node/32892

MotoGP Αυστραλίας: Ο Viñales σπάει το ρόδι για τη Yamaha

O Maverick Viñales έβαλε τέλος σε μια σειρά 25 αγώνων χωρίς νίκη για τη Yamaha, ενώ ο Zarco έπεσε πάνω στον Marquez με σχεδόν 300 km/h.

Ο Viñales κυριάρχησε και νίκησε με άνεση, ενώ ο Johann Zarco ήταν πολύ τυχερός που βγήκε αλώβητος από μια πτώση με πάρα πολλά χιλιόμετρα.
 
Ο Viñales ξεκίνησε άσχημα από τη 2η θέση κι έπεσε αρχικά μέχρι και στην 9η. Ανέβηκε όμως γρήγορα και στον 6ο γύρο (από τους 27) πέρασε επικεφαλής για να ανοίξει σύντομα μια διαφορά που έφτασε έως και τα 4”. 

H νίκη ήταν η πρώτη για τη Yamaha από το Assen τον Ιούνιο του 2017 και η πρώτη τον Ισπανό από το Le Mans, έναν ακόμη μήνα πιο παλιά.

Ο αγώνας χαρακτηρίστηκε κι από την ανατριχιαστική σύγκρουση στο φρενάρισμα της ευθείας πριν τη Στροφή 1, όπου ο Zarco χτύπησε με δύναμη από πίσω τον Marc Marquez. O Γάλλος έπεσε με 290+ km/h και από θαύμα δεν τραυματίστηκε, ενώ ο Ισπανός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με σπασμένο το πίσω υποπλαίσιο της Honda.

Και οι δύο αναβάτες της Pramac Ducati προσπάθησαν να περάσουν επικεφαλής στον πρώτο γύρο. Ο Danilo Petrucci ξεκίνησε σαν αστραπή από την 3η σειρά και μπήκε μπροστά, αλλά έχασε τα φρένα στη Southern Loop, έφυγε ευθεία στην αμμοπαγίδα κι έπεσε στην τελευταία θέση.

Την ευκαιρία εκμεταλλεύτηκε ο τοπικός ήρωας Jack Miller για να περάσει αυτός πρώτος, από την Κ4 μέχρι την αρχή του 2ου γύρου. Εκεί ο Marquez προσπέρασε τον Αυστραλό, ακολουθούμενος από τον Andrea Dovizioso και τον Andrea Iannone. O Zarco εκμεταλλεύτηκε τα μαλακά του λάστιχα για να μπει κι αυτός στη μάχη της πρώτης πεντάδας.

Καώς ο Dovizioso μπήκε επικεφαλής στην αρχή του 5ου γύρου, ο Zarco βρέθηκε να μάχεται με τον Marquez στα slipstreaming που έκαναν οι πρώτη στην ευθεία. Ο Γάλλος πήρε πολλή φόρα και δεν μπόρεσε να συγκρατήσει την Tech3 Yamaha, πέφτοντας πάνω τη Honda του πρωταθλητή και στη συνέχεια στο έδαφος με τρομακτική ταχύτητα. Αφού σύρθηκε για πολλές δεκάδες μέτρα, ο Zarco σηκώθηκε στα πόδια του σώος και αβλαβής, ενώ ο Marquez κατάφερε να συγκρατήσει την τραυματισμένη μοτοσικλέτα του και να γυρίσει σιγά-σιγά στα pits.

Την κατάσταση εκμεταλλεύτηκαν οι δύο Yamaha, του Viñales και του Rossi, για να πάρουν τις δύο πρώτες θέσεις. Φορώντας το μαλακό εμπρός λάστιχο, ο Ισπανός άνοιξε γρήγορα μια διαφορά ενός δευτερολέπτου, όμως ο Ιταλός έπεσε ξανά στα νύχια των διωκτών του.

Αυτός, ο Iannone, o Alvaro Bautista (που αντικαθιστούσε τον Jorge Lorenzo και είχε ανέβει θεαματικά) κι ο Dovizioso άλλαζαν διαρκώς θέσεις στη μάχη για τη 2η θέση, με τον Iannone να κάνει στη συνέχεια λάθος στο φρενάρισμα για την Κ4 και να πέφτει στην 5η θέση. Μέσα σε 4 γύρους όμως ο Ιταλός της Suzuki είχε ξαναμπεί στη μάχη χάρη στις αψιμαχίες που καθυστερούσαν τον Rossi και τις δύο εργοστασιακές Ducati.

