yamaha

Yamaha

24

10.798s

7

Johann Zarco

Tech3 Yamaha

Yamaha

24

13.432s

8

Danilo Petrucci

Pramac Ducati

Ducati

24

15.055s

9

Alvaro Bautista

Aspar Ducati

Ducati

24

22.057s

10

Andrea Iannone

Suzuki

Suzuki

24

24.141s

11

Pol Espargaro

KTM

KTM

24

36.560s

12

Scott Redding

Aprilia

Aprilia

24

38.229s

13

Karel Abraham

Aspar Ducati

Ducati

24

1m21.526s

14

Franco Morbidelli

MVDS Honda

Honda

21

3 γύροι

-

Hafizh Syahrin

Tech3 Yamaha

Yamaha

20

Πτώση

-

Tito Rabat

Avintia Ducati

Ducati

18

Εγκατ.

-

Jack Miller

Pramac Ducati

Ducati

17

Εγκατ.

-

Bradley Smith

KTM

KTM

13

Πτώση

-

Takaaki Nakagami

LCR Honda

Honda

13

Πτώση

-

Alex Rins

Suzuki

Suzuki

11

Εγκατ.

-

Andrea Dovizioso

Ducati

Ducati

8

Πτώση

-

Xavier Simeon

Avintia Ducati

Ducati

7

Πτώση

-

Aleix Espargaro

Aprilia

Aprilia

4

Πτώση

-

Thomas Luthi

MVDS Honda

Honda

3

Πτώση

-

Sylvain Guintoli

Suzuki

Suzuki

2

Πτώση

-

Mika Kallio

KTM

KTM

0

Πτώση

node/39957

37ο Ράλλυ Φθιώτιδος: Νίκησαν και τον καιρό οι Παπαδημητρίου-Πολυζώης

Οι Ι. Παπαδημητρίου-Γ. Πολυζώης με Skoda Fabia R5, κέρδισαν και τις τρεις ειδικές του αγώνα, σε δύσκολες και μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

37ο Ράλλυ Φθιώτιδος: Νίκησαν και τον καιρό οι Παπαδημητρίου-Πολυζώης

Με το 37ο Ράλλυ Φθιώτιδος να περιλαμβάνει τελικά μόνο την Ειδική Διαδρομή Δίβρη, λόγω των πρωτόγνωρων καιρικών συνθηκών που έθεσαν εκτός αγώνα την Ε.Δ. Μοσχοκαρυά, τα 39 πληρώματα που έλαβαν εκκίνηση είχαν να αντιμετωπίσουν και την σπαζοκεφαλιά της σωστής επιλογής σωστών ελαστικών.

Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Γεώργιος Πολυζώης με Skoda Fabia R5, δεν άφησαν κανένα περιθώριο στους αντιπάλους τους, κερδίζοντας όλες τις ειδικές διαδρομές αυξάνοντας την διαφορά τους στο πρωτάθλημα από τους έτερους διεκδικητές του. Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν οι περσινοί πρωταθλητές Γεώργιος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου με Skoda Fabia R5, οι οποίοι παρά τις ατυχίες με τα κλαταρισμένα ελαστικά κατά την διάρκεια του αγώνα που αντιμετώπισαν, σημείωσαν το πρώτο θετικό αποτέλεσμα για τους ίδιους την φετινή χρονιά. Το βάθρο στην γενική κατάταξη συμπλήρωσαν οι συνεχώς βελτιωμένοι Γεώργιος Ζυμαρίδης-Κωνσταντίνος Σούκουλης με ακόμη ένα Skoda Fabia R5, οι οποίοι πέτυχαν ανταγωνιστικούς χρόνους παρά την ελάχιστη εμπειρία τους σε τέτοιου είδους συνθήκες.

Στην τέταρτη θέση γενικής και στην πρώτη θέση στην κατηγορία Ν, που προσμετρά φέτος σε ξεχωριστή κατηγορία στο πρωτάθλημα, τερμάτισαν οι Παναγιώτης Ρουστέμης-Κωνσταντίνος Νικολόπουλος με Mitsubishi Lancer EVO X. Το πλήρωμα εντυπωσίασε για ακόμη μια φορά με τους χρόνους που πραγματοποίησε παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν και αύξησαν το προβάδισμα τους για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης βρέθηκαν οι Ευθύμιος Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας με Ford Fiesta R5, οι οποίοι βελτίωσαν τους χρόνους τους και πραγματοποίησαν χρήσιμα αγωνιστικά χιλιόμετρα με το καινούργιο τους αυτοκίνητο.

