node/32211

To MotoGP Βρετανίας ματαιώθηκε λόγω βροχής

Η καταρρακτώδης βροχή στο Silverstone έγινε η αιτία να ματαιωθούν οι σημερινοί αγώνες MotoGP, Moto2 και Moto3.

Παρά τις προσπάθειες των οργανωτών να αποφύγουν την προβλεπόμενη βροχή, αλλάζοντας την ώρα εκκίνησης από τις 13.00 στις 11.30, μια καταιγίδα στην πίστα έκανε τον αγώνα μη εφικτό.

Το pit-lane άνοιξε στις 11.10 και οι αναβάτες έκαναν τους αναγνωριστικούς τους γύρους, όπου διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν ασφαλές να τελεστεί αγώνας λόγω της ποσότητας του νερού που λίμναζε πάνω στην πίστα καθώς η αποχέτευσή της δεν ήταν καλή σε κάποια σημεία μετά την πρόσφατη ασφαλτόστρωση.
 
Έγινε μια σύσκεψη της Dorna με την IRTA και αξιωματούχους της πίστας, κατά την οποία η πρόταση να αναβληθεί ο αγώνας για τη Δευτέρα –την οποία υποστήριζαν κάποιες ομάδες και αναβάτες– αποκλείστηκε λόγω μη διαθεσιμότητας αρκετών κριτών.

Το Silverstone δήλωσε την πρόθεση να δοθεί εκκίνηση στις 13.30, καιρού επιτρέποντος, και λίγο πριν την ώρα αυτή η Dorna ανακοίνωσε τον προγραμματισμό της εκκίνησης στις 14.00 τοπική ώρα και τη μείωση της απόστασης από τους 20 στους 16 γύρους, μετά από επιθεώρηση της πίστας.
 
Στη συνέχεια ανακοινώθηκε ότι η εκκίνηση θα «καθυστερούσε μέχρι νεωτέρας» και προγραμματίστηκε μια νέα επιθεώρηση στις 15.00.

Όμως η βροχή συνεχιζόταν αμείωτη και τελικά, μετά από σύσκεψη της επιτροπής ασφαλείας των αναβατών, ανακοινώθηκε στις 16.00 ότι ο αγώνας MotoGP δεν θα γινόταν. Ματαιώθηκαν επίσης οι αγώνες Moto2 και Moto3 που είχαν προγραμματιστεί για τη συνέχεια.

Οι αναβάτες είχαν ξεκαθαρίσει από χθες, Σάββατο, ότι δεν ήταν διατεθειμένοι να αγωνιστούν σε συνθήκες όπως αυτές των τέταρτων ελεύθερων δοκιμών, όπου έγινε ένα σοβαρό, πολλαπλό ατύχημα στη στροφή Stowe μετά από μια δυνατή μπόρα.

Ο Tito Rabat έπεσε και χτυπήθηκε από τη μοτοσικλέτα του Franco Morbidelli, με αποτέλεσμα ένα τριπλό κάταγμα στο δεξί πόδι του Ισπανού της Avintia Ducati. O Rabat μεταφέρθηκε με ελικόπτερο σε νοσοκομείο όπου εγχειρίστηκε, ενώ το συμβάν καθυστέρησε τις κατατακτήριες δοκιμές κατά μία ώρα.

Ακαδημαϊκά, θα αναφέρουμε ότι την pole position την πήρε ο Jorge Lorenzo, μπροστά από τους Andrea Dovizioso και Johann Zarco, με τον Marc Marquez πέμπτο.

Η τελευταία φορά που ένας αγώνας Grand Prix ματαιώθηκε ήταν το 1980 όπου το Αυστριακό GP μοτοσικλέτας δεν έγινε λόγω χιονιού στην πίστα Salzburgring. Τυπικά είναι σαν να μην έγινε και το MotoGP Μαλαισίας του 2011, που σταμάτησε όταν έχασε τη ζωή του ο Marco Simoncelli. 
 

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.