O Iannone, παρότι έκανε κι άλλα λάθη στην Κ4, πέρασε 2ος και ξέφυγε μαζί με τον Dovizioso από τους άλλους 4 διεκδικητές του βάθρου. Δείχνοντας τι θα μπορούσε να είχε πετύχει χωρίς τα λάθη του, ο Ιταλός της Suzuki άρχισε να κλείνει την ψαλίδα από τον Viñales ενώ απέμεναν 4 γύροι. Τον έφτασε στα 2” αλλά ο Ισπανός έλεγχε.

Καθώς ο ρυθμός του Iannone ξεφούσκωσε λίγο προς το τέλος, ο Dovi παρά λίγο να τον περάσει στον τελευταίο γύρο, αλλά ο αναβάτης της Suzuki κατάφερε να κρατήσει τη 2η θέση.

Ο Bautista εντυπωσίασε τερματίζοντας 4ος, μπροστά από τον Alex Rins (Suzuki) που πέρασε τον Rossi στις τελευταίες στροφές. Ο «Γιατρός» τερμάτισε τελικά 6ος, μπροστά από τον Miller που ήταν ο πρώτος «δορυφορικός».

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ GP ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΣΤΟ PHILLIP ISLAND

Θ.

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΟΜΑΔΑ

ΜΟΤ/ΤΑ

ΓΥΡΟΙ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Maverick Viñales

Yamaha

Yamaha

27

40m51.081s

2

Andrea Iannone

Suzuki

Suzuki

27

1.543s

3

Andrea Dovizioso

Ducati

Ducati

27

1.832s

4

Alvaro Bautista

Ducati

Ducati

27

4.072s

5

Alex Rins

Suzuki

Suzuki

27

5.017s

6

Valentino Rossi

Yamaha

Yamaha

27

5.132s

7

Jack Miller

Pramac Ducati

Ducati

27

6.756s

8

Franco Morbidelli

MVDS Honda

Honda

27

21.805s

9

Aleix Espargaro

Aprilia

Aprilia

27

22.904s

10

Bradley Smith

KTM

KTM

27

22.940s

11

Karel Abraham

Aspar Ducati

Ducati

27

34.386s

12

Danilo Petrucci

Pramac Ducati

Ducati

27

35.025s

13

Scott Redding

Aprilia

Aprilia

27

36.348s

14

Takaaki Nakagami

LCR Honda

Honda

27

36.389s

15

Xavier Simeon

Avintia Ducati

Ducati

27

44.214s

16

Thomas Luthi

MVDS Honda

Honda

27

48.226s

17

Jordi Torres

Avintia Ducati

Ducati

27

1m04.965s

18

Mike Jones

Aspar Ducati

Ducati

27

1m19.817s

-

Pol Espargaro

KTM

KTM

22

Εγκατ.

-

Hafizh Syahrin

Tech3 Yamaha

Yamaha

18

Πτώση

-

Dani Pedrosa

Honda

Honda

11

Πτώση

-

Marc Marquez

Honda

Honda

5

Εγκατ.

-

Johann Zarco

Tech3 Yamaha

Yamaha

5

Πτώση

-

Cal Crutchlow

LCR Honda

Honda

0

Δεν συμμετ.

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΤΩΝ

Θ.

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΒΑΘ.

1

Marc Marquez

296

2

Andrea Dovizioso

210

3

Valentino Rossi

195

4

Maverick Vinales

180

5

Cal Crutchlow

148

6

Danilo Petrucci

137

7

Johann Zarco

133

8

Andrea Iannone

133

9

Jorge Lorenzo

130

10

Alex Rins

129

11

Alvaro Bautista

96

12

Dani Pedrosa

95

13

Jack Miller

83

14

Franco Morbidelli

46

15

Aleix Espargaro

39

16

Tito Rabat

35

17

Pol Espargaro

35

18

Hafizh Syahrin

34

19

Bradley Smith

29

20

Takaaki Nakagami

21

21

Scott Redding

15

22

Karel Abraham

10

23

Mika Kallio

6

24

Katsuyuki Nakasuga

2

25

Xavier Simeon

1

26

Michele Pirro

1

27

Thomas Luthi

0

28

Stefan Bradl

0

29

Jordi Torres

0

30

Mike Jones

0

31

Sylvain Guintoli

0

32

Christophe Ponsson

0

node/40248

2ος Αγώνας Ταχύτητας: Στις 14-15 Νοεμβρίου στα Μέγαρα

Άνοιξαν οι συμμετοχές για τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, που αυτή τη φορά θα περιλαμβάνει και το ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda.

