node/35173

MotoGP Ισπανίας: Νίκη του Marquez, τρεις Ισπανοί στο βάθρο

Ο Marc Marquez κέρδισε άνετα στη Jerez, μπροστά από τους Alex Rins και Maverick Viñales.

Μετά την πτώση του στο Austin, o Marquez επανήλθε στις νίκες κερδίζοντας το Ισπανικό GP και ξαναπερνώντας επικεφαλής στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Είναι ο πρώτος αναβάτης που παίρνει δεύτερη νίκη φέτος.

Ο Marquez, ξεκινώντας από την 3η θέση, πέρασε αμέσως μπροστά κι έμεινε εκεί μέχρι τον τερματισμό. Το έργο του έγινε πιο εύκολο μετά την εγκατάλειψη του Fabio Quartararo, από μηχανική βλάβη της Yamaha Petronas του. Ο 20χρονος Γάλλος ήταν ο μόνος που έδειχνε ικανός να ακολουθήσει το ρυθμό του Marquez, έχοντας ξεκινήσει από την pole position κι έχοντας διαδεχτεί τον Ισπανό ως ο νεότερος poleman στην ιστορία των MotoGP.

Οι Quartararo και Morbidelli, με τις Yamaha της «δορυφορικής» ομάδας SRT Petronas, είχαν πάρει τις δύο πρώτες θέσεις της εκκίνησης, αλλά τους πέρασε αμέσως ο Marquez. Θα έχαναν κι άλλη θέση από τον Dovizioso, που είχε κάνει φοβερή εκκίνηση από την εξωτερική, αλλά σπρώχτηκε προς τα έξω στην έξοδο της Στροφής 1.

Οι δύο Yamaha Petronas, με τον Morbidelli μπροστά, αρχικά ακολουθούσαν από κοντά τη Honda του πρωταθλητή. Όμως ο Marquez άρχισε να ξεφεύγει ξαφνικά, καθώς η απόδοση του Morbidelli έπεσε. Ο Ιταλός κράτησε για λίγο πίσω του τον Quartararo, μέχρι να κάνει ένα λάθος στη στροφή Pedrosa και ο Γάλλος να τον περάσει στον 11ο γύρο.
 
Αντίθετα από τον team-mate του, ο Quartararo έδειχνε να μπορεί να ακολουθήσει τον Marquez και ήταν άνετα 2ος όταν το κιβώτιο της Yamaha του κόλλησε στην 3η ταχύτητα, στον 14ο γύρο, αναγκάζοντάς τον να επιστρέψει στα pits και να εγκαταλείψει κλαίγοντας.

 

Στο μεταξύ, ο Alex Rins είχε ανέβει θεαματικά από την 9η θέση της εκκίνησης με τη Suzuki του. Κέρδισε με το ξεκίνημα τρεις θέσεις και στη συνέχεια πέρασε τους Dovizioso και Vinales για να έρθει στη ρόδα του Morbidelli. Τη στιγμή της σύγχυσης από την εγκατάλειψη του Quartararo, o Rins βρήκε την ευκαιρία να περάσει τον Morbidelli και να ανέβει στη 2η θέση, αλλά ο Marquez ήταν ήδη 4” μακριά.

Ο Marquez, άνετος, έκοψε ρυθμό στους τελευταίους γύρους για να τερματίσει 1,654” μπροστά από τον Rins, που με τη 2η θέση του πήρε την αντίστοιχη θέση στο πρωτάθλημα, ένα μόλις βαθμό πίσω από τον Marquez και δύο μπροστά από τον Dovi.

Ο Dovizioso κατάφερε να τερματίσει μόλις 4ος, αφού παρά τις προσπάθειές του και την ταχύτητα της Ducati στην ευθεία, δεν μπόρεσε να περάσει τη Yamaha του Vinales, που ανέβηκε για πρώτη φορά φέτος στο βάθρο. Ο Danilo Petrucci τερμάτισε 5ος, πίσω από τον team-mate του, παίρνοντας έτσι το καλύτερο μέχρι στιγμής αποτέλεσμά του πάνω στην εργοστασιακή Ducati.