Στην έκτη θέση βρέθηκε το βέλγικο πλήρωμα των Sebastien Bedoret-Thomas Walbrecq Skoda Fabia R5. Στην πρώτη τους επαφή με τις  χωμάτινες επιφάνειες της χώρας μας, εντυπωσίασαν με την σταθερότητα και την ωριμότητα της οδήγησης τους, αφήνοντας υποσχέσεις για το μέλλον. Οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Ηλίας Παναγιωτούνης με Mitsubishi Lancer EVO IX, κατέλαβαν την έβδομη θέση και την δεύτερη θέση της κατηγορίας Ν, στην επανεμφάνιση τους στους Ελληνικούς αγώνες. Οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με Skoda Fabia R5, ταλαιπωρήθηκαν από κλατάρισμα ελαστικού, πέφτοντας στην όγδοη θέση μη μπορώντας να διεκδκήσουν κάτι καλύτερο. Την ένατη θέση κατέλαβαν οι "IAIN'-Μιχάλης Φράγκου, οι οποίοι ήταν και τρίτοι στην κατηγορία Ν, με τους Στέφανο Θεοχαρόπουλο-Γεώργιο Κότσαλη με Mitsubishi Lancer EVO IX, να συμπληρώνουν την δεκάδα, στην πρώτη τους συμμετοχή σε αγώνα για φέτος.

Για την δικίνητη κατηγορία της F2, οι "BACKO"-Άρης Ιαβέρης με Ford Fiesta 1.6, συνέχισαν τα νικητήρια αποτελέσματα τους, κερδίζοντας και τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος. Οδήγησαν με στρατηγική αποφεύγοντας λάθη που έκαναν οι υπόλοιποι διεκδικητές της κατηγορίας και ήταν αυτοί που πανηγύρισαν στο τέλος. Πίσω τους και πάλι οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας-Γεώργιος Βασιλάκης με Ford Fiesta ST, οι οποίοι σημείωσαν ταχύτατους χρόνος δείχνοντας τις αρετές του αυτοκινήτου. Το βάθρο συμπλήρωσε το πλήρωμα από την Λαμία, Αθανάσιος  Τσάκαλος- Σπυρίδων Τσέλιος με Toyota Yaris 3Door (NCP10). Οι τελευταίοι με την άριστη γνώση των ειδικών διαδρομών σε συνδυασμό με την ταχύτητα τους πέτυχαν το εντυπωσιακό αυτό αποτέλεσμα.

Για την κατηγορία των 4x4, οι Ευάγγελος Μπερσής-Παναγιώτης Κάλφας, με το θηριώδες Toyota Hilux, εντυπωσίασαν με τα περάσματα και τους πολύ γρήγορους χρόνους που σημείωσαν.

Fabia R5

Το 37ο Ράλλυ Φθιώτιδος, στάθηκε άτυχο για κάποια από τα πληρώματα που έλαβαν μέρος στον αγώνα. Από τα 39 πληρώματα που εκκίνησαν, 27 κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό. Στην πρώτη ειδική διαδρομή "Δίβρη Ι", οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος-Δημήτρης Νίκου με Mitsubishi Lancer EVO IX, είχαν έξοδο, με τους Βασίλειο Ντέρμα-Ελένη Παρασκευοπούλου με Opel Ascona 200 να τίθενται εκτός αγώνα από μηχανική βλάβη. Οι Φοίβος Νικολάου-Σάββας Ζάκου με Mitsubishi Lancer EVO IX, τέθηκαν εκτός μάχης από μηχανική βλάβη στην ειδική διαδρομή "Δίβρη ΙΙΙ". Ομοίως και οι Γεώργιος Κυρίτσης-Κωνσταντίνος Γώγος με Subaru Impreza 555, που αντιμετωπίζει μηχανικά προβλήματα καθόλη την διάρκεια της ημέρας. Οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Αλέξανδρος Αντωνίου με Ford Escort RS200, και Δημήτριος Κούγιας-Βασίλειος Κούγιας με Peugeot 206 RC, αντιμετώπισαν και αυτοί μηχανικά προβλήματα στην ίδια ειδική διαδρομή.

Οι "PAZONEN"-Απόστολος Κοτρώνης με Toyota Yaris 3Door (NCP10), και οι Θεόδωρος Τσάκαλος-Γεώργιος Ντότσικας με Toyota Yaris 3Door (NCP10), στην ειδική διαδρομή "Δίβρη ΙΙΙ", αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα ενώ ήταν στις πρώτες θέσεις της F2 και τέθηκαν εκτός αγώνα. Οι Νικόλαος Μοσχόπουλος-Ειρήνη Κόγια Γραμματκού με Toyota Yaris 3Door (NCP10), και οι Λάμπρος Κωτσαδάμ-Ηρακλής Ζήκας με Toyota Starlet 3Door EP91, δεν κατάφεραν στην ίδια ειδική διαδρομή να αποφύγουν τα μηχανικά προβλήματα και εγκατέλειψαν.

Δηλώσεις Πρωταγωνιστών

Ιωάννης Παπαδημητρίου-Γεώργιος Πολυζώης - Skoda Fabia R5
" Είμαστε χαρούμενοι για το αποτέλεσμα που σημειώσαμε στις πολύ δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες του αγώνα. Εμείς προσπαθήσαμε να αποφύγουμε τα λάθη καθώς το παραμικρό λάθος μπορούσε να κοστίσει και να μας θέσει εκτός αγώνα. Οδηγήσαμε συνετά και πιέσαμε σε σημεία που έπρεπε. Θέλω να δώσω ένα μεγάλο μπράβο στην Οργανωτική Επιτροπή που σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες πραγματοποίησε με επιτυχία τον αγώνα."

