node/36305

MotoGP Βρετανίας: Ο Rins στην τελευταία στροφή!

O Alex Rins με τη Suzuki κατάφερε να κλέψει τη νίκη από τον Marc Marquez με τη Honda, στην έξοδο της τελευταίας στροφής, για 0,013”!

O Rins ήταν η σκιά του Marquez σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και είχε καταφέρει να τον περάσει δύο φορές, πριν ο Marquez τον ξαναπεράσει αμέσως μετά.

Καθώς η Honda είχε καλύτερη επιτάχυνση και μεγαλύτερη τελική, το καλύτερο κράτημα της Suzuki στις στροφές εξουδετερωνόταν στο τέλος κάθε γύρου. Όμως ο Rins δεν το έβαλε κάτω και ανταμείφθηκε ακριβώς στη λήξη του 20ού και τελευταίου γύρου.

Είναι η δεύτερη νίκη του 23χρονου Rins σε MotoGP, μετά από αυτήν στο Austin την άνοιξη, και η δεύτερη για τη Suzuki στο Silverstone σε τρεις προσπάθειες, μετά από εκείνη του Maverick Viñales το 2016 (ο περσινός αγώνας ματαιώθηκε λόγω βροχής).

Ο Viñales τερμάτισε 3ος με τη Yamaha, μόλις 0,6” πίσω από τους δύο πρώτους, τους οποίους είχε φτάσει όντας ο ταχύτερος όλων στο δεύτερο μισό του αγώνα. Τέταρτος ο Valentino Rossi με τη δεύτερη εργοστασιακή Yamaha, αλλά 10” πίσω από τον νικητή.

Ο Marquez εκμεταλλεύτηκε την pole position για να μπει εξαρχής επικεφαλής, μπροστά από τον Rossi. Πιο πίσω όμως είχαμε δράματα καθώς οι Fabio Quartararo και Andrea Dovizioso ενεπλάκησαν σε ένα βίαιο ατύχημα.

Ο Quartararo, ο μόνος από τους πρώτους που είχε επιλέξει το μεσαίο εμπρός λάστιχο αντί για το σκληρό, έχασε το πίσω μέρος της Petronas Yamaha στην έξοδο της Copse και είχε ένα θεαματικό high-side. Η πεσμένη μοτοσικλέτα του βρέθηκε στο δρόμο του Dovi και ενήργησε ως ράμπα απογείωσης για την Ducati και τον Ιταλό, που προσγειώθηκε πολύ άσχημα ενώ η μοτοσικλέτα του κατέληξε στις μπαριέρες φλεγόμενη. Ο Quartararo σηκώθηκε και περπάτησε, έστω και κουτσαίνοντας ελαφρά, ενώ ο Dovizioso μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο αφού διαπιστώθηκε ότι είχε χάσει για λίγο τις αισθήσεις του.

Το ατύχημα προώθησε στην 3η θέση τον Rins, που είχε ξεκινήσει 5ος. Και στο δεύτερο γύρο ο Ισπανός πέρασε τον Rossi για να ξεκινήσει το κυνήγι του Marquez. Έγινε, όπως είπαμε, η σκιά του συμπατριώτη του και στον 9ο γύρο είχε καλύτερη έξοδο από την Copse, καταφέρνοντας να περάσει μπροστά. Ο Marquez όμως τον έφτασε στην ευθεία Hangar και τον ξαναπέρασε στην είσοδο της Stowe.

Πάντως το Marquez δεν μπόρεσε να απαλλαγεί από τον Rins, παρότι ο αναβάτης της Suzuki είχε ένα σοβαρό γλίστρημα στην Club στον 17ο γύρο και παρά λίγο να πέσει. Στο τέλος του γύρου όμως ήταν και πάλι στον πίσω τροχό της Honda του πρωταθλητή.

Στον προτελευταίο γύρο, ο Rins έκανε μια προσπάθεια στη Vale αλλά δεν βρήκε χώρο, ενώ λίγες στροφές αργότερα, στη Loop, πέρασε από την εσωτερική τον Marquez για να τον ξαναπεράσει ο αναβάτης της Honda στην ευθεία Wellington.