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

2ος Αγώνας Ταχύτητας: Στις 14-15 Νοεμβρίου στα Μέγαρα

Το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας ξεκίνησε δυναμικά στις αρχές Οκτωβρίου, με τους οδηγούς να δηλώνουν «παρών» και να ανεβάζουν το θερμόμετρο στα ύψη, παρά την αναγκαστική απουσία θεατών από τις κερκίδες. Σήμερα, η σκέψη όλων ταξιδεύει ήδη στο Σαββατοκύριακο 14-15 Νοεμβρίου, όταν στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής θα διοργανώσει τον 2ο αγώνα του θεσμού. Παράλληλα, αυτή θα είναι και η 2η συνάντηση για το έπαθλο ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge.

Στην πίστα των Μεγάρων θα βρεθούν λοιπόν στα μέσα Νοεμβρίου τα αγωνιστικά των ομάδων Ν, Α, R και Ε, τα πανίσχυρα αυτοκίνητα της Formula Saloon, τα όμορφα και πάντα εντυπωσιακά Ιστορικά, καθώς και τα Skoda Fabia του ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda. Τις κατηγορίες του Πρωταθλήματος Ταχύτητας θα πλαισιώσουν εκείνες του Hellenic Time Trial Challenge: Stock, Sport και Extreme, με τις επιπλέον κλάσεις Clio Cup, Legends Cup και Crosskart Cup.

Δηλώσεις συμμετοχής υποβάλλονται μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας της ΟΜΑΕ (http://www.e-omae-epa.gr/) μέχρι την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου, τόσο για τις κατηγορίες των αγώνων Ταχύτητας όσο και για το HTTC. Το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. θα διοργανώσει τον αγώνα σύμφωνα με τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και με βάση το Υγειονομικό Πρωτόκολλο που έχει ορίσει η ΟΜΑΕ, μεριμνώντας για την ασφάλεια όλων των εμπλεκόμενων σε αυτόν. Για την αποφυγή διάδοσης της πανδημίας, δεν επιτρέπεται η παρουσία θεατών.

Ιστορικά

Υποστηρικτές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας είναι η εταιρεία ειδών γραφείου Skag, καθώς και οι: Axotechniki, A. Makris A.E., Ρεκτιφιέ Original και Linea Sport. Επιπλέον, το ξενοδοχείο IL Desto Studios – Ευθυμίου στο Αλεποχώρι (20 km από την πίστα) προσφέρει στους αγωνιζόμενους την προνομιακή τιμή των €30/δωμάτιο το Σάββατο, με δώρο μία ακόμη διανυκτέρευση την Παρασκευή. Για κρατήσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα 6932428989 και 2105770879.

[Δελτίο Τύπου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.]

node/40247

38ο Ράλλυ Κένταυρος: Το Πήλιο των τίτλων!

Στο «βουνό των Κενταύρων» κρίθηκε το πρωτάθλημα ράλλυ ασφάλτου, το οποίο κατέκτησαν οι Αναπολιοτάκης–Τσιούκας με Ford Fiesta R5.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

38ο Ράλλυ Κένταυρος: Το Πήλιο των τίτλων!

Οι Γιώργος Αναπολιοτάκης - Θανάσης Τσιούκας ήταν οι νικητές του 38ου Ράλλυ Κένταυρος. Το έμπειρο πλήρωμα του Ford Fiesta R5 έφτασε στην νίκη, η οποία τους εξασφάλισε και μαθηματικά το τρίτο συνεχόμενο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου.

Στη δεύτερη θέση γενικής, ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι νικητές της δικίνητης F2 κατηγορίας καθώς και της κλάσης C3 όπου συμμετείχαν, Δημήτρης και Μανώλης Κτιστάκης με Peugeot 306. Οι Κρητικοί, πρωταθλητές ασφάλτου F2 2019, κατάφεραν με τη νίκη στο βουνό των Κενταύρων να διατηρήσουν το Πρωταθληματικό τίτλο τους, για δεύτερη διαδοχική χρονιά.

