node/40050

Σκοτώθηκε ο Zef Eisenberg ιδρυτής της Maximuscle επιχειρώντας ρεκόρ ταχύτητας

Ήταν κάτοχος ρεκόρ Guinness για την ταχύτερη μοτοσυκλέτα

Ο πολύεκαταομμυριούχος, τηλεοπτικός παρουσιαστής, αγωνιζόμενος και ιδιοκτήτης αγωνιστικής ομάδας, ο 47χρονος Zef Eisenberg, έχασε την ζωή του χθες το απόγευμα ενώ προσπαθούσε να καταρρίψει ρεκόρ ταχύτητας..

Το δυστύχημα έγινε στο αεροδρόμιο Elvington, μία τοποθεσία που περιστασιακά -αν και αρκετά συχνά- χρησιμοποιείται για τέτοιες δοκιμές, ή για τον διάσημο διαγωνισμό της μακρύτερης σούζας. Εδώ είχε συμβεί το σοβαρό ατύχημα του Richard Hammond στα γυρίσματα του Top Gear το 2006 και εδώ επίσης παραλίγο να χάσει την ζωή του ο Eisenberg, πριν από τέσσερα χρόνια.

Η μοίρα φάνηκε πως απλά του είχε δώσει παράταση. Το 2016 ο Eisenberg είχε ένα ατύχημα με 370 χιλιόμετρα την ώρα στο οποίο τραυματίστηκε σοβαρά. Έσπασε 11 κόκαλα και μαζί και την λεκάνη του ενώ για μερικούς μήνες δεν ήταν σίγουρο πως θα μπορούσε να περπατήσει ξανά.

Κι όμως, το 2017 επέστρεψε στον διαγωνισμό για το ρεκόρ ταχύτητας και το 2019 κατάφερε να κερδίσει το παγκόσμιο ρεκόρ “flying mile”. Είχε ήδη πάνω από πενήντα βρετανικούς και παγκόσμιους τίτλους καθώς και το ρεκόρ Guinness για την ταχύτερη μοτοσυκλέτα με τουρμπίνα το 2015.

Δείτε ποιος ήταν ο Zef Eisenberg, στο ΜΟΤΟ

node/40183

SSC Tuatara: Έπιασε 532,93 km/h στη Νεβάδα! [video]

Το SSC Tuatara είναι το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στον κόσμο με μέσο όρο 508,73 km/h!

Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

SSC Tuatara: Έπιασε 532,93 km/h στη Νεβάδα! [video]

Μετά από τις φήμες των τελευταίων ημερών, η αμερικανική SSC επιβεβαίωσε και επίσημα πως το Tuatara έσπασε το ρεκόρ του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής στον κόσμο με την απίστευτη τιμή των 508,73 km/h (316.11 mph) ως το μέσο όρο δύο κατευθύνσεων!

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η SSC κατακτά τον συγκεκριμένο τίτλο, καθώς το 2007, το SSC Ultimate Aero είχε σπάσει το ρεκόρ της Bugatti Veyron (407 km/h) με 412,22 km/h.

Το νέο ρεκόρ επετεύχθει στις 10 Οκτωβρίου 2020 στη μεγάλη ευθεία της Νεβάδα, με οδηγό τον Oliver Webb. Η μέγιστη ταχύτητα στη μία κατεύθυνση ήταν 484,53 km/h και στην αντίθετη 532,93 km/h, δύο τιμές που μετρήθηκαν με ακρίβεια μέσω GPS από 15 δορυφόρους (!) ενώ πραγματοποιήθηκαν σε λιγότερο από μία ώρα. Έτσι, το μέσο όρο των 508,73 km/h κατοχυρώνεται ως το απόλυτο ρεκόρ στο βιβλίο Guinness για μοντέλο παραγωγής. Εντυπωσιακό είναι πως ο οδηγός δήλωσε ότι το υπεραυτοκίνητο έχει περιθώρια για ακόμα μεγαλύτερες ταχύτητες αν το επέτρεπαν οι συνθήκες. Να διευκρινήσουμε πως το ρεκόρ έγινε με όχημα παραγωγής που φορούσε τα εργοστασιακά ελαστικά και εφοδιάστηκε με κανονικά καύσιμα.