O Valentino Rossi, που ξεκίνησε από τη 13η θέση, έμεινε για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα μπλοκαρισμένος πίσω από τον Jack Miller με την Pramac Ducati. Όταν επιτέλους κατάφερε να περάσει τον Αυστραλό, ανέβηκε γρήγορα για να τερματίσει 6ος. Ο Miller τελικά έπεσε μετά από σύγκρουση στη φουρκέτα Κ13 με τον Aleix Espargaro που τον είχε περάσει λίγο πριν. Ο Ισπανός της Aprilia συνέχισε για να τερματίσει 11ος.

Ο Morbidelli κατάφερε να σταματήσει την κατρακύλα του στην κατάταξη για να τερματίσει τελικά 7ος, μπροστά από τους Cal Crutchlow και Takaaki Nakagami με τις δύο LCR Honda.

Ο δοκιμαστής της Honda, Stefan Bradl, έκανε μια πολύ επιτυχημένη έκτακτη εμφάνιση τερματίζοντας μέσα στη δεκάδα, πράγμα που δεν κατάφερε ο Jorge Lorenzo με την εργοστασιακή Honda, που κατατάχτηκε 12ος αφού αναγκάστηκε να δώσει μάχη με τον Pol Espargaro (KTM).

Οι νεοφώτιστοι Joan Mir (Suzuki) και Francesco Bagnaia (Pramac Ducati) έπεσαν κι εγκατέλειψαν, ενώ ο Andrea Iannone (Aprilia) δεν πήρε καν εκκίνηση έχοντας τραυματιστεί χθες Σάββατο σε πτώση του στα δοκιμαστικά.
 

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ MOTOGP ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΣΤΗ JEREZ

1

Marc Marquez

Honda

Honda

25

41m08.685s

2

Alex Rins

Suzuki

Suzuki

25

1.654s

3

Maverick Vinales

Yamaha

Yamaha

25

2.443s

4

Andrea Dovizioso

Ducati

Ducati

25

2.804s

5

Danilo Petrucci

Ducati

Ducati

25

4.748s

6

Valentino Rossi

Yamaha

Yamaha

25

7.547s

7

Franco Morbidelli

Petronas Yamaha

Yamaha

25

8.228s

8

Cal Crutchlow

LCR Honda

Honda

25

10.052s

9

Takaaki Nakagami

LCR Honda

Honda

25

10.274s

10

Stefan Bradl

Honda

Honda

25

13.402s

11

Aleix Espargaro

Aprilia

Aprilia

25

15.431s

12

Jorge Lorenzo

Honda

Honda

25

18.473s

13

Pol Espargaro

KTM

KTM

25

20.156s

14

Johann Zarco

KTM

KTM

25

26.706s

15

Tito Rabat

Avintia Ducati

Ducati

25

28.513s

16

Karel Abraham

Avintia Ducati

Ducati

25

36.858s

17

Bradley Smith

Aprilia

Aprilia

25

41.390s

18

Miguel Oliveira

Tech3 KTM

KTM

25

41.570s

19

Hafizh Syahrin

Tech3 KTM

KTM

25

50.568s

-

Jack Miller

Pramac Ducati

Ducati

22

Πτώση

-

Joan Mir

Suzuki

Suzuki

20

Πτώση

-

Fabio Quartararo

Petronas Yamaha

Yamaha

13

Βλάβη

-

Francesco Bagnaia

Pramac Ducati

Ducati

6

Πτώση

 

         
node/39994

12ο PICK EKO Racing 100: Αποτελέσματα

Χωρίς θεατές στο δρόμο, αλλά με πολλούς θεατές στο σπίτι  διεξήχθη το 12o P.I.C.K.  EKO Racing 100 που κατάφερε να προσφέρει «εκρηκτικό» θέαμα στους τηλεθεατές μέσω της ERAsportsHD, τηρώντας όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας από τον κορωνοϊό.  

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

12ο PICK EKO Racing 100: Αποτελέσματα

Αγωνιστική δράση,  πρωτότυπες επιδείξεις αλλά και επώνυμες παρουσίες, κράτησαν το φετινό P.I.C.K. «δυνατά» στην πίστα, αποδεικνύοντας ότι η Πάτρα ξέρει να προστατεύει τους θεσμούς της υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και διασφαλίζει τη απρόσκοπτη συνέχειά τους ακόμη και σε  συνθήκες πανδημίας.

