Test ride: Moto Guzzi V7 Stone Special Edition
Η Moto Guzzi V7 Stone Special Edition ξεχωρίζει από την κλασικά σπορ μαύρη βαφή με τις κόκκινες λεπτομέρειες, και τις εξατμίσεις της Arrow που προσθέτουν στην εμφάνιση. Κερασάκι στην τούρτα κι ένα αλογάκι ακόμα στην απόδοση. του Κώστα Γκαζή
Το παιχνίδι με τις εκδόσεις είναι υπόθεση στην οποία το Piaggio Group έχει διδακτορικό. Κάτι που αποδεικνύεται από τις δεκάδες νέες εκδόσεις σε ετήσια βάση στις μάρκες του ομίλου. Σε αυτό το ίδιο μοτίβο κινείται και η Moto Guzzi V7 Stone Special Edition.
Η ιταλική μοτοσικλέτα διαφοροποιείται κυρίως αισθητικά ως προς τη μοτοσικλέτας βάσης. Καθρεφτάκια που πιάνουν στα άκρα του τιμονιού δίνουν Cafe-Racer ύφος, η τάπα του ρεζερβουάρ κατασκευάζεται από billet αλουμίνιο και στην τιμονόπλακα αναγράφεται η φράση «Special Edition».
H Moto Guzzi V7 Stone Special Edition είναι απολαυστική από το commuting στο ταξίδι και το cruising, μέχρι τη σπορ οδήγηση
Αν τώρα έχετε εμπειρίες από Moto Guzzi του παρελθόντος, διαγράψτε τις πάραυτα. Η V7 Stone Special Edition μπορεί μεν να δείχνει απολαυστικά ρετρό, όμως παράλληλα είναι όσο χρειάζεται σύγχρονη, για να είναι φιλική, εύκολη και αξιόπιστη σε καθημερινή βάση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αποστολή: Δοκιμάζουμε Moto Guzzi V100 Mandello S
Παράλληλα, είναι πανέμορφη στην όψη, ο ήχος της ακούγεται βαρύς και μεστός όπως αρμόζει στην περίσταση, και η μοτοσικλέτα εκπλήσσει με την ικανότητα της να κινείται σβέλτα σε κάθε διαδρομή, πλησιάζοντας ακόμα και τα 200 km/h.
Φυσικά, αυτό που έχει σημασία είναι η αίσθηση που παρέχει στον αναβάτη, με μπόλικο μέταλλο, κλασικές γραμμές και δυνατό χαρακτήρα που χρωματίζει την κάθε βόλτα. Χαρακτηριστικά που κάνουν τη Moto Guzzi V7 Stone Special Edition απολαυστική σε μια πλειάδα συνθηκών: Από το commuting στο ταξίδι και το cruising, μέχρι τη σπορ οδήγηση σε διαδρομή γεμάτη με στροφές.
Η Moto Guzzi V7 Stone Special Edition με μια ματιά | |
---|---|
Κινητήρας | Τετράχρονος, αερόψυκτος, V2 90°, 853 cc |
Κύλινδροι/βαλβίδες | Δικύλινδρος V90/δύο ανά κύλινδρο |
Ισχύς | 66,6 PS @ 6.700 rpm |
Ροπή | 74,9 Nm @ 4.900 rpm |
Ανάρτηση εμπρός | Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι |
Ανάρτηση πίσω | Δύο αμορτισέρ |
Τιμή | €10.590 |
Αντιπρόσωπος | Piaggio Hellas |