Για όσους δεν το γνωρίζουν, το SSC Tuatara παρουσιάστηκε στην τελική μορφή παραγωγής του φέτος, μετά από μια δεκαετία εξέλιξης. Το αμερικανικό υπεραυτοκίνητο φορά κινητήρα Twin Turbo V8 5,9 λίτρων που αποδίδει 1.774 PS με καύσιμο E85 (1.369 PS με βενζίνη 91 οκτανίων). Θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 100 μονάδων με τιμή που ξεκινά από $1.625.000 έως και φτάνει μέχρι τα $1.900.000.

SSC Tuatara record

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Η έκδοση παραγωγής του SSC Tuatara με 1.774 PS [video]

Το SSC Tuatara έσπασε το ρεκόρ του Koenigsegg Agera RS που το 2017 πέτυχε μέγιστη ταχύτητα 457,9 km/h σε μία κατεύθυνση και επιβεβαιωμένη μέση ταχύτητα 447,2 km/h σε δύο αντίθετες κατευθύνσεις. Βέβαια η σουηδική φίρμα δεν επαναπαύεται καθώς προετοιμάζει τη δική της νέα απόπειρα με το Koenigsegg Jesko Absolut το οποίο σύμφωνα με δηλώσεις του Christian von Koenigsegg θα μπορούσε να πιάσει τα 532 km/h!

Όσο για τα 490,48 km/h (304,77 mph) που έπιασε η Bugatti Chiron Super Sport 300+ το 2019 στην πίστα δοκιμών Ehra-Lessien της Volkswagen, η επίδοση αυτή αφορά μια κατεύθυνση άρα δεν κατοχυρώθηκαν επίσημα στο Guinness World Record. Πάντως η Bugatti δεν αποτελεί πλέον "κίνδυνο" για την SSC καθώς έχει ανακοινώσει πως αποσύρρεται από το κυνήγι ρεκόρ τελικής ταχύτητας παρόλο που σύμφωνα με επίσημες δηλώσεις η Chiron Super Sport 300+ θα έπιανε (θεωρητικά) τα 515 km/h στη Νεβάδα.

Ένας ακόμη "μνηστήρας" είναι το επερχόμενο αμερικανικό Hennessey Venom F5 το οποίο βρίσκεται σε τελική φάση εξέλιξης με πληροφορίες για τελική άνω των 500 km/h - πάντα σε θεωρητικό επίπεδο.

node/40160

Το ΣτΕ ακύρωσε την ΚΥΑ του "Μεγάλου Περιπάτου"

Με πρωτοβουλία της ΛΕΜΟΤ το Συμβούλιο της Επικρατείας ακύρωσε την ΚΥΑ με την οποία είχαν προχωρήσει οι πράξεις του «Μεγάλου Περιπάτου» στον Δήμο Αθηναίων.

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | MOTOmag Επικοινωνία

Το ΣτΕ ακύρωσε την ΚΥΑ του "Μεγάλου Περιπάτου"

Το Συμβούλιο της Επικρατείας ακύρωσε την ΚΥΑ με την οποία είχαν προχωρήσει οι πράξεις του «Μεγάλου Περιπάτου» στον Δήμο Αθηναίων.

Η προσφυγή στο ΣτΕ έγινε με πρωτοβουλία της ΛΕΜΟΤ, «Λέσχη Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών» την συνέταξε και την κατέθεσε ο νομικός της σύμβουλος, για σημαντικούς λόγους που αφορούν τα δίκυκλα πρώτα κι έπειτα και όλους τους πολίτες. Η ΛΕΜΟΤ έθεσε ζητήματα ασφάλειας καθώς και διάθεσης του κόστους για τον «Μεγάλο Περίπατο» με την πρόεδρο του ΣτΕ να στηρίζεται στο γεγονός πως η ΚΥΑ κατέθεσε όλα τα παραπάνω ως πράξεις που σχετίζονται με την αντιμετώπιση του κορωνοϊού. Εκεί βασίζεται και η αιτία της ακύρωσης, με τον Δήμο Αθηναίων να θέλει να επανέλθει με Νόμο αυτή την φορά.

Για το τι έχει συμβεί και την παρέμβαση της ΛΕΜΟΤ διαβάστε πιο αναλυτικά στο ΜΟΤΟ

TAGS