Το P.I.C.K., υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, έχει πλέον καταγραφεί ως ιδανικός συνδυασμός αγωνιστικής δράσης, αδρεναλίνης και συναρπαστικού θεάματος. Ταυτόχρονα αποτελεί και την ιδανική πλατφόρμα προβολής και προώθησης για εταιρίες, προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και μια δυναμική δράση ανάπτυξης για την Δυτική Ελλάδα.

Οι οδηγοί  στο επίκεντρο

Στο επίκεντρο της διοργάνωσης βρέθηκαν  και  φέτος οι οδηγοί των καρτ που έδωσαν το καλύτερό τους εαυτό, ενώ αναγνώρισαν την επιτυχή έκβαση των αγώνων που για ακόμη μία φορά έγιναν σε συνθήκες απόλυτης ασφάλειας.

Οι νικητές

Στην κατηγορία SENIOR την πρώτη θέση κατέλαβε ο Στυλιανός Πετρίσης, την δεύτερη πήρε ο Καρδαμακης  και την τρίτη ο Βασιλάγκος.

Την απονομή έκανε ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας Χαράλαμπος Μπονάνος.

Στην κατηγορία SENIOR MASTERS νικητής αναδείχθηκε ο Αθανάσιος Καραχάλιος, με δεύτερο τον Γεώργιο Κουγιάνο και τρίτο τον  Παναγιώτη Γιαννόπουλο.

Την απονομή έκανε ο Αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού, Εθελοντισμού και Ολυμπισμού Δημήτρης Νικολακόπουλος.

Τα έπαθλα

Τα έπαθλα που έλαβαν οι νικητές κάθε κατηγορίας ήταν, ο πρώτος έπαθλο αξίας 1000 ευρώ, ο δεύτερος έπαθλο αξίας 600 ευρώ και ο τρίτος έπαθλο αξίας 400 ευρώ. Δωροθέτης ήταν τα πατρινά καταστήματα ηλεκτρικών ΔΟΥΒΡΗΣ.

Επίσης, όλοι οι οδηγοί που που εκκίνησαν στην κατηγορία στο 12o P.I.C.K. EKO Racing 100 μπήκαν σε κλήρωση και ένας τυχερός κερδίζει  1.000 ευρώ μετρητά, ανεξάρτητα από την θέση κατάταξης.

Επιπλέον σημειώνεται ότι κάθε οδηγός που εκκίνησε στην κατηγορία του έλαβε και  πριμ εκκίνησης 200 ευρώ.

Ο αγώνας 1o LOUX CHARITY RACE

Την παράσταση στο φετινό 12ο P.I.C.K. ΕΚΟ Racing 100, έκλεψε  το 1o Loux Charity Race, εκεί όπου αγωνίστηκαν ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Πλάτωνας Μαρλαφέκας αλλά και ο ηθοποίος Γιάννης Τσιμιτσέλης και οι παρουσιαστές Κώστας Φραγκολίας, Τάκης Πουρναράκης. Επίσης οι Βασίλης Κοττής και Χαράλαμπος Κοττής,    Γιάννης Χαρπίδης και Κώστας Μποϊδάνης, Κώστας Ζωγλοπίτης και Γιάννης Αδάναλης, Καλογηράτος Μίκης, Κατσίνης Γιώργος, Ξηράκης Στέφανος και Ξηράκης Νικόλαος, Παπαφιλίππου Βασίλης και Κερερές Νίκος, Σταμάτης Κατσίμης και Λαζαράκος Γιώργος.

Την πρωτιά στο 1o Loux Charity Race κατέλαβε το δίδυμο Κώστας Φραγκολιάς και Γιώργος Κατσίνης. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Βασίλης Κοττής και  Χαράλαμπος Κοττής. Τρίτοι αναδείχθηκαν οι Πλάτωνας Μαρλαφέκας και Τάκης Πουρναράκης. Την τελική πεντάδα συμπλήρωσαν, στην τέταρτη θέση οι Λευτέρης Αυγενάκης και Σταμάτης Κατσίμης, ενώ στην πέμπτη οι Γιάννης Τσιμιτσέλης και Μίκης Καλογηράτος.

