node/34930

MotoGP ΗΠΑ: Ο Rins νικά τον Rossi μετά από πτώση του Marquez

O Alex Rins πήρε άξια την πρώτη του νίκη σε MotoGP, νικώντας καθαρά τον Valentino Rossi αφού ο μέχρι τότε κυρίαρχος Marc Marquez έπεσε μόνος του.

Ο Marquez εκμεταλλεύτηκε την pole position για να μπει αμέσως επικεφαλής του αγώνα και γρήγορα άνοιξε διαφορά από τον Rossi που τον ακολουθούσε. Η διαφορά είχε φτάσει τα 4” στον 9ο γύρο, όταν ο Ισπανός έκανε ένα λάθος στο φρενάρισμα της Κ12, έχασε το μπροστινό της Honda κι έπεσε με σχετικά μικρή ταχύτητα. Σηκώθηκε αμέσως, αλλά δεν μπόρεσε να ξαναβάλει μπροστά τη μοτοσικλέτα κι εγκατέλειψε.

Marquez crash

Έτσι ο Rossi βρέθηκε πρώτος, με μια μικρή διαφορά από τον Rins. Ήθελε πολύ τη νίκη αφού έχει να νικήσει από το Assen, τον Ιούνιο του 2017, αλλά ο 23χρονος Ισπανός την ήθελε ακόμα περισσότερο. Πιέζοντας τη Suzuki του έφτασε τον θρύλο της Yamaha, τον παρακολούθησε για μερικούς γύρους και τον πέρασε στον 17ο, στην κατηφορική αριστερή Κ7.

O Rins περνά τον Rossi

Ο Rossi επιχείρησε να αντεπιτεθεί στην κλειστή στροφή μετά την πίσω ευθεία, αλλά έχασε τα φρένα, άνοιξε τη γραμμή του και ο Rins τον ξαναπέρασε. Ο Ιταλός έκανε άλλο ένα παρόμοιο λάθος λίγο αργότερα κι έχασε την επαφή, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να απειλήσει ξανά τον Ισπανό, που πήρε τη νίκη με διαφορά 0,462” και το πανηγύρισε έξαλλα. Ήταν η πρώτη νίκη της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία και η πρώτη της Suzuki μετά τον θρίαμβο του Maverick Viñales στο Silverstone το 2016. Ακόμα κι ο Rossi παραδέχτηκε ότι ο Rins οδήγησε καλύτερα από αυτόν στους τελευταίους γύρους.

Οκτώ δευτερόλεπτα πιο πίσω, ο Jack Miller κατάφερε να φέρει την Pramac Ducati στον τερματισμό, παρά το τελειωμένο μαλακό εμπρός λάστιχό της, παίρνοντας το πρώτο του βάθρο μετά τη νίκη του στο Assen το 2016.

Έχοντας ξεκινήσει από τη 13η θέση, ο Andrea Dovizioso είχε ήδη ανέβει στην 6η από τον πρώτο κιόλας γύρο και τελικά τερμάτισε 4ος για να περάσει επικεφαλής στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Ο Franco Morbidelli (Yamaha Petronas) πήρε το καλύτερο μέχρι τώρα αποτέλεσμα της καριέρας του τερματίζοντας στη 5η θέση, μπροστά από τον Danilo Petrucci (Ducati), τον «ρούκι» Fabio Quartararo (Yamaha Petronas) και τον Pol Espargaro με την εργοστασιακή ΚΤΜ. Οι Pecco Bagnaia (Pramac Ducati) και Takaaki Nakagami (LCR Honda) συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα. 

Ο αγώνας στο Circuit of the Americas ήταν καταστροφικός για τη Honda, αφού ο Cal Crutchlow έπεσε στα φρένα της Κ11 διεκδικώντας τη 2η θέση από τον Rossi, ενώ ο Jorge Lorenzo έμεινε από μηχανική βλάβη ενώ ήταν μέσα στη δεκάδα.

Ο Viñales θα θέλει να ξεχάσει αυτόν τον αγώνα, αφού έκλεψε στην εκκίνηση, τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits, δεν κατάλαβε κι έχασε κι άλλο χρόνο εκτίοντας μια επιπλέον, ανύπαρκτη ποινή παρακαμπτηρίου σε μια στροφή! Τελικά κατάφερε να ανέβει ξανά και να τερματίσει 11ος, περνώντας στο τέλος και τους Andrea Iannone (Suzuki) και Johann Zarco (KTM). Ποινή διέλευσης δέχτηκε κι ο team-mate του νικητή, ο Joan Mir, που επίσης κινήθηκε πριν σβήσουν τα φώτα εκκίνησης και τελικά κατατάχτηκε 17ος.

Ο Aleix Espargaro έπεσε στον 2ο γύρο με την Aprilia. Ήταν η μόνη εγκατάλειψη αναβάτη που δεν οδηγούσε Honda.

Ο Rins πανηγυρίζει

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ MOTOGP ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΤO COTA

Θ.

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΟΜΑΔΑ

ΜΟΤ/ΤΑ

ΓΥΡΟΙ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Alex Rins

Suzuki

Suzuki

20

41m45.499s

2

Valentino Rossi

Yamaha

Yamaha

20

0.462s

3

Jack Miller

Pramac Ducati

Ducati

20

8.454s

4

Andrea Dovizioso

Ducati

Ducati

20

9.420s

5

Franco Morbidelli

Petronas Yamaha

Yamaha

20

18.021s

6

Danilo Petrucci

Ducati

Ducati

20

21.476s

7

Fabio Quartararo

Petronas Yamaha

Yamaha

20

26.111s

8

Pol Espargaro

KTM

KTM

20

29.743s

9

Francesco Bagnaia

Pramac Ducati

Ducati

20

30.608s

10

Takaaki Nakagami

LCR Honda

Honda

20

31.011s

11

Maverick Viñales

Yamaha

Yamaha

20

34.077s

12

Andrea Iannone

Aprilia

Aprilia

20

34.779s

13

Johann Zarco

KTM

KTM

20

42.458s

14

Miguel Oliveira

Tech3 KTM

KTM

20

44.272s

15

Tito Rabat

Avintia Ducati

Ducati

20

44.623s

16

Karel Abraham

Avintia Ducati

Ducati

20

44.740s

17

Joan Mir

Suzuki

Suzuki

20

48.063s

18

Hafizh Syahrin

Tech3 KTM

KTM

20

1m07.683s

-

Jorge Lorenzo

Honda

Honda

10

Βλάβη

-

Marc Marquez

Honda

Honda

8

Πτώση

-

Cal Crutchlow

LCR Honda

Honda

5

Πτώση

-

Aleix Espargaro

Aprilia

Aprilia

5

Πτώση

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΤΩΝ

Θ.

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΒΑΘ.

1

Andrea Dovizioso

54

2

Valentino Rossi

51

3

Alex Rins

49

4

Marc Marquez

45

5

Danilo Petrucci

30

6

Jack Miller

29

7

Takaaki Nakagami

22

8

Cal Crutchlow

19

9

Pol Espargaro

18

10

Fabio Quartararo

17

11

Franco Morbidelli

16

12

Maverick Viñales

14

13

Aleix Espargaro

13

14

Francesco Bagnaia

9

15

Joan Mir

8

16

Miguel Oliveira

7

17

Jorge Lorenzo

7

18

Andrea Iannone

6

19

Johann Zarco

5

20

Tito Rabat

1

21

Hafizh Syahrin

0

22

Karel Abraham

0

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.