Στη τρίτη θέση τερμάτισαν οι Γιάννης Πλάγος -Αλκιβιάδης Ρέντης, με Honda Civic Type R. Οι πρωταθλητές F2 2018, εντυπωσίασαν με τα περάσματα τους, ενώ κατάφεραν να σημειώσουν και τον ταχύτερο χρόνο στην Αλυκόπετρα, που αποτελούσε την Powerstage του αγώνα και ήταν το μοναδικό πλήρωμα που "κατέβηκε" τα 6 λεπτά της διαδρομής.

Χωρίς να απειληθούν αλλά και να απειλήσουν, οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X ολοκλήρωσαν τον αγώνα στη τέταρτη θέση γενικής. Οι «αναβασάκηδες» Κωνσταντίνος Καρλιώτης - Βασίλης Ανάγνου με Citroen Saxo επιβεβαίωσαν την ταχύτητα τους στις διαδρομές του Πηλίου, και κατάφεραν με το 1600αρι Citroen Saxo τους να τερματίσουν στη πέμπτη θέση της γενικής ενώ παράλληλα επικράτησαν στη κλάση C5 όπου συμμετείχαν και συμπλήρωσαν το βάθρο της κατηγορίας F2.

Ktistakis

Στην πρώτη τους εμφάνιση σε Ράλλυ Κένταυρος, οι Βασίλης Κανδηλιώτης - Παντελής Παπανδρέου με Mitsubishi Lancer Evo VI, τερμάτισαν στην έκτη θέση γενικής έπειτα από ωραία μάχη που έδωσαν με το Mitsubishi Lancer του έτερου "φτερουγάτου γιατρού" Ποσειδώνα Γορίτσα και Αποστόλη Σπύρου που ήταν έβδομοι.

Μια ανάσα μακριά τους, με διαφορά μόλις 7 δεκάτων ολοκλήρωσαν στην όγδοη θέση οι Γιάννης Νικολιδάκης - Μάνος Πετούσης με Peugeot 106 που ακολούθησαν τους Καρλιώτη-Ανάγνου στο βάθρο της κλάσης C6. Οι Βασίλης Καραβασίλης - Μαρία Κυρλαγκίτση με Honda Civic Typer R, ανέβηκαν στο βάθρο της C3 μαζί με τους προαναφερθέντες Κτιστάκηδες και Πλάγο-Ρέντη ολοκληρώνοντας τη προσπάθεια τους στην ένατη θέση γενικής. Τη πρώτη δεκάδα του αγώνα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Γαλάνης - Χρήστος Θεοφανίδης με Renault Clio.

Οι Θανάσης Στεργιάδης - Παναγιώτης Γαζγάζης, μπορεί να ολοκλήρωσαν στην ενδέκατη θέση γενικής, παρόλαυτα ανέβηκαν στη τρίτη θέση του βάθρου της κλάση C5 και με το αποτέλεσμα αυτό κατάφεραν να εξασφαλίσουν τον τίτλο των Κυπελλούχων Ράλλυ Ασφάλτου C5. Από τα 32 πληρώματα που πήραν εκκίνηση στο 38ο Ράλλυ Κένταυρος το βράδυ του Σαββάτου, 25 κατάφεραν να δουν τη ράμπα του τερματισμού.

Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

Αρκετά πληρώματα στάθηκαν άτυχα, μεταξύ των οποίων: Οι πρωτοπόροι της πρώτης ημέρας, Χρήστος Αυγερόπουλος - Στράτος Γιαβάσης που είχαν έξοδο με τo Skoda Fabia R5 τους. Οι πρωταθλητες ράλλυ ασφάλτου F2 2014, Βασίλης Αναδιώτης - Μανώλης Μακρινος λόγω μηχανικού προβλήματος στο Renault Clio τους. Οι Γιάννης Κακεπάκης - Θοδωρής Μακράκης από προβλήματα "νεότητας" στα ηλεκτρικά του νέου τους Citroen C2 S1600. Οι Νίκος Κομνός - Νίκος Κόντος από μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισαν στο Citroen Saxo τους, μετά από έξοδο. Καθώς και οι Καρακατσάνης-Βούλγαρης με Toyota Celica, Αθανασούλας - Μπασιούκας με Peugeot 208 R2, και Κουτσούκος - Αράπης με Toyota Starlet.

Ραντεβού στο Πήλιο το 2021, Covid επιτρέποντος, για το 39ο Ράλλυ Κένταυρος.

[Πηγή: ΟΜΑΕ]