Τα events

O πρωταθλητής drift Χρήστος Χαντζάρας Chantzaras Team 22, οι μοναδικοί Fanny Flutters Racing Team, τα EKO Dirt Games με την ομάδα Semog και τον Βαγγέλης Σωτήρχος. Τα show των  events συμπλήρωσαν οι Πατρινοί οδηγοί αναβάσεων Peter Parthenis και Σταυρος Χατούπης με τα αγωνιστικά τους οχήματα.

Το επόμενο ραντεβού των αγωνιζομένων, φορέων, υποστηρικτών και ΜΜΕ, ανανεώθηκε για το 13o P.I.C.K. Patras.

ΧΟΡΗΓΟΙ

Μεγάλος Χορηγός: ΕΚΟ

Χορηγοί: ΛΟΥΞ plus n’ light

Χορηγός εκκίνησης: SUPER MARKET ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

Χορηγός πίστας : ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ

Υποστηρικτές : SUPER FAST FERRIES / ΔΕΗ / ΔΕΠΑ / ΟΣΕ

Υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού

Διοργανωτές: Ο.Μ.Α.Ε. / Α.Ο.Π. / ΛΕ.Μ.ΑΝ

Συνδιοργανωτές: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ / ΠΕΔ /ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Αρωγοί: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΧΑΪΑΣ / ΟΛΠΑ / ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ & ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΑΤΡΑΣ / ΤΑΞΙ EXPRESS

Official Broadcaster: ΕΡΤ

*Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το επίσημο site, την επίσημη σελίδα στο facebook και το youtube channel του PICK.

node/39980

24 Ώρες του Le Mans: Δύο θέσεις στο βάθρο για την Goodyear

Στην πρώτη συμμετοχή της εταιρίας στον 24ωρο αγώνα από το 2006, δύο αυτοκίνητα με λάστιχα Goodyear βρέθηκαν στο βάθρο της LMP2.

Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

24 Ώρες του Le Mans: Δύο θέσεις στο βάθρο για την Goodyear

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Goodyear πραγματοποίησε τη θριαμβευτική επιστροφή της στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής στον κόσμο, με δύο συνεργαζόμενες ομάδες της να ανεβαίνουν στο βάθρο του 24Hours of Le Mans, ταυτόχρονα με την επιστροφή του Goodyear Blimp σε μια μεγάλη ευρωπαϊκή αγωνιστική εκδήλωση.

Τις 24 ώρες του Le Mans υποδέχθηκε την επιστροφή της Goodyear στο διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό η οποία ανακοινώθηκε πέρυσι στην ίδια εκδήλωση. Από τότε, η Ομάδα της Goodyear Racing προετοιμαζόταν αδιάκοπα για τον γαλλικό αγώνα αντοχής και συνεργαζόταν στενά με όλες τις ομάδες της. Συγκεκριμένα, δύο από αυτές τις ομάδες γιόρτασαν μια θέση στο βάθρο μετά από έναν σκληρό αγώνα 24 Ωρών. Η βρετανική ομάδα JOTA, τερμάτισε δεύτερη στην κατηγορία LMP2 ενώ η γαλλική ομάδα Panis Racing κατέκτησε την τρίτη θέση.

H κατηγορία LMP2 είναι η μόνη κατηγορία στο Le Mans με ανοιχτή επιλογή ελαστικών. Με την Goodyear να παρέχει πέντε από τα 24 αυτοκίνητα που συμμετέχουν και με δύο τερματισμούς στο βάθρο, αποτελεί τρανή απόδειξη της απόδοσης των ελαστικών καθώς και της αντοχής που πρόσφεραν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Ο Ben Crawley, Director Motorsport EMEA Goodyear δήλωσε: «Είμαστε απόλυτα χαρούμενοι που με την επιστροφή μας κατακτήσαμε 2 νίκες και κατ’ επέκταση ανεβήκαμε σε διπλό βάθρο σε αυτό τον αγώνα. Οι ομάδες της JOTA και της Panis Racing έκαναν αμφότερες εξαιρετική δουλειά και είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε τόσο στενά μαζί τους για να μεγιστοποιήσουμε τις επιδόσεις μας. Πρέπει να επικροτήσουμε τις προσπάθειες της ACO που έφερε εις πέρας μια εξαιρετική αγωνιστική διοργάνωση μετά από ένα τόσο δύσκολο χρονικό διάστημα. Είμαστε ευτυχείς που επιστρέψαμε».