Γεώργιος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου - Skoda Fabia R5
" Για εμάς ήταν ένας δύσκολος αγώνας καθώς είχαμε κλαταρισμένα ελαστικά στην πρώτη και δεύτερη ειδική διαδρομή. Δεν μπορέσαμε να κινηθούμε στον ρυθμό του Γιάννη(Παπαδημητρίου), αλλά είμαστε χαρούμενοι για το αποτέλεσμα. Το σημαντικό είναι ότι τερματίσαμε σε έναν τόσο απαιτητικό αγώνα."

Γεώργιος Ζυμαρίδης-Κωνσταντίνος Σούκουλης - Skoda Fabia R5
" Ακόμη ένα θετικό αποτέλεσμα για εμάς παρά την μικρή εμπειρία μας σε αυτές τις συνθήκες. Στην τελευταία ειδική διαδρομή κάναμε ένα λάθος και χάσαμε πολύτιμο χρόνο και στην συνέχεια αρκεστήκαμε στην τρίτη θέση. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτό και θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε στους επόμενους αγώνες."

Κατηγορία Ν
Παναγιώτης Ρουστέμης-Κωνσταντίνος Νικολόπουλος - Mitsubishi Lancer EVO X
" Δύσκολος και απαιτητικός αγώνας για όλους, εμείς κινηθήκαμε αρκετά γρήγορα και μπορέσαμε να τερματίσουμε αρκετά ψηλά στην γενική κατάταξη. Το σημαντικότερο είναι πως καταφέραμε και αυξήσαμε την διαφορά στο πρωτάθλημα της κατηγορίας Ν. Υπάρχουν ακόμη κάποιοι αγώνες, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο."

Κατηγορία F2
"BACKO"-Άρης Ιαβέρης - Ford Fiesta 1.6
" Είμαστε τρομερά χαρούμενοι καθώς δεν περιμέναμε ότι θα βρισκόμασταν σε αυτήν την θέση μετά το τέλος του αγώνα. Προσπαθήσαμε να αποφύγουμε τα λάθη και κινηθούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Τελικά αυτό απέδωσε και βρεθήκαμε στην πρώτη θέση. Είναι ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα για εμάς."

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Α.Λ.Α.Λ.]

node/39955

Toyota Gazoo Racing: Τρίτη συνεχόμενη νίκη στο Le Mans [video]

Η Toyota κυριάρχησε στην κατηγορία LMP1 συνεχίζοντας τη δυναστεία που ξεκίνησε το 2018.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota Gazoo Racing: Τρίτη συνεχόμενη νίκη στο Le Mans [video]

H Toyota Gazoo Racing κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans για τρίτη συνεχόμενη χρονιά επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της στους αγώνες αντοχής.

Το Toyota TS050 Hybrid #8 είδε πρώτο την καρέ σημαία, με οδηγούς τους Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley. Η ίδια ομάδα με τον Fernando Alonso στη θέση του Brendon Hartley είχε κερδίσει και τις δύο προηγούμενες χρονιές, ενώ το νέο μέλος της είχε κερδίσει με την Porsche το 2017.

Στη δεύτερη θέση γενικής κατάταξης και της κατηγορίας LMP1 ήρθε το αυτοκίνητο #1 της ομάδας Rebelion που οδηγούσαν οι Gustavo Menezes και Bruno Senna. Πίσω του είχαμε ακόμα ένα Toyota #7 το οποίο είχε την pole position και προηγούνταν για μεγάλο μέρος του αγώνα μέχρι να εμφανίσει πρόβλημα στον κινητήρα το οποίο του κόστισε πολύτιμο χρόνο στα πιτ. Στην τέταρτη θέση ακολουθούσε το έταιρο Rebellion #3.

Στην κατηγορία LMP2 την πρώτη θέση μετά από δυνατή μάχη κατέκτησε το Oreca #22 με οδηγούς τους Paul di Resta, Filipe Albuquerque και Phil Hanson που ξεκίνησε από την pole position.

Aston Martin Le Mans

Τέλος, στην κατηγορία GTE Pro η Aston Martin κυριάρχησε της Ferrari. Την πρώτη θέση στην κατηγορία και την 20η θέση γενικής κατέκτησε η Aston Martin Vantage AMR #97 με οδηγούς τους Alex Lynn, Maxime Martin και Harry Tincknell. Δεύτερη ήρθε η Ferrari 488 GTE EVO #51 των James Calado, Alessandro Pier Guidi και Daniel Serra ενώ στην τρίτη θέση είχαμε μια ακόμη Aston Martin #95 των Marco Sorensen, Nicki Thiim και Richard Westbrook.

Το φετινό Le Mans ήταν διαφορετικό από τα άλλα καθώς λόγω κορονοιού δεν είχε θεατές (ενδεικτικά τον αγώνα του 2019 παρακολούθησαν από κοντά 252.500 θεατές) ενώ πραγματοποιήθηκε Σεπτέμβριο αντί για Ιούνιο.