Λίγο πριν το ξεκίνημα του τελευταίου γύρου, ο Rins προσπάθησε να περάσει από την εξωτερική της τελευταίας στροφής, της Woodcote, αλλά ο Marquez τον έσπρωξε στο κερμπ, αναγκάζοντάς τον να ισιώσει τη μοτοσικλέτα και να κλείσει το γκάζι. O Rins όμως έμεινε κοντά στον Marquez όλο το γύρο, είχε καλή έξοδο από τη Luffield και πήρε καλύτερη γραμμή για τη Woodcote, ενώ ο Marquez γλίστρησε ελαφρά στην έξοδο της τελευταίας στροφής και αναγκάστηκε να ανοίξει τη γραμμή του. Έτσι ο Rins, επιταχύνοντας πιο γρήγορα από την εσωτερική, τον πέρασε ακριβώς πάνω στη γραμμή του τερματισμού για να ξεσπάσει σε έξαλλους πανηγυρισμούς.

Alex Rins 2019
 
Ο Marquez μπορεί να έχασε άλλη μια μάχη στην τελευταία στροφή, όμως πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν ήθελε να ρισκάρει, έχοντας το ένα μάτι στο πρωτάθλημα, στο οποίο έχει ανοίξει τη διαφορά από τον άτυχο Dovizioso στους 78 βαθμούς – δηλαδή πάνω από τρεις νίκες.

Ο Franco Morbidelli (Yamaha Petronas) ισοφάρισε το καλύτερό του φετινό αποτέλεσμα παίρνοντας με σχετική άνεση την 5η θέση, μπροστά από τον τοπικό ήρωα Cal Crutchlow (LCR Honda) κα τους Danilo Petrucci και Jack Miller με τις δύο εργοστασιακές Ducati που απέμειναν.

Ο Pol Espargaro πήρε μια καλή 9η θέση με την ΚΤΜ, ενώ ο team-mate του, Johann Zarco, κατάφερε να πέσει και να παρασύρει τον Miguel Oliveira (Tech 3 KTM) προσπαθώντας να του χωθεί παρακινδυνευμένα από την εσωτερική της κλειστής Loop.

Ο Andrea Iannone τερμάτισε 10ος, ισοφαρίζοντας κι αυτός το καλύτερό του αποτέλεσμα με την Aprilia, αν και ευνοήθηκε από την εγκατάλειψη λόγω βλάβης του team-mate του, Aleix Espargaro, προς το τέλος του αγώνα.

Ο Sylvain Guintoli, που αντικαθιστούσε τον τραυματία Joan Mir στη Suzuki, πήρε βαθμούς τερματίζοντας 12ος, όπως κι ο Jorge Lorenzo, που κατάφερε να βγάλει τον αγώνα και να τερματίσει 14ος, «γυμνάζοντας και το σώμα του» μετά τον σοβαρό του τραυματισμό στη μέση, τον Ιούνιο στη Βαρκελώνη.

Ο Takaaki Nakagami (LCR Honda) ήταν μέσα στην πρώτη δεκάδα όταν έπεσε. Ξανακαβάλησε όμως για να τερματίσει τελικά στη 17η θέση.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟ MOTOGP ΤΟΥ SILVERSTONE

Θ.

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΟΜΑΔΑ

ΜΟΤ/ΤΑ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Alex Rins

Suzuki

Suzuki

40m12.799s

2

Marc Marquez

Honda

Honda

0.013s

3

Maverick Viñales

Yamaha

Yamaha

0.620s

4

Valentino Rossi

Yamaha

Yamaha

11.439s

5

Franco Morbidelli

Petronas Yamaha

Yamaha

13.109s

6

Cal Crutchlow

LCR Honda

Honda

19.169s

7

Danilo Petrucci

Ducati

Ducati

19.682s

8

Jack Miller

Pramac Ducati

Ducati

20.318s

9

Pol Espargaro

KTM

KTM

21.079s

10

Andrea Iannone

Aprilia

Aprilia

25.144s

11

Francesco Bagnaia

Pramac Ducati

Ducati

40.317s

12

Sylvain Guintoli

Suzuki

Suzuki

45.478s

13

Hafizh Syahrin

Tech3 KTM

KTM

54.783s

14

Jorge Lorenzo

Honda

Honda

56.651s

15

Karel Abraham

Avintia Ducati

Ducati

1m29.282s

16

Tito Rabat

Avintia Ducati

Ducati

1m31.716s

17

Takaaki Nakagami

LCR Honda

Honda

1m40.420s

-

Aleix Espargaro

Aprilia

Aprilia

Βλάβη

-

Miguel Oliveira

Tech3 KTM

KTM

Σύγκρουση

-

Johann Zarco

KTM

KTM

Σύγκρουση

-

Andrea Dovizioso

Ducati

Ducati

Σύγκρουση

-

Fabio Quartararo

Petronas Yamaha

Yamaha

Σύγκρουση

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.