Η ομάδα της JOTA βρισκόταν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα στις πρώτες θέσεις, ενώ θα μπορούσε να ήταν σε θέση να πάρει το προβάδισμα στα τελικά στάδια του αγώνα αν η διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν μεγαλύτερη. Παρόλα αυτά, το αγωνιστικό No.38 Oreca 07 Gibson είχε εξαιρετική απόδοση για 24 ώρες, ενώ τα καθήκοντα της αγωνιστικής οδήγησης μοιράστηκαν μεταξύ των Anthony Davidson, Antonio Felix da Costa και Roberto Gonzalez. Μια θέση πιο πίσω, βρισκόταν το αγωνιστικό Panis Racing Oreca με τους Nico Jamin, Matthieu Vaxiviere και Julien Canal. Η γαλλική τριάδα σημείωσε επίσης “εντός έδρας”, μια άψογη απόδοση.

Goodyear

Η Ομάδα συνεργατών της Goodyear Algavre Pro Racing, με το εντυπωσιακό ασπρόμαυρο χρώμα, τερμάτισε στην αξιοσέβαστη όγδοη θέση. Δυστυχώς, δύο ομάδες της Goodyear δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν τον αγώνα λόγω τεχνικών προβλημάτων.

Ο Mike McGregor, Endurance Program Manager Goodyear δήλωσε: «Συγχαρητήρια στην JOTA και στην Panis για την επάξια νίκη και τις θέσεις στο βάθρο. Και οι δύο ομάδες αγωνίστηκαν δυναμικά καθόλη τη διάρκεια του αγώνα, όπως η Algavre Pro Racing. Είναι κρίμα για τους Jackie Chan DC Racing και για την G-Drive Racing της Algavre, ειδικά εφόσον το αυτοκίνητο Jackie Chan DC προπορευόταν. Όμως αυτές οι δυσκολίες είναι που κάνουν τις νίκες πολύ πιο γλυκές. Το έργο ανάπτυξης που κάναμε απευθείας με τις ομάδες, σίγουρα έχει αποδώσει όπως και το τρίτο μείγμα γόμας «B Spec» που σχεδιάσαμε ειδικά για το Le Mans το οποίο αποδείχθηκε πολύ δημοφιλές και ανθεκτικό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα».

Το Goodyear Blimp μαγνητίζει τα βλέμματα των θεατών

Η Goodyear δεν εκπροσωπήθηκε δυναμικά μόνο στην αγωνιστική πίστα, αλλά και στον εναέριο χώρο. Συγκεκριμένα, η επιστροφή του ξεχωριστού Goodyear Blimp στην Ευρώπη αποτελεί το ορόσημο της φετινής χρονιάς για την Goodyear, με το διάσημο αεροσκάφος να κλέβει τις εντυπώσεις επάνω από την αγωνιστική πίστα.

Λειτουργώντας από απόσταση 5 km από τον χώρο της εκδήλωσης, το Goodyear Blimp πέταξε επάνω από τον πίστα, για ένα μεγάλο μέρος του αγώνα. Επιπλέον, το Goodyear Blimp εκτός από τα εξαιρετικά εναέρια πλάνα και στιγμιότυπα του αγώνα που εξασφάλισε για παγκόσμιες τηλεοπτικές εκπομπές, παρείχε στους επιβάτες και στους VIP, συναρπαστικές πτήσεις επάνω από την πίστα αγώνων.

Ο Ben Crawley, πρόσθεσε: «H προσοχή μας αυτό το Σαββατοκύριακο δεν ήταν μόνο στην πίστα, αλλά και στον ουρανό. Η πρώτη εμφάνιση του Goodyear Blimp σε μια μεγάλη ευρωπαϊκή εκδήλωση από τη δεκαετία του ’80 αποτέλεσε για όλους εμάς μια τεράστια ευκαιρία καθώς και μια μεγάλη επιτυχία. Θέλω πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ACO για τη βοήθειά της».

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Goodyear]

TAGS